
مجموعه امانوئل کلمبینی، که یکی از مشهورترین کلکسیونرهای خودروهای لامبورگینی است، مدل Eccentrica را معرفی کرده است. Eccentrica نسخه بازسازیشده و بهروز شدهای از خودروی افسانهای دیابلو سوپراسپرت لامبورگینی است.
این پروژه، با همکاری مهندسان و تکنسینهای شرکت طراحی BorromeodeSilva در میلان، ایتالیا، توسعه یافته است. در این نمونه اولیه اچنتریکا، به زیبایی و اصالت خودروی دیابلوی اصلی پایبندمانده است، اما همزمان، با بهرهبرداری از بهینهسازیهای فنی و طراحی، تجربه رانندگی مدرنتری را نیز ارائه میدهد. از طریق استفاده از مواد کامپوزیتی و شاسی لولهای، بدنه این خودرو نیز تقویت شده است.

در دهه 90، خودرویی به نام مینیمالیست با طراحی پیشرفته و المانهای مکانیکی خاصی معرفی شد و به عنوان یک خودرو جذاب شناخته میشود. این خودرو پس از رونمایی اولیه در میلان، قرار است در جشنواره سرعت گودوود نیز به نمایش گذاشته شود. صاحب این پروژه، با امید به موفقیت بزرگی که این خودرو میتواند داشته باشد، قصد دارد آن را در هفته اتومبیل مونتری، سپس در نیویورک و میامی نیز به نمایش بگذارد. به نظر میرسد هدف اصلی استارتاپی که این پروژه را توسعه داده، تحول و تبدیل شدن به یک ستاره در عرصه بازسازی خودروها است.
در نمونه اولیه این مقاله، هماهنگی جذابیت چشمنواز به خوبی رعایت شده است. قسمت جلوی آن ساده، رکابها بازطراحی شدهاند و رینگهای آلیاژی جدیدی در نظر گرفته شده است. قسمت عقب نیز به طور کلی اصلاح شده است؛ با این حال، بدون شک ویژگی برجسته آن چراغهای جلوی آن است که قابلیت باز و بسته شدن دارند. این ایده، همچنین قصد دارد همچنان به ارث دیابلو وفادار بماند و در عین حال طراحی آیندهنگرانهای را نیز در خود جای دهد.

از سال 1990 تا 2001 مدل جانشین کانتاش تولید شد که مبتنی بر مدل رؤیایی مورسیهلاگو بود. این خودرو با موتور 6 لیتری و 12 سیلندر V شکل قادر بود تا در 4.5 ثانیه با استفاده از یک جعبهدنده 5 سرعته دستی به سرعت صد کیلومتر برساعت برسد.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.