یکی را برای Quads بریزید. ما در مورد آلفارومئو جولیا و استلویو کوادریفوگلیو صحبت میکنیم که سالها با دو توربوشارژر V-6 طرفداران عملکرد را به وجد آوردهاند. همانطور که در ماه فوریه پیش می رویم، اکنون خبر رسمی داریم که سال 2024 پایان Quadrifoglio خواهد بود. یا بهتر است بگوییم، Quadrifoglio همانطور که ما آن را می شناسیم، به هر حال.
در این مورد، کلمه رسمی از بالای صفحه می آید - لری دومینیک، رئیس عملیات آمریکای شمالی آلفا. او در پستی در لینکدین اعلام کرد که سفارشات نهایی Quadrifoglio تا اواخر آوریل تکمیل می شود و تولید در ژوئن به پایان می رسد.
این بیانیه او است: «مدلهای عملکرد آلفا رومئو کوادریفوگلیو فعلاً با آمریکای شمالی خداحافظی میکنند.
وقت آن رسیده است که به فروشنده محلی آلفارومئو بروید!
سال 2024 آخرین فرصت برای سفارش جولیا کوادریفوگلیو و استلویو کوادریفوگلیو با پیشرانه 6 سیلندر بای توربو 505 اسب بخاری است! این آخرین شانس برای داشتن یک Quadrifoglio تنها با فناوری موتور احتراقی است زیرا ما دگردیسی خود را به آینده ای برقی ادامه می دهیم، اما این پایان داستان نیست. من مشتاقانه منتظر ارائه فصل بعدی در سفر شبدر چهار برگ هستم.
فرصت سفارش Giulia Quadrifoglio یا Stelvio Quadrifoglio 2024 در پایان آوریل 2024 به آمریکای شمالی بسته می شود. آخرین مدل Quadrifoglio فقط احتراق داخلی برای ایالات متحده و کانادا در ژوئن 2024 از کارخانه Cassino خارج می شود.
سخنان او توسط Stellantis در X نیز تایید شد.
هر چند این ممکن است برای برخی ناراحت کننده باشد، سخنان دومینیک به وضوح نشان می دهد که چیز دیگری با نام تجاری Quadrifoglio در حال انجام است. هر چه که باشد، برق رسانی عملا تضمین شده است، و نه صرفاً به این دلیل که دومینیک به این نکته اشاره کرد که «این آخرین شانس برای داشتن یک Quadrifoglio تنها با فناوری موتور احتراقی است». بر کسی پوشیده نیست که آلفارومئو به سمت آینده ای الکتریکی حرکت می کند که توسط 33 استرادیل بسیار زرق و برق دار تاکید شده است. این خودرو که در آگوست گذشته به عنوان آخرین ابرخودروی احتراق داخلی این شرکت رونمایی شد، به عنوان یک خودروی الکتریکی خالص نیز در دسترس است.
جولیا و استلویو سوپراسپرت نیستند، اما شایعات مربوط به نسل بعدی انواع برقی مدتی است که منتشر شده است. و با کاهش مقررات یورو 7، موتور 2.9 لیتری V-6 تقویت شده همچنان آینده ای دارد. مطمئناً مدلهای پرفورمنس زیادی از برندهای متعدد دیدهایم که از پیشرانههای هیبریدی نه برای کارایی، بلکه عملکرد جدی استفاده میکنند. منطقی است که فکر کنیم همین اتفاق می تواند در اینجا بیفتد.
ما برای اطلاعات بیشتر در مورد همه این موارد با آلفارومئو تماس گرفتیم، اما اظهارات دومینیک میزان اظهار نظر این شرکت است. این شامل اظهار نظر در مورد اینکه آیا مدل های Quadrifoglio در اروپا باقی می مانند یا خیر، از آنجایی که پست اجتماعی او به طور خاص به آمریکای شمالی اشاره کرده است. با این حال، می توانیم به شما بگوییم که نسخه های با مشخصات پایین تر جولیا و استلویو با موتور 2.0 لیتری در آینده نزدیک زنده خواهند ماند.
اطلاعات بیشتر در مورد آلفا رومئو: آلفارومئو ادعا می کند که Push کیفیت هزینه های گارانتی را نصف کرده است آلفا رومئو نمی خواهد به یک برند SUV تبدیل شود