Lexus GX Kicks Ass 2024

مقالات خودرویی
Lexus GX Kicks Ass 2024شما می خواستید لکسوس GX جدید خوب باشد. می خواستم لکسوس GX جدید خوب باشد. و مردم، خوب است. جذابیت یک کامیون تویوتا همیشه یک قابلیت عالی در خارج از جاده بوده است که با این حس که از همه ما پیشی خواهد گرفت. چه کسی آن را نمی خواهد؟ در سال‌های اخیر، به نظر می‌رسد همه خرید کرده‌اند. Lexus GX، که قبلاً نسخه‌ای لوکس از لندکروزر کوچک، پرادو بود، با لندکروزرهای بزرگ‌تر، 4 رانر، تاکوما و سایر تویوتاهای خشن مطابقت دارد. تویوتا اخیراً در ارائه دقیقاً آنچه علاقه‌مندان می‌خواهند به‌طور قابل‌توجهی خوب شده است، و هنگامی که لکسوس یک آفرود با ظاهر تنومند با استخوان‌های لندکروزر و 33s آپشنال را از دست داد، همه به نوعی عقل خود را از دست دادند. بنابراین مجبور شدیم آن را در خارج از جاده حرکت کنیم. مشخصات سریع 2024 Lexus GX550 Overtrail موتور دوقلو توربو 3.4 لیتری V-6 خروجی 349 اسب بخار / 479 پوند فوت محرک نوع چهار چرخ متحرک با محدوده کم قیمت پایه 69250 دلار قیمت آزمایشی 71,62 دلار ماجراهای آفرود شمال شرقی (NORA) در شهر عجیب و غریب Catskills در النویل، نیویورک مکان ایده آلی بود. فقط دو ساعت از دفتر Motor1 در شهر نیویورک فاصله دارد، NORA خود را یک "مرکز آموزشی" می داند تا یک شبکه عمومی از مسیرها - این ملک جنگلی 75 هکتاری دارای هزاران زمین چالش برانگیز است که در مقابل لکسوس قرار می گیرد. این نسخه Overtrail از GX550، متمرکزترین تریم آفرود موجود است. (Overtrail+ با تجملات اضافی نیز موجود است). مانند تمام مدل‌های GX، Overtrail دارای سیستم چهار چرخ متحرک تمام‌وقت با گیربکس کم برد و دیفرانسیل مرکزی قفل است، اما یک قفل عقب نیز به مهمانی اضافه می‌کند. این سیستم هوشمند چند زمینی (MTS) تویوتا را نیز دریافت می کند که کشش را برای انواع سطوح مختلف بهینه می کند. همچنین Crawl Control، نوعی کروز کنترل خارج از جاده، و E-KDSS وجود دارد که می تواند به طور موثر میله های نوسان را برای اتصال بیشتر سیستم تعلیق جدا کند. مجموعه ای از دوربین ها برای بررسی سطح مسیر نیز استاندارد هستند. به‌علاوه، لاستیک‌های 33 اینچی برای زمین گلی تویو روی چرخ‌های 18 اینچی و صفحه‌های لغزنده. با زوایای نزدیک، شکست و خروج به ترتیب 26، 24 و 22 درجه، این توانمندترین آفرودری نیست که روی کاغذ می بینید. یک لندروور دیفندر روی سیستم تعلیق بادی خود زوایای بهتری دارد. اما GX توانا هر چیزی را که از آن خواسته بود فتح کرد و ما خیلی درخواست کردیم. الکس تراگر، راهنمای مسیرهای به همان اندازه توانمند ما، ما را به زمینی برد که او به عنوان سطح بالاتر متوسط ​​تا سطح پیشرفته پیشرفته توصیف کرد، و GX هرگز از دست نداد. ما هرگز حتی لاستیک‌ها را هوا نمی‌کشیم، فقط برای اینکه ببینیم چطور با سناریوهای کم چسبندگی برخورد می‌کند. مزایا: عالی در خارج از جاده، عالی در جاده، وعده قابل اعتماد بودن تویوتا-کامیون سیستم MTS را درگیر کنید و کشش مشکلی ندارد. باید کمی زمان به رایانه ها بدهید تا بفهمند با چه چیزی سر و کار دارند، اما بعد از یکی دو ثانیه، آن را دریافت می کنند و شروع به کشیدن اهرم های مختلف برای به حرکت درآوردن کامیون می کنند. می توانید احساس کنید که سیستم ترمزها را می گیرد، گشتاور موتور را تعدیل می کند، ترفندهایی را انجام می دهد تا شما را به جلو آسان کند. در چند مورد مجبور شدیم کارها را به روش قدیمی انجام دهیم. کمی ترمز پای چپ به جلوگیری از تکان خوردن کامیون به عقب و جلو در هنگام جدا شدن چرخ‌ها از زمین کمک می‌کند، و خطای راننده از جانب من به این معنی بود که پس از بالا آمدن روی سنگ، باید تخته‌های کشش را بشکنم. اما اغلب اوقات، من فقط MTS و Crawl Control را درگیر کرده بودم. تنها کاری که باید انجام می دادم هدایت بود. در جنگل، مطمئناً از طول 197.0 اینچی GX آگاه هستید - پیچ‌های K در این مورد کمی پیچیده‌تر از رانگلر دو در نورا به عنوان پشتیبان بود - اما عرض 83.2 اینچی لکسوس قابل کنترل‌تر است. با این حال، به یاد داشته باشید که لبه های برجسته کاپوت در واقع گوشه های کامیون نیستند. گلگیرها چند اینچ بیشتر بیرون می آیند. V-8 قدیمی دوست داشتنی GX از بین رفته است و به جای آن یک V-6 توربو دوقلو جدید 3.4 لیتری قرار دارد. فکر می‌کردم دلم برای V-8 تنگ می‌شود، اما V-6 قدرت بیشتری دارد (349 در مقابل 301) و گشتاور بسیار بیشتری دارد (479 در مقابل 329 پوند فوت). آسیاب جدید همچنین با 10 سرعته اتوماتیک GX به خوبی کار می کند. پیشرانه به خوبی برای رانندگی در خارج از جاده کالیبره شده است و به راننده این امکان را می دهد که در مورد میزان گشتاوری که به چرخ ها می فرستد بسیار دقیق باشد. در طول روز آفرودمان، عمیق‌تر عاشق GX شدم. احتمالاً بزرگ‌تر از آن است که بتوان آن را بز کوهی نامید، اما من نمی‌توانستم این مقایسه را انجام دهم، زیرا کامیون از هر زمینی که ما به سمت آن پرتاب می‌کردیم، بالا می‌رفت. صخره ها، تپه های شیب دار، درجه 30 درجه و البته گل و لای. همچنین ترکیب مناسبی از مدرسه جدید و قدیمی است. MTS، E-KDSS، و Crawl Control کارهای هوشمندانه زیادی را انجام می‌دهند تا آفرود را حتی برای افراد مبتدی مانند من قابل دسترس کنند، اما در پایان، سیستم‌ها به سادگی قدرت اصلی این شاسی نردبانی را تحسین می‌کنند. SUV بزرگ خسته واقعاً حد من بود. «رودخانه صخره‌ای» نورا قلبم را تا حد زیادی به تپش انداخت، سعی کردم بهترین خط را پیدا کنم، سپس به آن متعهد شدم. سیستم دوربین GX کمک زیادی می کند، اما من اغلب مجبور بودم به خودم بگویم که از طریق صفحه نمایش رانندگی نکنم و به دنیای واقعی نگاه نکنم. برخلاف من، GX در منطقه راحتی خود قرار داشت. معایب: سواری گاهی اوقات بی نظم است، مصرف سوخت ضعیف، انتقال گاهگاهی کند است نمی‌توانم تعجب نکنم که آیا بزرگترین ترفند مهمانی GX روی پیاده‌رو آشکار می‌شود. با وجود تمام قابلیت و استحکامش، بسیار ظریف است. در سرعت‌های پایین، نقص‌های کوچک‌تری در سطح جاده در داخل کابین احساس می‌شود که با خودروی بدنه روی فریم انتظار می‌رود، اما در تمام سناریوهای دیگر، GX550 بسیار لوکس است. در هر دو حالت Comfort یا Normal، دمپرهای تطبیقی ​​سواری مجللی را به ارمغان می‌آورند، و گشتاور زیاد و نرمی V-6 باعث می‌شود همه چیز تویوتا V-8 قدیمی را فراموش کنید. 10 دنده رو به جلو احتمالاً خیلی زیاد است، زیرا می‌توانید منتظر بمانید تا گیربکس نسبت مناسب را در حین تعویض دنده انتخاب کند، اما مصرف سوخت هنوز عالی نیست. موفق باشید بیش از 20 مایل بر گالن. (نسخه هیبریدی در راه است). GX برای چیزی در این شکل و اندازه به طرز قابل ملاحظه‌ای بی‌صدا است و حتی صدای آج لاستیک‌های زمین گلی سرکوب می‌شود. مواد داخلی و کیفیت ساخت همان‌طور که از یک لکسوس انتظار دارید عالی هستند، و در حالی که من فکر می‌کنم خوشه دیجیتالی جدید تویوتا بیش از حد پیچیده است، سیستم اطلاعات سرگرمی چیزی غیر از این است. بهترین خط کمربند کم است که دید عالی را فراهم می کند و مکانی عالی برای استراحت دادن به بازوی شما با پنجره ها پایین است. یک چیز نادر در خودروهای مدرن. حتی فرمان نیز خوب، وزن مناسب و دقیق است و میزان مناسبی از خود محوری دارد. در پایان سرگرمی‌های خارج از جاده‌مان، GX را از یک جاده کوهستانی بالا بردم تا غروب خورشید را ببینم و عملکرد فوق‌العاده خوبی داشت. لندروور دیفندر تک بدنه ممکن است به عنوان یک خودروی جاده ای زیباتر باشد، اما کمتر از آنچه فکر می کنید در آن وجود دارد. سپس تویوتا بودن همه چیز وجود دارد. این پلت فرم و پیشرانه نسبتا جدید هستند، اما ما همچنین می دانیم که تویوتا کامیون های خود را با استانداردهای فوق العاده بالایی می سازد. شاید قانع‌کننده‌ترین استدلال علیه GX لندکروزر جدید و آینده باشد. قیمت آن از 57345 دلار شروع می شود تا GX 64250 دلار و یک پیشرانه هیبریدی ارائه می دهد. اما لندکروزر متوسط ​​63345 دلار قیمت دارد و از نظر تجهیزات چندان شباهتی به GX پایه ندارد. و در حال حاضر، تویوتا هیچ معادلی با تریم Overtrail لکسوس ندارد. این تستر کمی کمتر از 72000 دلار قیمت دارد، و با وجود اینکه این مقدار پول زیادی است، تقریباً مشابه Defenders و تریم های بالاتر جیپ گرند چروکی است. من فکر می کنم انتخاب در اینجا واضح است. GX550 Overtrail نه تنها خوب است، بلکه یکی از کامل‌ترین خودروهای موجود در حال حاضر است. دقیقاً همان چیزی است که ما می خواستیم. لکسوس GX 2024 جدید Lexus GX 550 Prototype First Drive: بررسی خارج از جاده، رو به رشد نحوه عملکرد سیستم تعلیق ترفند Lexus GX در مراکز خرید و Moab دریافت خبرنامه Motor1 امروز ثبت نام کنید عکاسی: DW Burnett for Motor1

خوشحال میشیم نظرتو بزاری

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم