
در نمایشگاه خودرو مونیخ، مدل ID.GTI از بارنامه فولکسواگن به نمایش گذاشته شد و با جلب توجههای بسیار، مورد استقبال قرار گرفت. همچنین، کوپرا نیز کانسپت خود به نام «Raval» را معرفی کرد که قرار است یک مدل تولیدی از آن در سال 2025 عرضه شود.
راوال برای جلب توجه نسل جدیدی از مشتریان طراحی شده است که علاقهمند به یک خودرو شهری، سرکش و کاملاً الکتریکی هستند. نام این خودرو از یک منطقه در بارسلونا الهام گرفته شده است و محصولی از کارخانههای تولید اسپانیایی در شهر مارتورل است.

طراحی این خودرو به شکل زاویهدار و تهاجمی است و دارای چراغهای مثلثی میباشد. ورودیهای هوای آن با روکشی از جنس فیبرکربن تزیین شدهاند، اما احتمالا این روکش در نسخه نهایی حذف خواهد شد. با این حال، میتوان یک بدنه با خطوط نرم تر و منحنی تر برای تولید این خودرو پیشبینی کرد. همچنین، اصلاحاتی در نمای بخش عقب نیز ممکن است صورت بگیرد زیرا در حال حاضر دارای یک دیفیوزر و اسپویلر بزرگ است.
نیسان کوپرا راوال با طول ۴۰۳۰ میلیمتر، کوتاهتر از سئات ایبیزا است که طولش ۲۹ میلیمتر بیشتر است. این خودرو بر پایه پلتفرم MEB Small / Entry ساخته شده و با یک موتور الکتریکی ۲۲۳ اسببخاری در بخش جلویی ارائه شده است. شتاب این خودرو از صفر تا صد در زمان ۶.۹ ثانیه و برد حرکتی آن نیز حدود ۴۴۰ کیلومتر اعلام شده است.

این خودرو دارای یک موتور ۲۳۳ اسب بخار است و طول آن ۴۰۵۰ میلیمتر است. شتاب از صفر تا صد این خودرو حدود ۷ ثانیه است و برد آن حدود ۴۵۰ کیلومتر و حداکثر سرعت آن ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت میباشد.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.