معرفی استون مارتین ونتیج GT4

مقالات خودرویی

بر اساس اطلاعاتی که از شرکت آستون مارتین در دست داریم ، مشخص شده است که مدل جدید ونتیج GT4 ، مانند مدل ونتیج GT3 که در مسابقات رولکس ۲۴ ساعت دیتونا شرکت کرد ، به این مسابقات ملحق خواهد شد.

استون مارتین GT4 از GT3 با به‌روزرسانی‌ها و اصلاحات جزئی متمایز شده است. طبق مقررات مسابقات، مدل‌های مسابقه‌ای باید شباهت زیادی با نسخه تولیدی داشته و به یکدیگر نزدیک باشند. به همین دلیل، ورژن GT4 انعطاف و قطعات مشترک زیادی با مدل شارعی دارد. استون مارتین اعلام کرده که تقریبا 80 درصد قطعات مکانیکی و ظاهری GT4 با مدل تولیدی یکسان است، از جمله شاسی آلومینیومی، موتور، گیربکس، و بیشتر پنل‌های بدنه.

در نسخه مسابقه‌ای این خودرو، تغییراتی اعمال شده است که شامل بال عقب بزرگ‌تر، اسپلیتر جلو بزرگتر و کاپوتی با ورودی هوا برای بهبود جریان هوا است. این تغییرات با افزایش داون فورس و کاهش ضریب درگ همراه است، همانطور که استون مارتین نیز بیان کرده است.

استون مارتین ونتیج GT4

برای بهبود خنک‌سازی پیشرانه، رادیاتور بزرگ‌تری نصب شده است و هوای بیشتری به ترمز‌ها می‌رسد تا کارایی آن‌ها را افزایش دهد. همچنین برای GT4 از رینگ‌های ۱۸ اینچی استفاده شده که به نظر می‌رسد ظاهر و عملکرد این خودرو را بهبود داده است. در عین حال، نسخه جاده‌ای از رینگ‌های ۲۱ اینچی برخوردار است.

در بخش فنی و پیشرانه نیز با نسخه جاده‌ای روبرو هستیم، ولی در بخش تعلیق، دمپرهای قابل تنظیم نیز اضافه شده است. موتور V8 توئین توربو به حجم ۴ لیتر همچنان حضور دارد و تغییرات سخت‌افزاری مشاهده نمی‌شود.

بهترین شیوه برای بازنویسی این پاراگراف به صورت زیر است: "استون مارتین بیان کرده است که ECU خودرو از بوش موتوراسپرت با تنظیمات مسابقه استفاده می کند. این خودرو دارای یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته است که برای مسابقات طراحی شده است. اما دو دنده آخر در این نسخه قفل شده‌اند و قابلیت تعویض دنده اتوماتیک در دسترس نیست. به عبارت دیگر، راننده مسابقه می‌تواند از شش دنده دستی استفاده کند و با استفاده از شیفترهای پشت فرمان دنده را تغییر دهد."

استون مارتین ونتیج GT4

به پایان رسیدیم و بیش‌ترین تغییرات را در کابین اعمال کردیم. در این بخش، همه چیز برای مسابقه بهینه شده است. صفحات دیجیتال کابین حذف شده و به جای آن تجهیزات استاندارد مسابقه نصب شده‌اند. همچنین، کنسول مرکزی لوکس مدل جاده‌ای حذف شده است و جای آن یک جعبه فیبرکربنی برای نصب کنترل‌های مختلف قرار داده شده است. همچنین، رول کیج و سیستم اطفا حریق نیز در کابین نصب شده‌اند.

مدیر بخش استقامتی موتوراسپرت استون مارتین بیان کرد که مدل GT4 جدید به طور چشمگیری پیشرفت کرده است و از نسخه‌های قبلی بهبود یافته است. شباهت بیشتر بین نسخه‌های مسابقه‌ای و جاده‌ای امکان بهبود مدل جدید جاده‌ای را فراهم کرده است.

امسال قرار است بیش از ۴۰ دستگاه استون مارتین GT4 تولید شود.

جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ