به عنوان یکی از اعضای گروه سایک، رووی در نمایشگاه چنگدو دستگاه تلفن همراه جدید رووی D7 را معرفی کرده است.
اولین عضو از خانواده D، که بر پایه ساختار ماژولار Nebula طراحی شده است، به دو نسخه با ظاهر و ویژگیهای فنی متفاوت عرضه خواهد شد.
ابعاد بدنه دوجی D7 در طول، عرض، ارتفاع و بازوی محور به ترتیب 4.89، 1.872، 1.51 و 2.81 متر است، که اندازه آن به تقریب مشابهی با تویوتا کمری و کیا K5 است. با این حال، فاصله محوری رووی D7 کمتر از هر دو خودروی مذکور است.
فرم بدنه ماشین D7 با خطوط منحنی و شکلهای نرم طراحی شده است و به رینگهای 18 اینچی و سیستم تعلیق با اتصالات مکفرسون در جلو و اتصالات چندگانه در عقب مجهز شده است.
نسخهی هیبرید پلاگینی که بر روی D7 قرار دارد، با سامانه DHM تجهیز شده است. این سامانه شامل یک موتور 1.5 لیتری با تنفس طبیعی و قدرت 112 اسب بخار، به همراه یک پیشرانهٔ برقی با قدرت 109 اسب بخار است که در مجموع، 204 اسب بخار قدرت را به این خودرو میدهد. این سامانه همزمان به صورت موازی و سری عمل میکند و نیروی لازم برای پیمودن 125 کیلومتر به صورت کاملاً برقی (بر اساس CLTC) را فراهم میکند. البته ما اطلاعاتی از نوع سیستم انتقال قدرت و ظرفیت باتری نداریم.
اعلام شده است که شعاع حرکتی و حداکثر سرعت ترکیبی روی پلاگین-هیبرید D7 به ترتیب 1400 کیلومتر و 185 کیلومتر بر ساعت است.
یکی از ویژگیهای جدید مدل برقی رووی D7، حذف شیار سقف و دستگیره مخفیشونده درها، همراه با طراحی جذابتر و مدرنتر چراغهای جلو، است.
این خودرو دارای یک پیشرانه برقی روی محور عقب است که در دو نسخه با قدرت 197 یا 211 اسببخار تولید میشود و دارای شعاع حرکتی 510 و 610 کیلومتر است. متاسفانه اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری این مدل موجود نیست، اما حداکثر سرعت آن 170 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
در اتاق کابین هر دو مدل D7 دارای داشبورد با دو نمایشگر 12.3 اینچی و اهرم تغییر دنده روی فرمان مشابه هستند. هر دو شامل امکاناتی نظیر سقف پانوراما، تنظیم برقی صندلیهای جلو، کروزکنترل تطبیقپذیر و سیستم تهویه هوا تکمنطقهای میباشند.
رونمایی D7 از چهارمین ربع امسال در چین انجام خواهد شد.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.