سرویس ادواری کرمان موتور در 1403

اخبار خودرو

آمادگی کرمان موتور برای ارائه خدمات نوروزی

در تاریخ اسفند ۱۴۰۲، محمدرضا محمودی، معاون مدیرعامل شرکت تجارت بم خودرو، اعلام کرد که طرح ویژه نوروزی کرمان موتور از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ با حضور ۱۲۰ پایگاه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مطابق طرح نوروزی امداد، خودروهای کی‌ام‌سی T8 به عنوان وسیله‌ی استاندارد برای ارائه خدمات حمل و نقل در تمام جاده‌های کشور طراحی شده‌اند. امداد کرمان موتور همواره آماده پذیرش مسافران و دارندگان محصولات خود است. متاسفانه اشخاص غیر مجاز و ناشناس در تلاشند با سوء استفاده از نام تجاری کرمان موتور و روش‌های ناقص مانند کلاهبرداری از مالکان خودرو، آسیب رساندن به خودروها و درخواست پرداخت هزینه‌های بیش از حد، مشتریان امداد را فریب بدهند. ارشادی تأکید می‌کند که مسافران برای یک تجربه سفر مطمئن و راحت، بهتر است از خدمات رسمی امداد کرمان موتور استفاده کنند.

وی افزود از مزایای استفاده از خدمات امدادی کرمان موتور، ارائه مشاوره فنی، استفاده از قطعات اصلی، حمل خودرو به نمایندگی در صورت لزوم، گارانتی قطعات استفاده شده و پاسخگویی به مشکلات ثانویه است. با ارائه خدمات با کیفیت، کرمان موتور به مشتریانش امنیت می‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل، به راحتی و سریعا از پشتیبانی شرکت بهره مند خواهند شد.

قائم مقام تجارت بم خودرو اعلام کرد که خدمات امدادی کرمان موتور در دوره‌ی نوروز 1403 شامل خدمات تعمیراتی، جابجایی و کمک به رانندگان در صورت وقوع حوادث جاده‌ای ارائه خواهد شد. خدمات سرویس در محل در طول تعطیلات نوروز فعال هستند و افراد علاقه‌مند می‌توانند برای دریافت نوبت از طریق وبسایت بم خودرو یا امدادخودرو کرمان اقدام کنند. شرکت کرمان موتور همواره تلاش می‌کند تا کیفیت خدمات خود را به مشتریان خود بهترین شکل ارتقا دهد.

برای ارتباط با شرکت، می‌توانید از طریق سایت رسمی آن به آدرس https://www.bamkhodro.com خودرو شاپ تماس بگیرید یا با شماره تلفن 02142724 تماس برقرار کنید. همچنین، می‌توانید اپلیکیشن مخصوص این شرکت را از وب‌سایت شرکت کرمان موتور دانلود کنید.

بازدید رایگان زمستانی ویژه کی‌ام‌سی T8

در ماه دی ماه سال 1402، شرکت کرمان موتور برنامه‌ای به نام "طرح بازدید و سرویس رایگان زمستانی 1402" را به مناسبت فصل زمستان برگزار می‌کند. این کمپین از تاریخ 5 تا 14 دی ماه برای مدت 9 روز کاری برگزار می‌شود.

این کمپین ویژه برای تمام خودروهای کی‌ام‌سی T8 ارائه می‌شود، چه شامل خودروهای تحت گارانتی و چه غیر‌گارانتی. فعالیت‌های مذکور برای خودرو KMC T8 شامل ارائه قطعات رایگان شامل روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا بوده و همچنین سرویس دوره‌ای اجرایی رایگان ارائه می‌شود.

دیگر خدمات رایگان این طرح شامل مواردی از قبیل کنترل عملکرد پدال کلاچ، به روزرسانی نرم‌افزار موتور با استفاده از دستگاه عیب‌یاب، بررسی و کنترل عملکرد سیستم تهویه مطبوع (بخاری)، سیستم خنک‌کننده موتور، سیستم برف‌پاک کن، بازدید سطوح مایع شیشه شور و کنترل عملکرد سیستم روشنایی خودرو (شامل تمامی چراغ‌های خودرو) می‌باشد.

این کمپین در تمام نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش کرمان موتور در سراسر کشور برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کرمان موتور به آدرس https://kermanmotor.com/dealers/1 اطلاعات نمایندگی‌های نزدیک را بررسی کنند، یا از طریق لینک https://www.bamkhodro.com/onlinereservation/ نوبت خود را برای خدمات پس از فروش آنلاین رزرو کنند.

بازدید زمستانه رایگان برای خودروهای هیوندای

در دسامبر 1402، شرکت KTL که خدمات پس از فروش خودروهای هیوندای را ارائه می‌دهد، طرح بازدید تخصصی زمستانی رایگان برای سیستم گرمایشی خودروها از تاریخ 11 تا 30 آذر ماه را برگزار می‌کند.

دارندگان خودروهای هیوندای می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز شرکت KTL در سراسر کشور، از خدمات متنوعی از جمله بازدید ضد یخ، سیستم گرمایشی، باتری، تایرها، و تجهیزات دیگر با گارانتی استفاده کنند. این خدمات همچنین شامل مشاوره فنی توسط کارشناسان شرکت KTL مستقر در نمایندگی ها می‌شود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت شرکت KTL مراجعه کنید و آدرس و شماره تماس نمایندگی‌های مجاز را پیدا کنید.

رتبه دوم شرکت کرمان خودرو در ارزیابی مشتریان

در آذر ماه 1402، شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، موفق به کسب رتبه دوم در نظرسنجی از مشتریان در سه ماهه دوم سال 1402 شد و برگ زرین دیگری به افتخارات خود اضافه کرد.

گزارش شرکت KTL نشان می‌دهد که با رعایت اهداف از پیش تعیین شده و بهبود فرایندها و رویه‌ها، موفق شده است رضایت مشتریان خود را افزایش دهد. در نتیجه، در ارزیابی انجام شده توسط شرکت ISQI، شرکت KTL امتیاز بالاتر و جایگاه پرافتخاری رتبه دوم را از بین شرکت‌های خودروسازی کسب کرده است. به طور میانگین، عملکرد KTL در این صنعت قرار گرفته و از دیگر رقبا پیشی گرفته است.

جعل عنوان امداد خودرو کرمان موتور و هشدار به مشتریان

در مهر ماه سال 1402، شرکت خدمات امداد خودرو "کرمان موتور" هشداری صادر کرد و اعلام کرد که عنوان این شرکت تقلبی و جعلی است. این اطلاعیه برای دارندگان خودروهای کرمان موتور منتشر شده است.

با احترام به مشتریان عزیز، مایلیم به شما اعلام کنیم که برخی افراد با جعل عنوان خدمات امداد خودرو کرمان موتور و ادعای فروش کارت طلایی امداد، تلاش می‌کنند از شما سود ببرند. بنابراین، برای درخواست خدمات امدادی، لطفا فقط از طریق تماس با مرکز شرکت با شماره 42724-021 یا از طریق اپلیکیشن کرمان موتور درخواست خود را ثبت نمایید. با تشکر.

طرح سرویس تابستانی برای پیکاپ T8

در ماه مرداد سال 1402، شرکت کرمان موتور تصمیم به برگزاری کمپین با عنوان "همیشه به سفر" در بخش خدمات پس از فروش خود گرفته است. این کمپین جدید خدمات پس از فروش شرکت، از تاریخ 14 تا 26 مردادماه 1402 برگزار می‌شود و تمامی مالکان خودروهای T8 می‌توانند از مزایای ارائه شده در این کمپین بهره‌مند شوند.

طرح سرویس تابستانی کی ام سی تی8

برگزاری این کمپین با هدف شناسایی و پیشگیری از مشکلات سفر و کاهش هزینه‌های تعمیرات برای مشتریان انجام می‌شود. این کمپین شامل ارائه خدمات زیر نیز می‌شود:

  • فیلتر روغن رایگان
  • روغن دیفرانسیل رایگان
  • اجرت سرویس دوره ای رایگان (شامل اجرت تعویض روغن موتور و فیلتر روغن، اجرت تعویض فیلتر هوای موتور و اتاق، اجرت تعویض فیلتر بنزین، اجرت تعویض روغن دیفرانسیل)
  • بازدید رایگان و کنترل عملکرد (شامل: اتصالات برقی و کانکتورها، لوله ها و اتصالات، تسمه ها، خلاصی پدال ترمز و رگلاژ ترمز دستی، ترمز و لنتها، مکانیزم فرمان و باد تایر، سیستم خنک کاری موتور، کمک فنرها، اگزوز، کلیه چراغ های داخلی و خارجی و آچار کشی خودرو)
  • بازدید رایگان سیستم 4WD و کنترل عملکرد با دستگاه اسکنر

این کمپین به صورت ملی در تمام نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور در سراسر کشور برگزار می‌شود. افراد علاقه‌مند می‌توانند اطلاعات بیشتری از آدرس نمایندگی‌های نزدیک خود را از وب‌سایت کرمان موتور به دست آورند یا از طریق سامانه آنلاین، نوبت خدمات پس از فروش را رزرو کنند.

خدمات کرمان موتور برای توسان و سانتافه

در خرداد ۱۴۰۲، به منظور حمایت از کمپین شرکت هیوندای برای خودروهای سانتافه و توسان، نمایندگی رسمی خودروهای سواری شرکت هیوندای در ایران، یعنی شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، به همکاری مشترک با مشتریان عزیز خود دعوت می‌کند. در این طرح، بروزرسانی سیستم الکترونیکی خودرو و تعویض قطعه کیت به صورت رایگان برای تمامی خودروهای سانتافه و توسان با شرایط گارانتی در نمایندگی‌های مجاز شرکت هیوندای در حال انجام است.

مشتریان شرکت KTL می‌توانند با داشتن بیش از 70 نمایندگی مجاز در سراسر کشور، از خدمات پس از فروش برای تمامی خودروهای هیوندای استفاده کنند. برای این منظور، می‌توانند از فرصت رزرو آنلاین از طریق وبسایت www.ktl-co.com بهره ببرند یا به صورت حضوری به یکی از نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه نمایند.

کی ام سی T8 وارد ناوگان امدادی شد

در اسفند 1401، شرکت کرمان موتور تصمیم گرفته است که پیکاپ کی‌ام‌سی T8 خود را به عنوان خودروی امدادی برای ناوگان امداد و خدمات جاده‌ای استفاده کند. این خودرو در حال حاضر در حال تجهیز شدن است و از تاریخ 20 اسفند 1401 برای ارائه خدمات امداد و نجات به مشتریان شرکت‌های کرمان موتور، خودروسازان بم و ... به جاده‌های کشور وارد می‌شود.

کی ام سی تی8 در ناوگان امداد کرمان موتور

در ناوگان امداد خودروی کرمان موتور تنها از خودروهای امدادی با دو دیفرانسیل استفاده می‌کند، که این موضوع امکان ارائه خدمات در شرایط سخت را فراهم می‌کند. این خودروها با تجهیزاتی از قبیل اینورتر، مخزن آب، پمپ باد و جعبه ابزار Heavy Duty مجهز شده‌اند.

کی ام سی تی8 در ناوگان امداد کرمان موتور

کنوپی T8 طراحی شده برای خدمات امدادی، دارای ورودی‌های سه طرفه با قفل‌های داخلی و بخش عقبی که به صورت برقی باز می‌شود. درون کنوپی T8 نورپردازی و کشوهایی با ظرفیت تحمل 200 کیلوگرم بار نصب شده‌اند. ویژگی‌هایی مانند وجود شیر آب در بخش عقب، خروجی برق و پمپ باد امکان ارائه خدمات در محل مشتری و انجام سرویس‌های مختلف را به صورت آسان‌تر می‌کنند.

خودرو شاپ تماس بگیرید جهت دریافت خدمات اضطراری، مشتریان عزیز می‌توانند با شماره تلفن 021-42724 تماس بگیرند یا به آدرس ما مراجعه کنند.

تغییر شرایط گارانتی کرمان موتور

در بهمن ماه سال ۱۴۰۱، اجرای شرط ابطال گارانتی خودروها به علت عدم انجام سرویس اولیه، یکی از شروط اساسی بود که وزارت صنعت به مدت تقریبی دو سال، آن را اجرایی کرد. طبق این قانون قدیمی، اگر پس از گذشت ۵ ماه از تحویل خودروی صفر کیلومتر، سرویس اولیه خودرو را انجام ندهید، گارانتی خودرو شما لغو خواهد شد. همچنین، خودروهایی که در این مدت برای انجام سرویس اولیه مراجعه می‌کردند، باید حداقل کارکرد ۱۰۰۰ کیلومتری داشته باشند.

این روزها اگر اخبار را دنبال کرده باشید، باید بدانید که وزارت صمت انتهای سال جاری فصلی پیروزی جالبی را بر سر رفع تصویب قانون مربوطه داشت. این تصمیم باعث تغییر شرایط گارانتی محصولات شرکت کرمان موتور نیز شده است. طبق اعلام مشتریان این شرکت، سرویس اولیه کرمان موتور باید در کمتر از 6 ماه پس از تحویل خودرو یا درصورت رسیدن به کارکرد 4 تا 5 هزار کیلومتر (زودترین زمان) انجام شود، در غیر اینصورت، گارانتی محصولات کرمان موتور از بین خواهد رفت.

فروش آنلاین لوازم یدکی کرمان موتور

در آذر ماه 1401، شرکت کرمان‌موتور سامانه آنلاین خرید قطعات یدکی برای تمام محصولات خود را معرفی کرد. این سامانه توسط شرکت بم خودرو ایجاد شده است و هدف آن تسهیل دسترسی به قطعات یدکی اصلی برای مشتریان این شرکت می‌باشد.

این سامانه به سادگی طراحی شده است و مشتریان می‌توانند به آدرس اینترنتی مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام، قطعه موردنظر خود را خریداری کنند. علاوه بر ارائه قطعات، امکان مشاوره آنلاین با کارشناسان نیز فراهم است. اگر کاربران برای هر دلیلی نتوانند قطعه موردنیاز خود را در سامانه انتخاب کنند، مشاوران سایت آن‌ها را به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز کرمان‌موتور ارجاع خواهند داد تا قطعه توسط نمایندگی مجاز ثبت سفارش شود.

مالکین محصولات کرمان موتور که پروفایل خود را در این سامانه فعال کرده‌اند، از طریق پیامک اطلاعیه‌ها، طرح‌های فروش، تخفیف‌های قطعات و طرح‌های بازدید فصلی با تخفیف را دریافت می‌کنند.

قطعات یدکی مورد نیاز شما از طریق این سامانه در تهران در همان روز و در شهرستان‌ها بین 24 تا 48 ساعت به دست شما خواهد رسید، همچنین ارسال خریدهای بیش از یک میلیون تومان رایگان است. امکان مرجوع کردن قطعات و دریافت قطعه جایگزین نیز از طریق این سامانه فراهم شده است.


اخبار شرکت کرمان موتور

برای دریافت آخرین اخبار شرکت کرمان موتور، از جمله طرح های پیش فروش خودروها، فروش فوری و اقساطی محصولات، مطالب زیر را بررسی کنید:

اگر شما هم یکی از مالکان محصولات شرکت خودروسازی کرمان هستید، ممکن است لذت ببرید از خواندن مقالات زیر:

همچنین اگر شما هم یکی از مالکان محصولات شرکت کرمان خودرو هستید، احتمالا خواندن مقالات زیر نیز برای‌تان مفید خواهد بود:

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ