![Polestar می گوید مدل های عملکرد BST بیشتری در راه است]()
توماس اینگنلات، مدیرعامل پولستار، یک علاقهمند به خودرو است. او تلاش کرد تا به جای دیفرانسیل جلو، Polestar 2 پایه را در عقب بسازد، و او در حال تولید پلستار 5 چهار در GT و Polestar 6 رودستر است. Ingenlath همچنین به تبدیل نسخه محدود BST 270 و نسخه 230 Polestar 2 به واقعیت کمک کرد. در نمایشگاه بینالمللی خودرو نیویورک، Ingenlath به Motor1 تأیید کرد که نسخههای BST بیشتری در راه است.
او هنوز جدول زمانی یا جزئیاتی را ارائه نکرده است، اما ماشینهای نسخه قبلی BST به ما ایدهای درباره انتظارات میدهند. اساساً سیستم تعلیق پایینتر و سفتتر، لاستیکهای چسبندهتر و تغییرات ظاهری زیادی برای ارتباط با افزایش عملکرد خودرو. هر دو نسخه BST Polestar 2 دارای قدرت 476 اسب بخاری با سدان دو موتوره معمولی بودند، اما با فنرهای سفت تر، ارتفاع سواری کمتر، دمپرهای Ohlins منحصر به فرد، چرخ های منحصر به فرد و مشخصات سفارشی تایر پیرلی همراه شدند. Polestar 270 نمونه از BST 270 و - درست حدس زدید - 230 نمونه از BST 230 را ساخت. بدیهی است که آنها به اندازه کافی برای ادامه پروژه مورد استقبال قرار گرفتند.
در حالی که پولستار 3 و 4 با تاخیر مواجه شدند، اینگنلات می گوید پیشرفت در سدان 5 خوب است. او گوشی خود را بیرون میآورد تا تصاویری را که در اینستاگرام از خودروهای پیشتولید در خط مونتاژ میچرخد، به ما نشان دهد.
ما همچنین در مورد کاهش فروش خودروهای الکتریکی در ایالات متحده پرسیدیم و او دیدگاه جالبی در مورد این وضعیت داشت. او فکر نمیکند که مردم با ماشینهای برقی ترش کنند. او میگوید: «این فقط دورهای در زمان اقتصادی است که البته مردم در تصمیمگیری برای خرید محتاطتر هستند. "این به نرخ بهره مربوط می شود، به روانشناسی مربوط می شود، و عیسی مسیح، جهان در مکان آسانی نیست... برای اولین بار، خودروهای الکتریکی چرخه اقتصادی را تجربه کردند." دریافت خبرنامه Motor1 امروز ثبت نام کنید
همچنین این واقعیت وجود دارد که Polestar اهداف متفاوتی نسبت به سایر سازندگان EV دارد. اینگنلات میگوید: «بپذیریم، ما برای میلیونی که تسلا میخواهد بفروشد، پیشنهاد نمیکنیم، ما در رقابت با BYD نیستیم. ما در رقابت با شرکت هایی مانند BMW، پورشه و مرسدس بنز هستیم. او همچنین استدلال میکند که رقابت Polestar فراتر از خودروهای الکتریکی است – برای مثال یک Polestar 3 باید کسی را از BMW X5 وسوسه کند، نه فقط یک iX.
با توجه به اینکه تحویل Polestar 3 از تابستان امسال آغاز می شود و تحویل Polestar 4 برای سه ماهه چهارم برنامه ریزی شده است، این سال بزرگی برای این برند در ایالات متحده است. خوشبختانه، هر دو مدل ارزانتر از آنچه در ابتدا پیشبینی میشد، هستند، چیزی که Ingenlath آن را بهخاطر باقیماندههای قوی برای Polestar 2 میداند. امیدواریم که موفق شود، و ما چند مدل عملکرد بیشتری خواهیم داشت.
بیشتر از Polestar Polestar 4 از 56300 دلار با 300 مایل برد Polestar 6 شروع می شود تا تا زمانی که تقاضا وجود دارد در مرحله تولید بماند.