
شرکت تیونینگ منصوری، در اوایل امسال، مجموعهای از ارتقاهای مختلف ظاهری و مکانیکی برای مدل جدید رنجرور را معرفی کرد.
نسخهٔ ویژهای از مدل رنجرور Heritage SV LWB معرفی شده است که نشاندهندهٔ اوج هنر منصوری میباشد. این مدل دارای بدنهای کاملاً مشکی بوده و از قطعات فیبرکربن استفاده شده است. فضای داخلی نیز با رنگ آبی روشن طراحی شده است و تنها سه دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد.
"کیت بدنه رنجرور منصوری شامل سپرهای اسپرت، گلگیرهای عریض، رکابهای جانبی، کاپوت جدید، ورودیهای هوا جانبی و اسپویلر دوگانه در قسمت عقب ماشین قرار دارد. ظاهر این خودرو مشابه نسخههای قبلی رنجرور منصوری است؛ اما در این مدل تمام قطعات آن به رنگ سیاه درآمدهاند. همچنین، از رینگهای ۲۴ اینچی FD.15 با تایرهای 295/30R24 استفاده شده است که به رینگهای رولزرویس اشاره دارند."

رنگ تیره به شیشهها و چراغهای عقب نیز اعمال شده است؛ بنابراین نام تنها نشان "منصوری" در این میان ظاهر میشود.
در محیط داخلی، تمامی اجزا با رنگ آبی روشن تزئین شدهاند. صندلیها با پوشش چرم آبی روشن، طراحی منحصر به فردی با منافذ ریز بر روی آنها دارند. این الگو و منافذ ریز را هم میتوان روی داشبورد، کنسول میانی و سقف اتومبیل مشاهده کرد. سقف خودرو نیز مثل یک آسمان تاریک طراحی شده است و جزئیات با رنگ مشکی براق و مشابه فیبرکربن در داخل کابین استفاده شدهاند.
در این مدل از رنجرور، از نسخه لانگ ویل بیس (با فاصله محوری بیشتر) استفاده شده است که به سرنشینان فضای بیشتری ارائه میدهد. همچنین، صندلیهای ردیف عقب به صورت خلبانی طراحی شدهاند.
موتور پیشرانه هشت سیلندر ۴.۴ لیتری، مبتنی بر بامو، دارای قدرت ۵۹۱ اسببخار و گشتاور ۸۳۵ نیوتنمتر است. این موتور در حالت استاندارد قدرت ۵۲۳ اسببخار دارد، در حالی که مدل قبلی رنجرور منصوری، دارای ۶۱۱ اسببخار بود.

منصوری ادعا کرده که این خودروی شاسی بلند، در ۴.۵ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت میرسد و حداکثر سرعت آن ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت است.
رنجرور Heritage با موتور منصوری برای فروش در سایت تیونر ارائه شده است. قیمت این خودرو مشخص نشده است و تنها سه دستگاه از آن تولید شده است.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.