چند سال پیش، تیم موتوراسپرت سوئدی Cyan Racing به خودروهای قانونی خیابانی راه پیدا کرد و با یک ریستومد مبتنی بر ولوو P1800 شروع کرد. مدل دوم آنها کوپه زیبای دهه 1960 را بازبینی می کند، اما با شخصیتی متمایز، آن را به یک تور بزرگ تبدیل می کند. این فرآیند با یک P1800 اصلی شروع می شود و ساخت بین 12 تا 15 ماه طول می کشد.
Cyan Racing قبلاً این جواهر سبز رنگ را با نمای داخلی کرم برای یکی از مشتریان خود در ایالات متحده ارسال کرده است. برداشت تازه از راهاندازی مجدد P1800 با نسخه اولیه 2020 متفاوت است و دارای سیستم تعلیق نرمتر و کاملاً قابل تنظیم برای اطمینان از راحتی بیشتر در طول سفرهای طولانی است. برای این منظور، فضای داخلی مواد اضافی برای کاهش صدا و یک قفس رول تیتانیومی سفارشی دریافت کرده است. این خودروی سبک وزن باقی می ماند و وزن آن کمتر از 1000 کیلوگرم (2204 پوند) است. عکس های Volvo P1800 Cyan GT 9
در قلب P1800 GT همان موتور 2.0 لیتری بنزینی توربوشارژر قرار دارد. این موتور در بالاترین حالت خود 414 اسب بخار قدرت تولید می کند، اما نسخه های کمتری نیز وجود دارد که از 345 اسب بخار شروع می شود. این واحد چهار سیلندر از خودروی مسابقه ای ولوو S60 TC1 گرفته شده است. خروجی از طریق گیربکس پنج سرعته Holinger که برای این برنامه جدید ساخته شده است، به محور عقب هدایت می شود. به ما گفته می شود که موتور برای اولویت دادن به قابلیت رانندگی به جای اوج قدرت تنظیم مجدد شده است.
این بدنه زیبا از فیبر کربن ساخته شده است و Cyan Racing خودروها را در کارخانه خود در گوتنبرگ سوئد مونتاژ می کند. جزئیات قیمت فاش نشده است، اما P1800 معمولی می تواند تا 700000 دلار قیمت داشته باشد، بنابراین GT مطمئناً ارزان نیز نخواهد بود. تولید محدود خواهد بود و خودروی دوم در حال حاضر به ایالات متحده تحویل داده شده است.
با نسخه معمولی دوباره روشن کنید: Volvo P1800 Cyan به آمریکا می آید و قیمت آن 700000 دلار خواهد بود Volvo P1800 Cyan خنکی یکپارچه و مدرن خود را در ویدیوی گسترده نشان می دهد