
آمادگی کرمان موتور برای ارائه خدمات نوروزی
در تاریخ اسفند ۱۴۰۲، محمدرضا محمودی، قائممقام مدیرعامل تجارت بم خودرو، اعلام کرد که طرح ویژه نوروزی کرمان موتور از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ با حضور ۱۲۰ پایگاه در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
در طرح نوروزی امداد، خودروهای کیامسی T8 به عنوان خودروهای استاندارد در تمامی مسیرهای مواصلاتی کشور برای خدمترسانی به مسافران و دارندگان محصولات کرمانموتور آماده استفاده هستند. متأسفانه امدادگرهای غیرمجاز و فراقی با استفاده از نام تجاری کرمانموتور با روشهای مختلف، از جمله همکاری با مکانیک، خراب کردن خودرو و ...، هزینههای بالایی از دارندگان ماشین دریافت میکنند و باعث گمراهی امدادجویان میشوند. به همین دلیل ، محمودی تأکید کرد که مسافران برای یک سفر راحت و آسوده، حتماً باید از خدمات رسمی امداد کرمان موتور استفاده کنند.
وی به اهمیت استفاده از خدمات امدادی شرکت کرمان موتور اشاره کرد. این خدمات شامل ارائه مشاوره فنی، استفاده از قطعات اصلی، حمل و نقل خودرو به نمایندگی در صورت لزوم، گارانتی قطعات و پاسخگویی به مشکلات ثانویه میباشد. با ارائه خدمات امدادی به مشتریان، کرمان موتور اطمینان میدهد که در صورت بروز هر نوع مشکل، مشتریان میتوانند به راحتی از پشتیبانی شرکت استفاده کنند.
قائم مقام تجارت بم خودرو اعلام کرد که خدمات امدادی کرمان موتور در نوروز 1403 شامل تعمیرات، جابجایی و کمک به رانندگان در صورت وقوع حادثه در جادهها خواهد بود. خدمات سرویس در محل در تمام روزهای نوروز در دسترس خواهد بود و افراد علاقهمند می توانند از طریق سایت بم خودرو یا امدادخودرو کرمان نوبت رزرو کنند. شرکت کرمان موتور همواره به بهبود کیفیت و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود متعهد است.
شما میتوانید با شرکت تماس بگیرید از طریق سایت رسمی آن به آدرس https://www.bamkhodro.com یا با شماره تلفن 02142724. همچنین میتوانید اپلیکیشن مربوط به این شرکت را از سایت شرکت کرمان موتور دانلود کنید.
بازدید رایگان زمستانی ویژه کیامسی T8
شرکت کرمان موتور به مناسبت فصل زمستان، کمپینی با عنوان "طرح بازدید و سرویس رایگان زمستانی 1402" برگزار میکند. این کمپین از تاریخ 5 تا 14 دی ماه، به مدت 9 روز کاری برگزار میشود.
این کمپین ویژه برای تمام خودروهای کی ام سی T8 اعم از خودروهای دارای گارانتی و غیر گارانتی مخصوص است. برنامه شامل ارائه قطعات رایگان شامل روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا به همراه خدمات سرویس رایگان میباشد.
دیگر خدمات رایگان این طرح شامل کنترل ارتعاشات پدال کلاچ، به روزرسانی نرمافزار موتور با دستگاه عیبیاب، کنترل سیستم تهویه مطبوع (بخاری)، کنترل سیستم خنککننده موتور، کنترل سیستم پاککن برف، بازدید سطح مایع شیشهشور و کنترل روشنایی خودرو (شامل تمامی چراغهای خودرو) است.

این کمپین در تمام نمایندگیهای مجاز خدمات پس از فروش کرمان موتور در سراسر کشور برگزار میشود. جهت اطلاع از نمایندگیهای نزدیک به محل زندگیتان و یا برای اخذ نوبت اینترنتی میتوانید به وبسایت کرمان موتور به آدرس https://kermanmotor.com/dealers/1 مراجعه کنید یا از طریق لینک https://www.bamkhodro.com/onlinereservation/ نوبت خود را رزرو کنید.
بازدید زمستانه رایگان برای خودروهای هیوندای
در ماه آذر سال 1402، شرکت KTL که خدمات پس از فروش خودروهای هیوندای را ارائه میدهد، طرح بازدید تخصصی زمستانه رایگان سیستم گرمایشی خودرو را از تاریخ 11 تا 30 آذر ماه برگزار خواهد کرد.
در این طرح، مالکان و دارندگان خودروهای هیوندای میتوانند با مراجعه به نمایندگیهای مجاز KTL در سراسر کشور، از خدمات متنوعی مانند بازدید ضد یخ، سیستم گرمایشی، باتری، تعویض تیغه برف، تایرها و در صورت لزوم بازدید گرمکن صندلی تحت پوشش گارانتی بهرهمند شوند. علاوه بر این، این دارندگان میتوانند از مشاوره فنی توسط کارشناسان شرکت KTL که در نمایندگیهای مجاز این شرکت مستقر هستند، بهره ببرند. برای اطلاعات بیشتر از آدرس و شماره تماس نمایندگیهای مجاز، به وبسایت شرکت KTL مراجعه کنید.
رتبه دوم شرکت کرمان خودرو در ارزیابی مشتریان
در دسامبر 2023، KTL، شرکت تجارت بینالمللی و پشتیبانی خودروهای کرمان، موفق شد در رتبهبندی مشتریان در فصل دوم سال 1402، مقام دوم را کسب کند و به لیست افتخارات خود برگ زرین دیگری را اضافه کند.
براساس گزارش شرکت KTL، با رسیدن به اهداف مشخص شده در زمینههای عملکرد، ادراک و اثربخشی، و با بهبود فرایندها و رویههای موجود، این شرکت توانست در ارزیابی توسط شرکت ISQI رتبه دوم را کسب کند. عملکرد شرکت KTL در این ارزیابی، به نحوی بود که بالاتر از متوسط صنعت خودرو بوده است.
جعل عنوان امداد خودرو کرمان موتور و هشدار به مشتریان
در مهرماه سال ۱۴۰۲، شرکت امداد خودرو کرمان موتور هشداری را منتشر کرد. این شرکت به مالکان خودروهای کرمان موتور هشدار داد که عنوان "امداد خودرو کرمان موتور" جعل شده است.
«با احترام به مشتریان عزیز، به اطلاع می رساند که برخی افراد سودجو عنوان امداد خودرو کرمان موتور را جعل کرده و ادعا میکنند که کارت طلایی امداد را برای فروش دارند. بدینوسیله توصیه میشود که برای دریافت خدمات امدادی، با شماره 42724-021 تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق اپلیکیشن کرمان موتور ثبت کنید.»
طرح سرویس تابستانی برای پیکاپ T8
در ماه مرداد 1402، شرکت کرمان موتور تصمیم به برگزاری کمپین همیشه به سفر در بخش خدمات پس از فروش خود گرفت. این کمپین جدید، که از تاریخ 14 تا 26 مردادماه 1402 برگزار میشود، به تمامی مالکان خودروهای T8 این شرکت امکانات و تخفیفات ویژهای ارائه خواهد کرد.
این کمپین با هدف شناسایی و پیشگیری از مشکلات در حین سفر و کاهش هزینههای تعمیرات برای مشتریان انجام میشود و شامل خدمات زیر میشود:
- فیلتر روغن رایگان
- روغن دیفرانسیل رایگان
- اجرت سرویس دوره ای رایگان (شامل اجرت تعویض روغن موتور و فیلتر روغن، اجرت تعویض فیلتر هوای موتور و اتاق، اجرت تعویض فیلتر بنزین، اجرت تعویض روغن دیفرانسیل)
- بازدید رایگان و کنترل عملکرد (شامل: اتصالات برقی و کانکتورها، لوله ها و اتصالات، تسمه ها، خلاصی پدال ترمز و رگلاژ ترمز دستی، ترمز و لنتها، مکانیزم فرمان و باد تایر، سیستم خنک کاری موتور، کمک فنرها، اگزوز، کلیه چراغ های داخلی و خارجی و آچار کشی خودرو)
- بازدید رایگان سیستم 4WD و کنترل عملکرد با دستگاه اسکنر
این کمپین به صورت ملی در تمام نمایندگیهای مجاز خدمات پس از فروش کرمان موتور در سراسر کشور برگزار میشود. افراد علاقهمند میتوانند اطلاعات دقیقتری از آدرس نمایندگیهای نزدیک به خود را از وبسایت کرمان موتور دریافت کنند و یا از طریق اینترنت، نوبت خدمات را رزرو کنند.
خدمات کرمان موتور برای توسان و سانتافه
بر اساس اطلاعیه ارسالی در ماه خرداد ۱۴۰۲، شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) به عنوان نماینده رسمی شرکت هیوندای در ایران، در راستای حمایت از کمپین جدید هیوندای برای خودروهای سانتافه و توسان، اقدام به بروزرسانی سیستم الکترونیکی خودرو و تعویض قطعات کیت به صورت رایگان با شرایط گارانتی برای تمامی خودروهای سانتافه و توسان در شبکه نمایندگی های مجاز خود میکند.
با بیش از ۷۰ نمایندگی مجاز در سراسر کشور، شرکت KTL خدمات پس از فروش برای انواع خودروهای هیوندای را ارائه میدهد. مشتریان میتوانند برای دریافت خدمات به وبسایت www.ktl-co.com مراجعه یا به نمایندگیهای معتبر این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند.
کی ام سی T8 وارد ناوگان امدادی شد
در اسفند ۱۴۰۱، شرکت کرمان موتور تصمیم گرفته است که پیکاپ مدل T8 از خودروهای امدادی خود برای توسعه ناوگان امداد و خدمات جادهای استفاده کند. این خودرو در حال حاضر در حال تجهیز شدن است و از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ برای ارائه خدمات امدادی و پشتیبانی به مشتریان شرکتهایی همچون کرمان موتور، خودروسازان بم و … به جادههای کشور وارد خواهد شد.

شرکت کرمان موتور تنها مؤسسهای است که در ناوگان امداد خود از خودروهای امدادی با دو دیفرانسیل استفاده میکند. این ویژگی منحصر به فرد باعث میشود که این خودروها بتوانند در شرایط دشوار به مشتریان خدمات ارائه دهند. تجهیزات این خودروها شامل اینورتر، مخزن آب، پمپ باد و جعبه ابزار Heavy Duty میباشد.

کنوپی T8 برای خودروهای امدادی طراحی شده است و ویژگیهایی از قبیل ورودیهای سه طرفه با قفلهای داخلی و بخش عقبی که به صورت برقی باز میشود دارد. درون این کنوپی، نورپردازی اختصاصی نصب شده است و کشوهایی با ظرفیت تحمل 200 کیلوگرم بار قرار دارند. ویژگیهای دیگر این کنوپی شامل شیر آب در بخش عقب، خروجی برق، پمپ هوا و سیستمهای دیگر است که ارائه خدمات در محل مشتری و انجام سرویسهای مختلف را آسانتر میکند.
برای دریافت خدمات امدادی، مشتریان محترم کرمان موتور میتوانند با شماره تلفن ۰۲۱-۴۲۷۲۴ تماس بگیرند یا به آدرس مرکز ما مراجعه کنند.
تغییر شرایط گارانتی کرمان موتور
در بهمن ماه سال 1401، وزارت صمت قانونی را اجرایی کرد که بر اساس آن، ابطال گارانتی خودروها به دلیل عدم انجام سرویس اولیه آنها یکی از شروط اساسی بود. طبق این قانون، در صورتی که پس از گذشت پنج ماه از تحویل خودروی صفر کیلومتر، سرویس اولیه انجام نشود، گارانتی خودرو باطل میشد و برای مراجعه به سرویس اولیه، خودرو باید حداقل 1000 کیلومتر را به همراه داشته باشد.
اما اگر دنبال اخبار باشید، حتما میدانید که از اواخر آذرماه سال جاری، وزارت صنعت، معدن و تجارت قانون مربوط به تعلیق ارایه گارانتی 6 ماهه برای خودروها را لغو کرده است. پس از این اتفاق، شرکت کرمان موتور نیز شرایط گارانتی خودروهای خود را تغییر داده است؛ بهطوریکه خدمات پس از فروش در طول 6 ماه اول یا در صورت رسیدن به 4 تا 5 هزار کیلومتر (هر یک زودتر) انجام میشود، و در صورت عدم رعایت این شرایط توسط مشتریان، گارانتی کرمان موتور لغو خواهد شد.
فروش آنلاین لوازم یدکی کرمان موتور
در آذر ماه 1401، شرکت کرمان موتور سامانه آنلاین خرید لوازم یدکی برای تمام محصولات خود را معرفی کرد. این سامانه توسط شرکت بم خودرو تأسیس شده است و هدف آن تسهیل دسترسی مالکان محصولات این شرکت به قطعات یدکی اصلی است.
این سیستم به روش سادهای طراحی شده است و مشتریان میتوانند ابتدا به آدرس اینترنتی مراجعه کرده و پس از ثبتنام، قطعه موردنظر خود را خریداری کنند. علاوه بر ارائه قطعات، کارشناسان آنلاین در دسترس هستند تا به مشتریان مشاورهای ارائه دهند. اگر کاربران به هر دلیلی نتوانند قطعه موردنظر خود را در سامانه پیدا کنند، مشاوران سایت قراردادن نزدیکترین نمایندگی مجاز کرمانموتور را به آنها پیشنهاد میدهند تا قطعه از طریق نمایندگی مجاز سفارش داده شود.
مالکین محصولات کرمان موتور که پروفایل خود را در این سامانه فعال کردهاند، از طریق پیامک به اطلاعیهها، طرحهای فروش، تخفیفهای قطعات و طرحهای بازدید فصلی با تخفیف، آگاه میشوند.
تهران از این سامانه میتوانید لوازم یدکی را خریداری کنید و آنها را همان روز به دست خود بگیرید. همچنین ارسال خریدهای بیش از یک میلیون تومان به شهرستانها رایگان است و میتوانید قطعات را مرجوع کرده و قطعه جایگزین را دریافت کنید.
اخبار شرکت کرمان موتور
برای در جریان قرار گرفتن از آخرین اخبار شرکت، از جمله طرحهای پیشفروش خودروهای کرمان موتور، فروش فوری خودروهای کرمان موتور و فروش اقساطی محصولات کرمان خودرو، مطالب زیر را بخوانید:
اگر شما هم یکی از مالکان محصولات شرکت خودروسازی کرمان هستید، مطالب زیر را هم بخوانید که برای شما مفید خواهد بود: