آیا می توان چیزی را سخت تر از یک قاطر اجاره ای شکست داد؟ شما می توانید، البته. به آن ماشین اجاره ای می گویند. اما بسیار فراتر از پیشخوان هرتز، کلاسی از پسران شلاقزن اصلی نشستهاند: ماشینهای یک مدرسه مسابقه. اینها گله ای از ارابه های سخت کوبیده هستند که با تیرها و تسمه های هزاران شیفت ظالمانه محکوم به فنا شده اند.
ما باید در قربانگاه رنج مقدس آنها زانو بزنیم.
به Kinardi Line خوش آمدید، سخنران کنجکاوترین خودرونویس جهان آزاد. خانهای برای برداشتهای مشکوک، مکاشفههای بیصدا، و عبادتهای مذبوحانه.
این خودروها آخر هفته گذشته در ذهن من بود، زمانی که یک دوره دو روزه صدور مجوز مسابقه را در Pacific Raceways برگزار کردم. انتروپی استعدادهای من را پشت فرمان کمرنگ کرده است، به این معنی که زمان آن رسیده بود که کارت SCCA خود را دوباره تهیه کنم و برای "کنفرانس"، مرجع محلی مسابقات باشگاهی PNW ثبت نام کنم.
خود کلاس صدور مجوز توسط افراد در مدرسه مسابقه Proformance اداره می شد. میتوانید به طور مستقیم بگویید که این مکان اولویتهای خود را دارد، زیرا یک رولکس دیتونا به مچ موسس مدرسه میچرخد و او یک سکه برای آن پرداخت نکرده است.
خود دوره Proformance فوق العاده بود و به گونه ای طراحی شد که دانش آموزان خود را مستقیماً در یک شبکه مسابقه باشگاهی ردیابی کند. اما در تمام تعطیلات آخر هفته، نمیتوانستم ماشینهای مدرسه را از ذهنم دور کنم.
Scion FR-S با هیاهویی همراه بود. بالاخره به نظر می رسید تویوتا ماشین جدیدی برای ما ساخته بود. درایو عقب بود دو درب. فشرده - جمع و جور. مطالب بازاریابی تویوتا (نزدیک سایون) MSRP معقولی را بهعلاوه تمایل به انجام کارها در کنارهها نشان داد. این Redux Sport Compact بود.
تویوتا به بسیاری از وعدههای خود عمل کرد، اما با این وجود، خودرو با انبوهی از ناامیدی وارد بازار شد. به لطف همکاری با سوبارو، Scion FR-S و برادرش BRZ از کف کارخانه با قدرت بوکسر چهار فرو رفتند، و احتمالاً 86 خواهر و برادر را نسبت به زمانی که تویوتا به آسیاب خطی خود وصل کرده بود، کمتر مطلوب کرد.
نگرانیهای مربوط به قابلیت اطمینان و تعمیر و نگهداری مربوط به مالکیت سوبارو، کمی از صدای FR-S کم کرد، و همینطور اعداد و ارقام. با فقط 200 اسب درست در بالای تاچ و فقط 151 پوند فوت پایین تر، این وسیله نقلیه برای مسابقه دهندگان برگه مشخصات نبود.
در واقع، حتی در آینده، موتور FR-S عاری از جذابیت است.
چهار تریل 2.0 لیتری مانند یک ترومبون گازدار در حالت بیکار. در هیچ کجای دور شمارنده نمی توانید نت اگزوز استوک را درگیرکننده یا حتی قابل قبول نمی دانید، اما به خصوص در محدوده دور دور 7500، جایی که قدرت وجود دارد.
کارشناس BRZ مقیم Motor1 به من گفته است که اگزوز مناسب تمام تجربه را بیدار می کند، اما "اگزوز مناسب" از کارخانه نیامده است و سوزش سوبارو همیشه من را به یاد تیپ های لبه تخت می اندازد. دوست دختر مولی در جشنواره های موسیقی.
گیربکس هم کمی بد است. به پیچ دوم پاسفیک ریسوی، یک سوییپر بزرگ دنده چهارم دست چپ که بزرگترین منطقه ترمز پیست را دنبال میکند، تعویض دنده از 5 به 4 اغلب ناخوشایند بود. حتی پس از دو روز کامل برای سازگاری با Scions اجارهای، متوجه شدم که اهرم تعویض دنده 4 اغلب به دندههای پایین میخورد. هوندا شش سرعته این نیست.
اما آن ایرادات در مورد موتور آسیاب و گیربکس تا حدی نامناسب در برابر شکوه رنگ پریده است. FR-S خود را یکی از بهترین شاسی بلندهای رانندگان در تمام دوران نشان می دهد.
یکی از مربیان گفت که FR-S مدرسه دارای یک میله چرخش عقب کمی ضخیم تر و مجموعه متفاوتی از لنت ترمز است. به غیر از آن، به علاوه برخی تجهیزات ایمنی، آنها دارای استخوان هستند. حتی پس از گذشت 17000 مایل از مرزهای سلامت عقل، ماشین مدرسه من مانند یک بند کمان کشیده شده بود.
حتی بهتر از آن، FR-S روی مصالح غوطهور در باران که تمام منحنیهای Pacific Raceways را هموار میکند، بیطرفی هندلینگ را نشان میدهد که ما فقط در زمزمههای محترمانه از آن صحبت میکنیم. لوتوس الن، E30 M3، کیمن GT4. تنها با یک اشاره به نوار عقب، این ماشین در دستان شما بتونه می شود.
سیستمهای کنترل کشش و مدیریت پایداری FR-S به سرعت ترمز عقب را در شرایط خیس میبندند، جلو فرمانی را میگیرند یا به خودرو کمک میکنند تا در هنگام فشار دادن قسمت جلویی به سمت اوج بچرخد. در ابتدا، سیستم خفه کننده و حتی خسته کننده است.
اما این سپرهای ایمنی می توانند به مربیان فوق العاده ای تبدیل شوند، اگر فقط بخواهید آنها را رها کنید. در باران رانندگی، درست تا لبه کنترل کشش بدوید و در لبه محدودیت های لاستیک هارمونی خواهید یافت. از گام خارج می شود و ترمزها به شدت گاز می گیرند. این کار را درست انجام دهید و انحراف کامل از میان رفتگرهای طولانی اقیانوس آرام پاداش شماست.
فرمان FR-S پیدا کردن تعادل را آسان می کند. اطلاعات زیادی از لاستیکها به گوش میرسد و با یک صندلی مسابقهای در زیر لاستیکهای شما، لاستیکهای عقب بهروزرسانیها را به مغز شما ارسال میکنند.
بیش از یک شرکتکننده کلاس که پورشههای GT Hi-po را به پیست میرانند، از اینکه FR-S چقدر ارتباط برقرار میکند در مقایسه شگفتزده شدند. لاستیکهای لاغر و سیستم تعلیق Scion کمک میکنند، فنرها و هندسه به اندازه کافی بدنه اجازه میدهد تا به مغز مارمولک شما بگوید دقیقا چگونه وزن بین چهار گوشه FR-S منتقل میشود.
این انتقال وزن آهسته و پیشرونده برای تقویت درس های مربوط به ترمز در مسیر نیز مفید است. پس از یک تعطیلات آخر هفته با FR-S، هرگز به توانایی خود در نگه داشتن وزن روی دماغه ماشین، با استفاده از این دستگیره در جلو برای کشتی گرفتن به سمت قله، اعتماد نداشتم.
مشارکت تویوتا و سوبارو در واقع وسیله ای برای مؤمنان واقعی ایجاد کرد. من فکر میکنم مهمتر از آن، 86 خواهر و برادر طرفداران جدیدی را پرورش دادند، و به نسل جدیدی از علاقهمندان، نوعی ورزش فشرده را ارائه دادند که والدینشان برای نسلها دوست داشتند. با قیمت پایه 26000 دلار، تقریباً هر کسی که حقوقی داشته باشد می تواند یک FR-S را در سال 2013 تأمین مالی کند. همین امر در مورد خودرو یک دهه بعد نیز صدق می کند.
البته، میتوانید در فهرست کریگلیست، یک جعبهای بیامو E36 بیابید تا همان درسهای تعادل و صبر را به شما بیاموزد، اما یکی از دانشآموزانی که بینی FR-S خود را درست بعد از سرعت 120 مایل بر ساعت راستدست اقیانوس آرام در یک مانع فرو کرده بود، تنها با گردن درد بازگشت. . از مناطق مچاله مدرن و دستگاه HANS تشکر کنید.
چنین لحظاتی شما را به فکر استانداردهای ایمنی مدرن میاندازد، و هر سال، آن افراد مستقر قدیمی کمی پشت گوشها خاکستریتر میشوند.
خودروهای پرفورمنس ما هر سال سریعتر، سنگینتر و کسلتر میشوند. به این ترتیب FR-S یک خودروی برجسته برای کسانی است که ارتباطات و ارتباط را بیش از هر چیز دیگری ارزش قائل هستند. یک کلاسیک مدرن دریافت خبرنامه Motor1 امروز ثبت نام کنید
اطلاعات بیشتر در مورد FR-S Scion FR-S با فراری V8 Swap Races 670-HP Mustang SVT Cobra 10 خودرو، کامیون و شاسی بلند برتر که بیشترین بلیط های سرعت را دریافت می کنند