سرویس ادواری کرمان موتور در 1403

اخبار خودرو

آمادگی کرمان موتور برای ارائه خدمات نوروزی

در اسفند 1402، محمدرضا محمودی، مدیرعامل قائم مقام تجارت بم خودرو، اعلام کرد که طرح ویژه نوروزی کرمان موتور از تاریخ ۲۶ اسفند 1402 تا ۱۳ فروردین 1403 با حضور 120 پایگاه در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

در طرح نوروزی امداد، خودروهای کی‌ام‌سی T8 به عنوان خودروهای استاندارد برای تمامی جاده‌های مواصلاتی کشور آماده خدمت‌رسانی به مسافران و دارندگان محصولات کرمان‌موتور می‌باشند. متأسفانه امدادگرهای غیر مجاز و متفرقه با سو استفاده از برند کرمان‌موتور و از روش‌هایی مانند تبانی با مکانیک و خراب کردن ماشین دریافت هزینه‌های زیادی از دارندگان خودروها، که منجر به سردرگمی امدادخواهان می‌شود. در این خصوص، محمودی تأکید می‌کند که مسافران برای داشتن سفری راحت و آسوده خاطر، حتماً از خدمات رسمی امداد کرمان‌موتور استفاده کنند.

استفاده از خدمات امدادی شرکت کرمان موتور، علاوه بر ارائه مشاوره فنی و استفاده از قطعات اصلی، شامل حمل خودرو به نمایندگی در صورت لزوم، گارانتی قطعات استفاده شده و پاسخگویی به مشکلات ثانویه مشتریان است. با ارائه خدمات به معیارهای بالا، شرکت کرمان موتور اطمینان می دهد که مشتریان خود در مورد پشتیبانی موثر و سریع از آنها بهره مند خواهند شد.

قائم‌مقام تجارت بم خودرو اعلام کرد که خدمات امدادی کرمان موتور در نوروز ۱۴۰۳ شامل خدمات تعمیراتی، جابجایی و کمک به رانندگان در صورت وقوع حادثه در جاده‌ها خواهد بود. خدمات سرویس در محل در تمام ایام نوروز فعال خواهد بود و افراد علاقه‌مند می‌توانند از سایت بم خودرو یا امدادخودرو کرمان برای گرفتن نوبت استفاده کنند. شرکت کرمان موتور به بهبود کیفیت و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود تمرکز دارد.

برای ارتباط با شرکت، می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی آن به آدرس https://www.bamkhodro.com، یا با تماس به شماره تلفن 02142724 اقدام کنید. همچنین، می‌توانید اپلیکیشن مخصوص این شرکت را از وب‌سایت شرکت کرمان موتور دانلود نمایید.

بازدید رایگان زمستانی ویژه کی‌ام‌سی T8

دی 1402: شرکت کرمان موتور، به مناسبت فصل زمستان، کمپینی برگزار می‌کند که شامل طرح بازدید و سرویس رایگان زمستانی 1402 است. این کمپین از تاریخ 5 تا 14 دی ماه و به مدت 9 روز کاری برگزار می‌شود.

این کمپین برای همه خودروهای کی ام سی T8، چه در حالت گارانتی و چه بدون گارانتی، اعمال می‌شود. برای خودروهای KMC T8، این کمپین شامل ارائه قطعات رایگان مانند روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا، همراه با ارائه سرویس دوره‌ای رایگان است.

بخش‌های دیگری از این پکیج شامل کنترل کیفیت عملکرد پدال کلاچ، به‌روزرسانی نرم‌افزار موتور با استفاده از دستگاه عیب‌یاب، بررسی عملکرد سیستم تهویه‌مطبوع (بخاری)، بررسی کارکرد سیستم خنک‌کننده موتور، بررسی کارکرد سیستم برف‌پاک کن، بررسی سطح مایع شیشه‌شور و کنترل عملکرد سیستم روشنایی خودرو (شامل کلیه چراغهای خودرو) می‌شود.

این کمپین در تمام نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش کرمان موتور در سراسر کشور برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کرمان موتور به آدرس https://kermanmotor.com/dealers/1 اطلاعات نمایندگی‌های محلی را مشاهده کنند یا از طریق لینک https://www.bamkhodro.com/onlinereservation/ نوبت خود را آنلاین رزرو کنند.

بازدید زمستانه رایگان برای خودروهای هیوندای

در ماه آذر سال 1402، شرکت KTL که خدمات پس از فروش خودروهای هیوندای را ارائه می دهد، طرح بازدید تخصصی زمستانی رایگان برای سیستم گرمایشی خودروها برگزار می کند. این برنامه از تاریخ 11 تا 30 آذر ماه برگزار خواهد شد.

دارندگان خودروهای هیوندای می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز KTL در سراسر کشور از خدمات مختلفی مانند بازدید ضد یخ، سیستم گرمایشی، باتری، تیغه‌های برف پک کن و تایرها، که تحت پوشش گارانتی قرار دارند، بهره‌مند شوند. همچنین، آن‌ها از مشاوری فنی مجرب نیز برای مشاوره‌های لازم می‌توانند استفاده کنند. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانند به وب‌سایت شرکت KTL مراجعه کنند.

رتبه دوم شرکت کرمان خودرو در ارزیابی مشتریان

در آذر ماه 1402، شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی خودروی کرمان (KTL) موفق شد در نظرسنجی از مشتریان، رتبه دوم را در سه ماهه دوم سال 1402 کسب کند و این افتخار را به ویژگی‌های برگ زرین خود اضافه کند.

گزارش شرکت KTL نشان می‌دهد که با دستیابی به اهداف مشخص شده در زمینه‌های عملکردی، ادراکی و اثربخشی، و انجام تغییرات لازم در فرایندها و روال‌ها، توانسته است جایگاه دوم را در ارزیابی شرکت ISQI به دست آورد. امتیاز شرکت KTL در این ارزیابی بیشتر از میانگین صنعت بوده است.

جعل عنوان امداد خودرو کرمان موتور و هشدار به مشتریان

در تاریخ مهر ماه ۱۴۰۲، شرکت امداد خودرو کرمان موتور هشداری مبنی بر تقلب در عنوان خود صادر نمود و از دارندگان خودروهای کرمان موتور استعلام کرد که از این تقلب خبر دارند.

مشتریان گرامی، به اطلاع می‌رساند که به منظور دریافت خدمات امدادی، برای جلوگیری از جعل عنوان امداد خودرو و فروش کارت طلایی امداد، لطفاً تنها از طریق مرکز تماس شرکت با شماره ۰۲۱-۴۲۷۲۴ یا از طریق ثبت درخواست در اپلیکیشن کرمان موتور اقدام کنید.

طرح سرویس تابستانی برای پیکاپ T8

در ماه مرداد سال ۱۴۰۲، شرکت کرمان موتور اقدام به برگزاری کمپین "همیشه به سفر" در بخش خدمات پس از فروش نمود. این کمپین جدید خدمات پس از فروش کرمان موتور، از تاریخ ۱۴ الی ۲۶ مردادماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و تمامی مالکان خودروهای T8 قابلیت استفاده از مزایای این کمپین را دارند.

طرح سرویس تابستانی کی ام سی تی8

این کمپین هدفش شناسایی و پیشگیری از مشکلات در حین سفر و کاهش هزینه‌های تعمیرات برای مشتریان است. خدمات ارائه شده در این کمپین شامل موارد زیر می‌شود:

  • فیلتر روغن رایگان
  • روغن دیفرانسیل رایگان
  • اجرت سرویس دوره ای رایگان (شامل اجرت تعویض روغن موتور و فیلتر روغن، اجرت تعویض فیلتر هوای موتور و اتاق، اجرت تعویض فیلتر بنزین، اجرت تعویض روغن دیفرانسیل)
  • بازدید رایگان و کنترل عملکرد (شامل: اتصالات برقی و کانکتورها، لوله ها و اتصالات، تسمه ها، خلاصی پدال ترمز و رگلاژ ترمز دستی، ترمز و لنتها، مکانیزم فرمان و باد تایر، سیستم خنک کاری موتور، کمک فنرها، اگزوز، کلیه چراغ های داخلی و خارجی و آچار کشی خودرو)
  • بازدید رایگان سیستم 4WD و کنترل عملکرد با دستگاه اسکنر

این کمپین به صورت ملی در تمام نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش کرمان موتور در سراسر کشور برگزار می‌شود. افراد علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کرمان موتور، آدرس نزدیک‌ترین نمایندگی خدمات پس از فروش را بیابند و یا از طریق درخواست نوبت اینترنتی اقدام نمایند.

خدمات کرمان موتور برای توسان و سانتافه

در خرداد ماه سال ۱۴۰۲، نماینده رسمی خودروهای سواری شرکت هیوندای در ایران، به نام شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، اعلام کرده است که در شبکه نمایندگی‌های مجاز خود، برنامه‌ای به نام "بروزرسانی و تعویض رایگان سیستم الکترونیکی خودرو" برای خودروهای سانتافه و توسان ارائه می‌دهد. این برنامه شامل تعویض قطعه کیت با ضمانت در شبکه نمایندگی‌های مجاز شرکت است.

خدمات پس از فروش شرکت KTL با بیش از 70 نمایندگی مجاز در سراسر کشور ارائه می‌شود. مشتریان می‌توانند برای بهره‌مندی از این خدمات، نوبت خدمات را از وبسایت www.ktl-co.com رزرو کنند یا به صورت حضوری به نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور مراجعه کنند.

کی ام سی T8 وارد ناوگان امدادی شد

در اسفند 1401، شرکت کرمان موتور تصمیم گرفته است که از پیکاپ کی‌ام‌سی T8 به عنوان خودرو امدادی استفاده کند و خدمات امداد و راهنمایی رانندگی را بهبود ببخشد. این خودرو در حال تجهیز شدن است و از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ برای نجات و خدمات به مشتریان شرکت‌های کرمان موتور، خودروسازان بم و سایر شرکت‌ها به جاده‌های کشور عزمناک شده است.

کی ام سی تی8 در ناوگان امداد کرمان موتور

با استفاده از خودروهای امدادی با قابلیت دو دیفرانسیل، کرمان موتور از تنها مجموعه‌ای است که در ناوگان امداد خود از این ویژگی استفاده می‌کند. این ویژگی، ارائه خدمات به مشتریان در شرایط سخت را هموار می‌کند. تجهیزات این خودرو شامل اینورتر، مخزن آب، پمپ باد و جعبه ابزار Heavy Duty است.

کی ام سی تی8 در ناوگان امداد کرمان موتور

محصول کنوپی T8 برای خودروهای امدادی طراحی شده است و دارای ورودی‌های سه طرفه با قفل‌های داخلی است. بخش عقب این کنوپی به صورت برقی باز می‌شود و داخل آن دارای نورپردازی است. این کنوپی دارای کشوهایی با ظرفیت تحمل 200 کیلوگرم بار می‌باشد. همچنین وجود امکاناتی مانند شیر آب، خروجی برق، پمپ باد و ... امکان ارائه خدمات در محل مشتری و انجام سرویس‌های مورد نیاز را آسان‌تر می‌کند.

مشتریان گرامی کرمان موتور برای دریافت خدمات امدادی می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱-۴۲۷۲۴ تماس بگیرند یا به آدرس مراجعه کنند.

تغییر شرایط گارانتی کرمان موتور

در بهمن ماه سال 1401، یک شرط مهم برای اعتبار گارانتی خودروها اعلام شد که به عدم انجام سرویس اولیه مربوط بود. این شرط توسط وزارت صنعت برای دوره تقریبی دو سال اجرا شد. طبق این قانون قدیم، اگر بعد از 5 ماه از تحویل خودرو صفر کیلومتر، سرویس اولیه خودرو انجام نشود، گارانتی خودرو به طور خودکار لغو می‌شد. همچنین، خودروهایی که در این دوره برای سرویس اولیه مراجعه می‌کردند، باید حداقل 1000 کیلومتر رانندگی داشته باشند.

از دی ماه سال جاری، وزارت صنعت قانون مذکور را لغو کرد. در پی این تصمیم، کرمان موتور نیز شرایط گارانتی محصولات خود را تغییر داد. طبق شرایط جدید، خدمات پس از فروش باید در کمتر از شش ماه یا کارکرد 4 تا 5 هزار کیلومتر (هرکدام زودتر اتفاق بیفتد) ارائه شوند و عدم رعایت این شرایط باعث ابطال گارانتی محصول می‌شود.

فروش آنلاین لوازم یدکی کرمان موتور

در آذر ماه سال 1401، شرکت کرمان‌موتور سامانه آنلاین خرید لوازم یدکی برای تمام محصولات خود را معرفی کرد. این سامانه توسط شرکت بم خودرو راه‌اندازی شده است و هدف آن تسهیل دسترسی دارندگان محصولات این شرکت به قطعات یدکی اصلی است.

این سامانه به شکلی ساده طراحی شده است تا مشتریان بتوانند به آسانی به آدرس اینترنتی مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام، قطعه مورد نیاز خود را خریداری کنند. علاوه بر ارائه قطعات، مشاوران آماده ارائه خدمات مشاوره آنلاین هستند. در صورتی که کاربران نتوانند قطعه موردنیاز خود را در سامانه پیدا کنند، مشاوران سایت مسیریابی انجام می‌دهند تا کاربران به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز ‏کرمان‌موتور راهنمایی شوند تا قطعه توسط نمایندگی مجاز انتخابی ثبت و ارسال شود.

مالکان محصولات کرمان موتور که پروفایل خود را در این سامانه فعال کرده‌اند، از طریق پیامک اطلاعیه‌ها، فروش‌های ویژه، تخفیف‌های قطعات و برنامه‌های بازدید فصلی با تخفیف را دریافت خواهند کرد.

اگر از طریق این سامانه لوازم یدکی خریداری کنید، سفارش شما در تهران همان روز و در شهرستان‌ها بین 24 تا 48 ساعت به دستتان خواهد رسید و هزینه ارسال برای خرید‌های بیش از یک میلیون تومان رایگان است. همچنین می‌توانید قطعات را مرجوع کنید و قطعه جایگزین خود را از طریق این سامانه دریافت کنید.


اخبار شرکت کرمان موتور

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت کرمان موتور، شامل طرح‌های پیش فروش خودرو، فروش فوری و اقساطی محصولات، مطالب زیر را مطالعه کنید:

اگر شما هم یکی از مالکان محصولات شرکت خودروی کرمان هستید، ممکن است لذت ببرید از خواندن مقالات زیر:

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ