
یک رویداد خودرویی ویژه به نام Rennsport Reunion 7 توسط پورشه در کالیفرنیا برگزار شد. این رویداد به مناسبت تاریخچه مسابقات پورشه برگزار میشود و یک ویرایش ویژه از مدل 911 GT3 R به منظور حضور در این جشن آماده شده است. این خودرو طراحی شده است برای مسابقات GT3 و نه برای استفاده روزمره در خیابان ها. با این حال، ظاهر جذاب و وحشی این خودرو شگفتیآوری است.
در زیر بال عقب بزرگ این خودرو، یک پیشرانه 4.2 لیتری شش سیلندر تخت تنفس طبیعی قرار دارد که از نسخه standard GT3 گرفته شده است، اما به طور کامل با مشخصات GT3 همخوانی ندارد. این نسخه جدید دارای قدرت 611 اسب بخار است و این خروجی مناسب با استفاده از سوخت E25 میباشد.

پیستونها و میل بادامک 911 جدید از نو طراحی شدهاند و نتیجهاش افزایش نسبت تراکم است. پیشرانه این خودرو، با حداکثر دور موتور 9400 دور در دقیقه، چه صدایی میدهد. این خودرو برای استفاده در خیابان طراحی نشده است و بنابراین پورشه بخشی از پشت آن را باز کرده تا وزن خودرو را کاهش دهد.
یک اکزوز بزرگ نصب شده است که در مسیرهایی که محدودیت صدا دارند، به صدای خفهکن مجهز است. جعبه دنده ۶ سرعته ترتیبی GT3 جدید با بهینهسازیهای جزئی به نیروی پیشرانه منتقل شده و به چرخهای عقب منتقل میشود.
در این خودرو، از رینگهای سفارشی 18 اینچی از برند BBS که به تایرهای میشلین پوشانده شدهاند، استفاده شده است. جالب است که پورشه اعلام کرده که تنها کاپوت و سقف این خودرو با مدل GT3 R مشترک هستند.

طراحی مدل rennsport از ماشینهای مسابقهای اصیل الهام گرفته است، به خصوص بال عقب عریض که قویا به مدل 935/77 تلقی میشود.
اشخاصی که علاقهمند به خرید این محصول جذاب هستند، باید به سرعت اقدام کنند. زیرا پورشه تنها قصد دارد 77 دستگاه از آن را با قیمت پایه یک میلیون و 46 هزار دلار تولید کند.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.