![ما مطمئن نیستیم که چرا USPS شش ون را از استارتاپ EV Canoo سفارش داد]()
کانو هنوز حتی یک خودرو را به مصرف کنندگان تحویل نداده است، با این حال این شرکت نوپای EV در حال انجام معاملات چپ و راست با سازمان های دولتی است. اول، آنها با ناسا برای وسایل نقلیه حمل و نقل شاتل همکاری کردند، سپس دولت ایالت اوکلاهما - حتی ارتش ایالات متحده توانایی های Canoo را ارزیابی کرد. اکنون خدمات پستی ایالات متحده (USPS) در حال پینگ Canoo برای ناوگانی از ون های تحویل پست به اندازه یک پینت است.
USPS سفارشی برای شش نسخه دست راست Lifestyle Delivery Vehicle 190 - یک نوع توسعه یافته از ون برقی خود با محفظه محفظه بار در عقب، سفارش داد. بله، فقط شش وسیله نقلیه.
USPS باید با Canoo LDV 190 که دارای بسته باتری 79 کیلووات ساعتی با قابلیت شارژ سریع DC و قدرت 200 اسب بخار در نسخه پایه (یا حداکثر 350 اسب بخار در برخی مشخصات) است، بتواند حدود 200 مایل برد داشته باشد. ). محفظه بار می تواند تا 172.0 فوت مکعب را حمل کند و تا 1624 پوند پست را حمل کند. تونی آکویلا، مدیرعامل کانو خاطرنشان می کند که تبدیل Canoos به فرمان راست یک فرآیند نسبتا ساده بود.
آکویلا میگوید: «پلتفرم چند منظوره با فناوری steer-by-wire و یک سیستم تعلیق کمنظیر منحصربهفرد، امکان تنظیم آسان سیستم فرمان راست را فراهم میکند.»
ون های برقی نقش کوچکی در
سرمایه گذاری 40 میلیارد دلاری خدمات پستی برای ارتقا و بهبود ناوگان آن ایفا می کنند. در سال 2022، دولت اعلام کرد Oshkosh Defense ناوگان جدیدی از کامیونهای پستی را برای USPS میسازد، اما پس از تاخیر در مشکلات مربوط به پیشرانه، آن کامیونهای پست ارتقا یافته تا اواخر سال جاری متوقف شدند.
شش ون Canoo در اوایل سال جاری به USPS تحویل داده می شود و تا پایان سال 2024، ما می توانیم آن USPS EVs و کامیون های پستی Oshkosh را به طور همزمان در جاده ببینیم.
ما با USPS تماس گرفتهایم تا دقیقاً دلیل خرید این گروه کوچک از خودروهای الکتریکی را بفهمیم، اما هنوز پاسخی دریافت نکردهایم. پس از دریافت اطلاعات بیشتر، مطمئناً این مقاله را به روز خواهیم کرد.
اطلاعات بیشتر از Canoo Canoo Electric Pickup با تخت بیرون کش و فضای ذخیره سازی کناری رونمایی شد ناسا Canoo LV را به عنوان وسیله نقلیه رسمی حمل و نقل خدمه برای ماموریت ماه انتخاب کرد