
آغاز طرح نوروزی امداد ویژه بهمن موتور
یازدهم مارس 2024: برنامه کمک نوروزی ارائه شده توسط شرکت بهمن موتور از یازدهم تا سی ام مارس ادامه خواهد یافت.
این طرح با همکاری ۸۵ عاملیت و حضور ۱۱۰ امدادگر در شهرها و مسیرهای مختلف اجرا میشود. واحدهای امدادی در اتومبیلهای بهمن در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به مردم میباشند. طرح امدادی ویژه نوروز 1403 از تاریخ 25 اسفند تا 13 فروردین (عاملیتها از تاریخ 29 اسفند به مدت 14 روز) اجرا خواهد شد و در این بازه زمانی، تعمیرگاه مرکزی و نمایندگیهای بهمنموتور از ساعت 8 الی 17:30 آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهند بودند.
بهمن موتور بهترین راه برای مشتریانش توصیه میکند که از خدمات امدادی بدون مجوز استفاده نکنند. استفاده از خدمات غیررسمی میتواند منجر به مشکلاتی مثل استفاده از قطعات غیراصلی و هزینههای زیاد شود. بهمنموتور بهترین تلاش خود را میکند تا ارائه دهنده خدمات تضمینی در تمام مسیرها باشد.
هموطنان میتوانند با شماره ۴۸۰۲۷-۰۲۱ داخلی ۱ تماس بگیرند تا از خدمات امدادی استفاده کنند. همچنین، میتوانند خدمات امدادی خود را از طریق وبسایت و نرمافزار گروه بهمن ثبت کنند. فهرست نمایندگیهای گروه بهمن را میتوانید در وبسایت www.bahman.ir مشاهده کنید.
کسب مقام نخست خدمات فروش در سال 1402
گروه بهمن در حوزه خودروهای سواری و تجاری، بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد به نیابت از وزارت صمت، موفق به کسب مقام نخست خدمات فروش در اسفند 1402 شده است.
شاخصهای اصلی این ارزیابی شامل نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدماتی است. این شاخصها شامل بررسی وضعیت نمایندگیها، سیستمهای ارتباطی و اطلاعاتی، رعایت ضوابط روشهای فروش، ضوابط حمل و نقل، رسیدگی به شکایتها و موارد دیگر مرتبط با عملکرد شرکتهای عرضهکننده خودرو در این چهار حوزه بودهاند.
نمره کسب شده توسط «بهمن موتور» در شاخص "وضعیت نمایندگیهای مجاز"، 83 از 100 است که این امتیاز بالاتر از میانگین امتیاز شرکتهای خودروسازی سبک با 76 است. این اختلاف نشان دهنده کیفیت بیشتر نمایندگیهای این شرکت است. از لحاظ "میزان رضایتمندی مشتریان"، نیز این شرکت با نمره 76، درصددهی مشتریان خود را بهتر از بقیه شرکتها انجام داده است که میانگین این شاخص برای شرکتهای خودروسازی سبک 69 است. در بخش "وضعیت نظام مدیریتی" این شرکت نیز نمرهی بالایی کسب کرده است. در رتبهبندی خدمات فروش شرکتهای خودرو سبک، "بهمن موتور" رتبه برتر را به دست آورده است. در حوزه خودروهای تجاری، "بهمن دیزل" در رتبه اول، "جایگاه دوم" در رتبه دوم و "سیبا موتور" در رتبه سوم قرار دارند. نمرهی بهمن دیزل و سیبا موتور در شاخص "وضعیت نمایندگیها" به ترتیب 78 و 75 است که این مقادیر بالاتر از میانگین این شاخص برای رقبای آنها است (49.3).
این گزارش از ارزیابی 10 شرکت خودروساز و 18 شرکت تجاری و بررسی 1601 نمایندگی مجاز خودروسازی و 315 نمایندگی مجاز تجاری در سال 1402 و مصاحبه با 472 هزار مشتری به دست آمده است.
افزایش گارانتی کامیونهای فورس و امپاور
در نوامبر 1402، عباس مارکلایی، مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن، جزئیات افزایش گارانتی خانواده کامیون های فورس و امپاور شرکت بهمن دیزل را توضیح داد. وی بیان کرد که یکی از مزیتهای برجسته خودروهای این شرکت، علاوه بر کیفیت ساخت و همکاری با برندهای معتبر جهانی، شبکه گسترده خدمات پس از فروش آنها در سراسر کشور است. این شبکه شامل تأمین قطعات، توجه ویژه به نیازهای مشتریان، تسریع در ارائه قطعات، و اولویتدهی به رضایت مشتریان است. انتخاب محصولات بهمن دیزل، علاوه بر مزایای فوق، به دلیل گارانتی منحصر به فردی که ارائه میدهد، توصیه میشود.
آقای مارکلایی اطلاع داده است که از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱، گارانتی محصولات شرکت بهمن دیزل در خانواده کامیون های فورس و امپاور افزایش یافته است. مدت گارانتی این محصولات از ۲ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر به ۳ سال یا ۲۵۰ هزار کیلومتر افزایش پیدا کرده است. دارندگان این محصولات می توانند به آسایش بیشتری از خدمات پس از فروش شبکه خدمات پس از فروش گروه بهمن دیزل بهره ببرند. در این مدت جدید گارانتی، هیچ تغییری در شیوه ارائه خدمات و الزامات گارانتی اعمال نشده است و تمام امکانات و خدماتی که در گذشته در مدت دو سال به مشتریان ارائه میشد، همچنان به مدت سه سال در دسترس خواهند بود. از مزایای این تغییر، استفاده مشتریان از سرویس های ادواری رایگان برای خانواده کامیون های فورس و امپاور در اولین سال گارانتی بهرهمندی میکنند.
چالشهای خدمات برای خودرو کارکرده وارداتی
در تیر ماه سال 1402، امیر میرمنصف، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن، در اولین همایش تجربیات برتر انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش، در مورد چالشها و مشکلات ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای دست دوم وارداتی صحبت کرد. یکی از مشکلات اساسی این خودروها، که اکثراً قدیمی و با کارکرد زیاد هستند، تامین قطعات است. او بیان کرد که ایجاد یک زیرساخت مناسب برای تامین قطعات از ضروریات ارائه خدمات پس از فروش به این خودروها است، اما متأسفانه در حال حاضر چنین زیرساختی وجود ندارد. این باعث مشکلات زیادی برای شرکتهایی که خدمات پس از فروش خودروهای دست دوم وارداتی انجام میدهند، میشود. به دلیل تفاوتهای فنی و تجهیزات بین خودروهای اروپایی و آمریکایی با خودروهای ایرانی، تامین قطعات برای این خودروها به چالشهای بزرگی برمیخورد و شرکتها مجبورند با این مشکل روبهرو شوند.
در کشورهای دیگر تولید کنندگان خودروها، خودروهای جدید را بعد از حدود 5 سال از خط تولید خارج میکنند یا نسخههای بهروزشده آنها را معرفی میکنند. اما در ایران، خودروها معمولا به مدت چند دهه تولید میشوند. خریداران خودروهای دست دوم با مدلهای قدیمی نمیتوانند به راحتی قطعات یدکی مورد نیاز خودرو را پیدا کنند. به همین دلیل یا بجای استفاده از خدمات برندهای خودروهای معروف، قطعات دست دوم را وارد میکنند. خودروهای دست دوم معمولا با قیمت پایینتری نسبت به خودروهای جدید در بازار عرضه میشوند، اما در دوره استهلاک خود، هزینههای بیشتری را برای تعمیر و نگهداری خواهند داشت.
رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن تأکید کرد که شرکتهای مانند بهمن که بزرگ و با تجربه هستند، در این مسیر قدم عقب نخواهند گذاشت.
جزئیات طرح تابستان 1402 بهمن موتور
در تاریخ ۲۰ خرداد تا ۱ تیرماه خرداد 1402، طرح تابستانی از توسط انجمن موتور بهمن اجرا میشود. مالکان خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی، ریسپکت، مزدا ۳ جدید، هاوال، کاپرا، کارا، اینرودز و بسترن میتوانند از این طرح استفاده کنند.
- اجرت رایگان انجام سرویس و بازدید خودروهای بدون گارانتی در طرح تابستانی 1402 شامل بازدید کولر، سیتسم خنک کاری موتور، سیستم سوخت رسانی، سیستم ترمز، بررسی نشتی و سطح سیالات است.
- در این طرح 50 درصد تخفیف برای اجرت سرویسهای دورهای ویژه خودروهای دارای گارانتی در نظر گرفته شده است.
- همچنین 50 درصد تخفیف در اجرت تعویض قطعات مربوط به طرح شامل کندانسور و کمپرسور کولر، تسمه کولر، پمپ بنزین، رادیاتور و فن رادیاتور در نظر گرفته شده است.
- قطعات طرح شامل روغن و روانکارها، فیلترها، کمپرسور و کندانسور کولر، تسمه دینام و کولر، پمپ بنزین، رادیواتور و فن رادیاتور دارای 15 درصد تخفیف هستند.
بهمن موتور با اجرای برنامههای فصلی منطبق بر شرایط هر فصل، اقداماتی را برای افزایش راحتی مشتریان خود انجام میدهد و قطعات ضروری خودرو را در هر فصل بررسی میکند. شرکت مشتریان در این برنامه، عمر خودروی خود را افزایش میدهد و هزینههای نگهداری را کاهش میدهد. همچنین، صاحبان ماشین با مشارکت در این برنامه، فرصت شرکت در قرعهکشی تابستان 1402 را دارند.
برای کسب اطلاعات بیشتر، مشتریان میتوانند با شماره تلفن 48027-021 تماس بگیرند یا به وبسایت bahman.ir مراجعه کرده و آخرین اخبار گروه بهمن را مشاهده کنند.
طرح ویژه سرویس دورهای در بهار 1402
در اردیبهشت 1402، علیرضا توکلی، مدیر خدمات پس از فروش گروه بهمن، اعلام کرد که محصولات بهمن دیزل و سیبا موتور در طرح سرویس دورهای بهار 1402 خدماتی ارائه میدهند. این طرح از تاریخ 10 تا 25 اردیبهشت اجرا میشود و تمامی خودروهای گارانتی و غیرگارانتی مشمول این خدمات هستند.
50 درصد تخفیف برای هزینه سرویس دورهای و 15 درصد تخفیف برای قطعات مصرفی خودروهای دارای گارانتی اعمال خواهد شد. همچنین، خودروهای بدون گارانتی نیز میتوانند از بازدید رایگان و خدمات سرویس استفاده کنند.
خودروهای تجاری در کشور ذرات معلق زیادی را تولید و منتشر میکنند که بخشی از آنها از اگزوز خودروها خارج میشود و بخش دیگر ناشی از سایش لنت ترمز، تایر و سطح جاده است. به منظور کاهش این تأثیرات مخرب، انجام سرویس دورهای منظم برای خودروها میتواند موثر باشد.
خدمات ارائه شده توسط بهمن دیزل و سیبا موتور میتواند توسط مشتریان عزیز از طریق نمایندگان انتخابی یا رزرو اینترنتی دریافت شود. پس از اتمام خدمات دوره ای، چک لیست فنی خودرو با مهر و امضای نمایندگی به مشتریان تحویل داده خواهد شد.
مشارکت مشتریان در این طرحها، باعث بهبود عملکرد خودروهای دیزلی و کاهش هزینههای نگهداری آنها میشود.
طرح امدادی بهمن موتور برای نوروز 1402
معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن، آقای امیر میرمنصف، اعلام کرد که طرح امدادی ویژه نوروز 1402 از تاریخ 25 اسفندماه تا چهاردهم فروردین اجرا خواهد شد. طی این طرح، تعمیرگاه مرکزی و نمایندگیهای بهمن موتور از ساعت 8 الی 18 برای ارائه خدمات به مشتریان این گروه صنعتی، به صورت کشیک در دسترس خواهند بود. همچنین، مرکز پاسخگویی با شماره تماس 48027-021 به صورت شبانهروز برای ارائه خدمات به مشتریان آماده است.
با اشاره به دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا و پیشبینی حجم سفرهای نوروزی، آقای وی اعلام کرد که اکیپهای امدادی در برخی از مسیرها و جادهها مستقر شده و برای ارائه خدمات امدادی به هموطنانی که سفرهای ضروری دارند، آماده است.
به تایید آقای میرمنصف، طرح حاضر به همت کلیه نمایندگیهای بهمن، به همراه همکاری از جانب کانون جهانگردی و امداد خودرو ایران، برگزار خواهد شد. ارائه خدمات پس از فروش با بالاترین پوشش و کمترین زمان ممکن، همراه با ارسال سریع قطعات مصرفی و امدادی به نمایندگیها در تمام ایام تعطیلات، از جمله ویژگیهای برجسته خدمات نوروزی امسال میباشد.
وی به مردم توصیه کرد از خدمات امدادی بدون مجوز استفاده نکنند، چرا که این ممکن است منجر به مشکلاتی مانند استفاده از قطعات غیراستاندارد و پرداخت هزینههای بالا شود. شرکت بهمن موتور سعی دارد دسترسی به خدمات تضمین شده را در تمام مسیرها فراهم کند. شهروندان میتوانند خدمات امدادی خود را از طریق شماره تماس سراسری 48027، وبسایت و نرمافزار گروه بهمن ثبت کنند. همچنین، فهرست نمایندگیهای گروه بهمن در وبسایت شرکت قابل دسترس است.
طرح استقبال از بهار 1402 بهمن موتور
طرح استقبال از بهار 1402، که توسط شرکت بهمن موتور اعلام شده است، از تاریخ 23 بهمنماه شروع شده و تا 4 اسفندماه 1401 ادامه خواهد داشت.
در این طرح، مالکان انواع خودروهای بهمن موتور از جمله دیگنیتی، فیدلیتی، ریسپکت، مزدا، هاوال، کارا، کاپرا، اینروزد و بسترن، میتوانند از مزایای بهار بهمن موتور بهرهمند شوند.
در طرح استقبال از بهار 1402، خدمات سرویس خودروها و بازدید آنها به صورت رایگان ارائه میشود. همچنین، برای خرید قطعات مربوط به این طرح، 15 درصد تخفیف اعمال میشود و سرویس ادواری موتور در ماه بهمن با 50 درصد تخفیف قیمت ارائه میشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت قطعات مشمول تخفیف و نمایندگان طرح استقبال از بهار، میتوانید با شماره تلفن 02148027 تماس بگیرید. همچنین، میتوانید این اطلاعات را از لینک زیر دریافت کنید: [لینک](لینک)
بله، حتماً. لطفاً متن پاراگرافی که میخواهید بازنویسی شود را برای من ارسال کنید.
طرح هوای پاک بهمن موتور
در تاریخ ۱۹ تا ۲۸ دیماه ۱۴۰۱، شرکت بهمن موتور طرح "هوای پاک" را برای دارندگان خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی، هاوال، کارا، کاپرا، مزدا، اینرودز، ریسپکت و بسترن برگزار خواهد کرد.
ویژگیهای بارز طرح هوای پاک بهمن موتور شامل موارد زیر میشود:
- انجام رایگان سرویس فصلی
- 50 درصد تخفیف در اجرت سرویس ادواری
- 15 تا 30 درصد تخفیف در قطعات سرویس ادواری
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری دریافت کنید، می توانید با شماره تلفن 02148027 تماس بگیرید.
طرح پاییزه برای خودروهای تجاری
در آذر ماه سال ۱۴۰۱، شرکتهای بهمن دیزل و سیبا موتور اعلام کردند که طرح پاییز ۱۴۰۱ راه اندازی خواهند کردند. این طرح به منظور جلب رضایت مشتریان خودروهای تجاری و بر اساس شعار "همواره مراقبتان هستیم" طراحی شده است و از تاریخ ۱۳ تا ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱، به مدت ۱۴ روز کاری اجرا میشود.
خودروهای شامل این طرح پاییزی، شامل مدل های TIGER V و J6 از شرکت سیبا موتور و خودروهای برند امپاور، فورس، شیلر و ایسوزو تولید شده توسط بهمن دیزل میباشند.
در این برنامه، تخفیفی برای هزینههای خدمات و قطعات مصرفی ارائه میشود و همچنین برای اولین بار، فرم کارشناسی خودرو که شامل تشخیص وضعیت فنی خودرو است، توسط نمایندگیهای رسمی صادر میشود، تا در صورت نیاز، به رفع مشکلات خودرو اقدام شود.
خدمات سرویس و بازدید دورهای برای خودروهای تحت گارانتی کاملاً رایگان است و هزینه خدمات دورهای برای خودروهای بدون گارانتی با 50% تخفیف ارائه میشود. همچنین، قطعات مصرفی از قبیل روغن موتور، روغن گیربکس، روغن دیفرانسیل، فیلتر روغن، فیلتر سوخت، فیلتر آبگیر سوخت، فیلتر هوا و فیلتر خشک کن نیز با 15% تخفیف به مشتریان عرضه میشود.
در طرح پاییز 1401، بازدیدهای فنی در تمام حوزههای فنی خودرو برای اولین بار بهصورت جامع انجام میشود. مالکان خودرو میتوانند از چک لیست کاملی برای بررسی وضعیت سلامت خودروی خود بهرهمند شوند.
در این برنامه، خودروهای تجاری با دستگاه عیبیابی بررسی میشوند. این بررسی شامل اموری مانند نشتی سوخت، روغن و مایع خنککننده موتور، سطح سیالات، نشتی گیربکس، دیفرانسیل و محورها، عملکرد برف پاککن، سیستم بوق و روشنایی، تسمهها، عملکرد بخاری، دریچههای داشبورد و سوپاپ تعادل هوا گیربکس و دیفرانسیل میباشد. همچنین، خودروهای شامل این برنامه، از نظر گاردان، اکسل و مفاصل متحرک و کرپیها گریسکاری و آچارکشی شده و ترمزهای چهار چرخ و کلاچ رگلاژ میشوند. در نهایت، آب باک تخلیه شده و رادیاتور نظافت میشود.
اجرای طرح پاییزه نه تنها باعث افزایش ایمنی خودرو در فصل زمستان میشود بلکه باعث کاهش هزینههای نگهداری خودرو نیز میشود. با شرکت در این طرح، رانندگان به افزایش طول عمر خودرو خود کمک میکنند؛ این تدابیر باعث میشود رانندگی آنها ایمنتر و مطمئنتر شود.
طرح تخفیف پاییز 1401
در مهر ماه سال 1401، گروه بهمنموتور برنامهٔ ویژهای برای فصل پاییز سال 1401 را طراحی کرده است. این برنامه از اول تا یازدهم آبانماه به مدت ۱۰ روز کاری اجرا خواهد شد و شامل انواع خودروهای این شرکت با گارانتی و بدون گارانتی میشود.
در چارچوب شعار "ما همیشه به شما مراقبت می کنیم"، طرح پاییزی بهمن موتور راهاندازی شده است. این طرح شامل خدمات تعمیراتی، قطعات سرویس دورهای و برخی از قطعات اصطلاحی مانند باتری، تیغه پاک کن برف، شمع و ترموستات با تخفیف به مشتریان ارائه میشود. همچنین، هزینه سرویس دورهای برای خودروهای بدون گارانتی و خودروهای گارانتی خارج از شبکه خدماتی، رایگان است و هزینه سرویس دورهای نقدی برای خودروهای گارانتی با 50% تخفیف ارائه میشود.
همچنین، قطعات مصرفی از قبیل روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر کابین و ضدیخ با تخفیف 15% و قطعات یدکی از جمله باتری، تیغه برف پاککن، شمع و ترموستات با تخفیف 20% و هزینه تعویض قطعات یدکی مشمول طرح با تخفیف 50% ارائه شده است.
خودروهای جدیدی مانند دیگنیتی، فیدلیتی، مزدا2، مزدا3، هاوال اچ2، B30، B50، وانت مزدا، وانت کارا، پیکاپ کاپرا و لندمارک، در طرح پاییزه شرکت بهمن موتور شامل میشوند. مشتریان میتوانند با مراجعه به نمایندگیهای معین بهمن موتور یا از طریق تعیین وقت آنلاین، در این طرح شرکت کنند و از راهنمایی کارشناسان پذیرش و فنی آن نمایندگی برای استفاده از این طرح بهرهمند شوند.
طرح خدمات پس از فروش شرکت بهمنموتور هر فصل سال اجرا میشود و مالکان میتوانند با استفاده از تخفیفهای ارائه شده، از استهلاک قطعات یدکی مهم خودرو خود در طولانی مدت جلوگیری کنند و عملکرد خودرو را بهبود بخشند. همچنین، پنج نفر از مشتریان که در این طرح شرکت میکنند، به صورت قرعهکشی، جوایز ویژه از طرف شرکت دریافت میکنند.
طرح بازدید تابستانی 1401 بهمن موتور
در مرداد ماه 1401، شرکت بهمنموتور به منظور بهبود سطح رضایت مشتریان، طرح خدمات پس از فروشی با عنوان "طرح تابستان 1401" را به اجرا درآورد.
علیرضا توکلی، مدیر توسعه خدمات و امداد گروه بهمن، اعلام کرد که طرح تابستان 1401 گروه بهمن بهبود یافته و متنوعتر از سالهای گذشته است. این طرح برای خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی، مزدا، هاوال، پیکاپ کاپرا، وانت کارا و ون باری اینرودز ارائه میشود. طرح تابستانی بهمنموتور از روز اول مردادماه شروع میشود و تا 11 مرداد ادامه پیدا میکند.

بر اساس گفتههای آقای توکلی، طرح بازدید فصلی خودروها برای جلوگیری از افزایش هزینههای تعمیرات اهمیت زیادی دارد و به صورت رایگان ارائه میشود. این بازدید شامل بررسی عملکرد سیستم کولر، ترمز، خنککاری موتور، باتری، سطح سیالات و نشتیهای مرتبط است. این خدمات به صورت رایگان و در قالب این طرح برای اتباع تقدیم میشود.
علاوه بر این، مشتریان میتوانند از 15 درصد تخفیف بر روی قطعات مصرفی مانند روغن موتور، فیلترها و لنتها و 20 درصد تخفیف بر روی قطعات یدکی از جمله کمپرسور، کندانسور، باتری، پمپ بنزین، رادیاتور و فن رادیاتور بهره مند شوند. هزینه سرویس برای خودروهای بدون گارانتی کاملا رایگان است و برای خودروهای دارای گارانتی، 50 درصد تخفیف برای سرویسهای دورهای ارائه میشود.
لطفا متن مورد نظر را برایم ارسال کنید تا بتوانم آنرا بهبود ببخشم و بازنویسی کنم.
در این طرح، هزینه شارژ گاز کولر با 50% تخفیف ارائه میشود و برای اولین بار، 50% تخفیف برای تعویض قطعات مشمول طرح اعطا میشود. خدمات طرح تابستان 1401 در 28 شهر و 86 نمایندگی بهمنموتور ارائه میشود و تمام خودروهای بدون گارانتی و گارانتیدار میتوانند از این طرح استفاده کنند. مشتریان میتوانند برای دریافت نوبت از طریق موبایلاپ و وبسایت گروه بهمن اقدام کنند.
تامین قطعات دیگنیتی و فیدلیتی
در ماه دی 1400، آقای میرمنصف، معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت بهمن موتور، اعلام کرد که قطعات خودروهای جدید دیگنیتی و فیدلیتی تامین شده و آماده تحویل به نمایندگیها میباشد. او به مشتریان بهمن موتور تضمین داد که تمامی قطعات مورد نیاز و لوازم جانبی این دو محصول جدید، در دسترس مشتریان موجود است.
با توجه به اظهارات میرمنصف، در حال حاضر 28 نمایندگی انتخابی از برند بهمن موتور وجود دارد. این نمایندگیها با استفاده از تجهیزات استاندارد و تکنسینهای حرفهای، خدمات لازم به خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی را ارائه میدهند. تعداد این نمایندگیها به طور مداوم در حال افزایش است.
گارانتی دیگنیتی و فیدلیتی چقدر است؟
در ماه تیر 1400، شرکت بهمن موتور پس از معرفی دو مدل جدید خودرو (کراساورهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم)، جزئیاتی در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش این خودروها اعلام کرده است.
نوع خدمت | دیگنیتی | فیدلیتی |
---|---|---|
مدت گارانتی | 3 سال یا 100 هزارکیلومتر | 5 سال یا 150 هزارکیلومتر |
سرویس رایگان | 1 سال یا 20 هزارکیلومتر | 1 سال یا 20 هزارکیلومتر |
بسته ویژه | تمدید گارانتی برای 2 سال | ندارد |
امداد خودرو | حمل رایگان تا تعمیرگاه | حمل رایگان تا تعمیرگاه |
اطلاعات فوق در تاریخ 20 تیرماه 1400 منتشر شده است و در صورت نیاز به خدمات امدادی، حمل رایگان به تعمیرگاه مجاز نزدیکترین ارائه میشود.
لیست نمایندگی بهمن خودرو
لطفا بهمن موتور، بهمن دیزل و سیبا موتور فروشگاه های مجاز را بر اساس آدرس و شماره تماس، در لینک زیر بررسی کنید:
بله قطعا! لطفاً پاراگراف موردنظرتان را بفرستید تا من بتوانم آن را بهترین شکل ممکن بازنویسی کنم.
نوبتدهی اینترنتی بهمن خودرو
برای اخذ وقت وقت آنلاین جهت خدمات فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن، لطفا از پیوندهای زیر استفاده نمایید:
لطفاً پاراگراف مورد نظر را وارد کنید تا بتوانم آن را بهتر بنویسم و بازنویسی کنم.
اخبار شرکت بهمن موتور
برای آگاهی از آخرین اخبار شرکت بهمن موتور، اعم از طرحهای پیش فروش، فروش فوری، اقساطی محصولات و شرایط فروش خودروهای سنگین، مطالب زیر را مطالعه کنید:
در این مقاله میتوانید آخرین اخبار محصولات و خدمات شرکت بهمن موتور را بخوانید، از جمله شرایط جدید گارانتی خودروهای آن. اگر بهمن موتوری هستید، قطعا لذت بردن از مقالات مرتبط با خودروهای این شرکت برایتان جالب خواهد بود.
اخبار شرکت بهمن دیزل
بهمن دیزل اعلام کرده که جدیدترین مدلهای کامیون بهمن دیزل با شرایط ویژهای برای فروش مواجه هستند. این شرایط شامل نحوه عرضه محصولات، قیمتگذاری، پیشفروش کامیون کشنده امپاور و فروش نقدی کامیونت فورس و همچنین کامیون فاو سیبا موتور میشود. برای اطلاعات بیشتر، به مطالب منتخب زیر مراجعه کنید: