
آمادگی کرمان موتور برای ارائه خدمات نوروزی
در اسفند 1402، محمدرضا محمودی، معاون مدیرعامل تجارت بم خودرو، اعلام کرد که طرح ویژه نوروزی کرمان موتور از تاریخ 26 اسفند 1402 تا 13 فروردین 1403 با راه اندازی 120 پایگاه در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
در پرندهی مهاجر، ریچارد بازوی زخمی پرنده را بهطور مراقبتی پیچید و نهایت توجه و محبت را به آن نشان داد. او این کار را بهطور تازه و منحصر به فردی انجام داد، اما بتدریج یاد گرفت که چگونه با این موجودات حساس رفتار کند و بهطور صحیح آنها را از دست بدهد. از آن پس، رابطهی غیر قابلتوصیفی بین ریچارد و پرندهها شکل گرفت و او تبدیل به گاردیان بی باک و صمیمی برای آنها شد.
وی افزود که استفاده از خدمات امدادی شرکت کرمان موتور، علاوه بر ارائه مشاوره فنی، امکان استفاده از قطعات اورجینال، حمل خودرو به نمایندگی در صورت لزوم، استفاده از قطعات با گارانتی و پاسخگویی سریع در صورت بروز مشکلات فرعی را فراهم میکند. با ارائه خدمات با کیفیت امدادی، شرکت کرمان موتور به مشتریان اطمینان میدهد که در صورت بروز هر گونه مشکل، میتوانند به موثرترین نحو از پشتیبانی این شرکت بهره مند شوند.
در نوروز 1403، خدمات امدادی کرمان موتور شامل تعمیرات، جابجایی و کمک به رانندگان در صورت بروز حوادث در جادهها خواهد بود. خدمات سرویس در محل در تمام روزهای نوروز فعال میباشد و افراد علاقمند میتوانند از طریق سایت بم خودرو یا امداد خودرو کرمان وقت ملاقات خود را رزرو کنند. در این مدت، شرکت کرمان موتور بر عهده دار بهبود کیفیت خدمات خود و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان میباشد.
اطلاعات تماس شرکت به شرح زیر میباشد: - وب سایت: https://www.bamkhodro.com - تلفن: 02142724 - اپلیکیشن قابل دانلود از طریق وب سایت شرکت کرمان موتور میباشد.
بازدید رایگان زمستانی ویژه کیامسی T8
در ماه دی 1402، شرکت کرمان موتور یک کمپین به مناسبت فصل زمستان برگزار میکند. این کمپین شامل یک طرح بازدید و سرویس رایگان زمستانی برای مشتریان است و در طول 9 روز کاری از تاریخ 5 تا 14 دی ماه برگزار میشود.
این کمپین ویژه برای تمام خودروهای KMC T8 اعم از خودروهای مشمول و غیرمشمول گارانتی است. این برنامه شامل ارائه قطعات رایگان مانند روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا به همراه سرویس دورهای رایگان برای خودروهای KMC T8 میشود.
این طرح شامل خدمات اضافی رایگانی از قبیل کنترل عملکرد پدال کلاچ، بهروزرسانی نرمافزار موتور با استفاده از دستگاه عیب یاب، بررسی عملکرد سیستم تهویه مطبوع، بررسی سیستم خنک کننده موتور، بررسی سیستم برف پاک کن، بازرسی سطح مایع شیشه شور و بررسی عملکرد سیستم روشنایی خودرو (از جمله تمامی چراغها) میشود.

این کمپین در تمام نمایندگی های خدمات پس از فروش کرمان موتور در سراسر کشور برگزار می شود. افراد علاقهمند میتوانند اطلاعات نزدیکترین نمایندگی را از وبسایت کرمان موتور به آدرس https://kermanmotor.com/dealers/1 دریافت کنند یا از طریق لینک https://www.bamkhodro.com/onlinereservation/ نوبت خدمات پس از فروش را آنلاین گرفته و مشارکت کنند.
بازدید زمستانه رایگان برای خودروهای هیوندای
در ماه آذر ۱۴۰۲، شرکت KTL که خدمات پس از فروش خودروهای هیوندای را ارائه میدهد، برنامهی بازدید تخصصی زمستانی رایگان از سیستم گرمایش خودروها را از تاریخ ۱۱ تا ۳۰ آذر ماه برگزار خواهد کرد.
با طرح جدید شرکت KTL، مالکان و دارندگان خودروهای هیوندای میتوانند از خدمات متنوعی مانند بازدید ضد یخ، تعمیرات سیستم گرمایشی، تعویض باتری، تعویض تیغههای برف و تعویض تایر با گارانتی بهرهمند شوند. همچنین، این خدمات شامل مشاوره فنی توسط کارشناسان شرکت KTL نیز میشود. برای اطلاعات بیشتر از نمایندگیهای مجاز و خدمات ارائه شده، به وبسایت شرکت KTL مراجعه کنید.
رتبه دوم شرکت کرمان خودرو در ارزیابی مشتریان
در دی ماه سال 1402، شرکت KTL در آینده سازی خودروی کرمان توانست موفقیت عالی کسب کند و در نظرسنجی مشتریان رتبه دوم را به دست آورد. این افتخارات برگ زرین دیگری به افتخارات محقق شده اضافه کرد.
با توجه به گزارش شرکت KTL، با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده در زمینههای عملکردی، ادراکی و اثربخشی، همراه با بهبود فرایندها و روالهای مدنظر، موفق به کسب رتبه دوم از سوی شرکت ISQI در مقایسه با سایر شرکتهای خودروساز در حوزه مورد ارزیابی شده شده است. امتیاز شرکت KTL نیز در این ارزیابی بالاتر از میانگین صنعت خودروسازی به دست آمده است.
جعل عنوان امداد خودرو کرمان موتور و هشدار به مشتریان
در مهر 1402، شرکت امداد خودرو کرمان موتور هشداری را منتشر کرده است که بتواند دارندگان خودروهای کرمان موتور را به استفاده از خدمات جعلی هشدار دهد.
«مشتریان گرامی، به اطلاع می رساند که برخی افراد سودجو عنوان امداد خودرو کرمان موتور را جعل کرده و ادعای فروش کارت طلایی امداد میکنند. لطفا جهت دریافت خدمات امدادی فقط از طریق مرکز تماس با شماره 42724-021 یا ثبت درخواست از طریق اپلیکیشن کرمان موتور اقدام نمایید.»
طرح سرویس تابستانی برای پیکاپ T8
در مرداد ماه سال 1402، شرکت کرمان موتور با اعلام کمپین "همیشه به سفر" در بخش خدمات پس از فروش، قصد دارد خدمات بهتری به مالکان خودروهای T8 ارائه کند. این کمپین از تاریخ 14 الی 26 مردادماه 1402 برگزار خواهد شد و تمامی مالکان این خودروها میتوانند از مزایای منحصر به فرد آن بهرهمند شوند.
این کمپین با هدف شناسایی و پیشگیری از مشکلات در حین سفر و کاهش هزینههای تعمیرات برای مشتریان برگزار شده و شامل خدمات زیر نیز میشود:
- فیلتر روغن رایگان
- روغن دیفرانسیل رایگان
- اجرت سرویس دوره ای رایگان (شامل اجرت تعویض روغن موتور و فیلتر روغن، اجرت تعویض فیلتر هوای موتور و اتاق، اجرت تعویض فیلتر بنزین، اجرت تعویض روغن دیفرانسیل)
- بازدید رایگان و کنترل عملکرد (شامل: اتصالات برقی و کانکتورها، لوله ها و اتصالات، تسمه ها، خلاصی پدال ترمز و رگلاژ ترمز دستی، ترمز و لنتها، مکانیزم فرمان و باد تایر، سیستم خنک کاری موتور، کمک فنرها، اگزوز، کلیه چراغ های داخلی و خارجی و آچار کشی خودرو)
- بازدید رایگان سیستم 4WD و کنترل عملکرد با دستگاه اسکنر
این کمپین به صورت سراسری در تمام نمایندگیهای مجاز خدمات پس از فروش کرمان موتور در سراسر کشور برگزار میشود. افراد میتوانند با مراجعه به وبسایت کرمان موتور، آدرس نزدیکترین نمایندگی خدمات پس از فروش را بیابند و یا از طریق اینترنت، نوبت خدمات را آنلاین رزرو کنند.
خدمات کرمان موتور برای توسان و سانتافه
در خرداد 1402، به منظور حمایت از کمپین شرکت هیوندای برای خودروهای سانتافه و توسان، شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، نماینده رسمی خودروهای سواری هیوندای در ایران، با خبر میکند که برنامهای برای بهروزرسانی سیستم الکترونیکی و تعویض قطعه کیت بهصورت رایگان برای تمامی خودروهای سانتافه و توسان با شرایط گارانتی در شبکه نمایندگیهای مجاز شرکت در حال اجرا میباشد.
شرکت KTL با بیش از 70 نمایندگی مجاز در سراسر کشور، خدمات پس از فروش برای تمام خودروهای هیوندای ارائه میدهد. برای بهرهمندی از این خدمات، مشتریان میتوانند از طریق وبسایت www.ktl-co.com نوبت آنلاین دریافت کرده یا به صورت حضوری به نمایندگیهای این شرکت در سرتاسر کشور مراجعه نمایند.
کی ام سی T8 وارد ناوگان امدادی شد
شرکت کرمان موتور در اسفند ۱۴۰۱ تصمیم گرفت که پیکاپ کیامسی T8 را به عنوان خودرو امدادی خود انتخاب کند تا ناوگان امداد و خدمات جادهای را توسعه دهد. این خودرو در حال تجهیز شدن است و از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ برای ارائه خدمات امدادرسانی به مشتریان شرکتهای کرمان موتور، خودروسازان بم و غیره وارد جادههای کشور میشود.

"شرکت موتورکرمان تنها مجموعهای است که در ناوگان امداد از خودروهای دارای دو دیفرانسیل استفاده میکند. این ویژگی امکان ارائه خدمات در شرایط دشوار را به مشتریان فراهم میکند. تجهیزات این خودرو شامل اینورتر، مخزن آب، پمپ هوا و جعبه ابزار Heavy Duty میشود."

کنوپی T8 مناسب برای خودروهای امدادی است و دارای ورودیهای سه طرفه با قفلهای داخلی است. بخش عقب آن به صورت برقی باز میشود و داخلی آن با نورپردازی تجهیز شده است. این کنوپی دارای کشوهای قابلیت تحمل تا 200 کیلوگرم بار میباشد. علاوه بر این، ویژگیهای اضافی مانند وجود شیر آب، خروجی برق و پمپ باد، سبب سهولت ارائه خدمات در محل مشتری و انجام سرویسهای مختلف میشود.
به من مشتریان محترم کرمان موتور خدمات امدادی ارائه میدهیم. شما میتوانید با تماس به شماره تلفن ۰۲۱-۴۲۷۲۴ تقاضای خدمات امدادی بکنید یا به آدرس ما مراجعه کنید.
تغییر شرایط گارانتی کرمان موتور
در بهمن ماه سال 1401، وزارت صنعت، معدن و تجارت شرایط ابطال گارانتی خودروها به دلیل عدم انجام سرویس اولیه را اجرایی کرد. طبق این شرایط، اگر پس از 5 ماه از تحویل خودروی صفر کیلومتر، سرویس اولیه خودرو انجام نشود، گارانتی آن باطل میشود. همچنین برای ادعای گارانتی، خودرو باید حداقل 1000 کیلومتر کارکرده باشد.
از آخر آذرماه سال جاری، وزارت صمت قانون مربوط به گارانتی شرکت کرمان موتور را لغو کرد. بنابراین، شرکت کرمان موتور نیز شرایط گارانتی محصولات خود را تغییر داده است. به گفته مشتریان این شرکت، سرویس اولیه به مدت کمتر از 6 ماه یا هنگامی که خودرو حدود 4 تا 5 هزار کیلومتر رانندگی کرده باشد، اجباری است. در غیر این صورت، گارانتی کرمان موتور لغو میشود.
فروش آنلاین لوازم یدکی کرمان موتور
در آذر 1401، شرکت کرمانموتور سامانه آنلاین خرید لوازم یدکی برای تمام محصولات خود معرفی کرد. این سامانه توسط شرکت بم خودرو تاسیس شده است و هدف اصلی آن ارائه آسانترین راه برای دارندگان محصولات این شرکت برای دسترسی به قطعات یدکی اصلی محصولات است.
این سایت بهطور ساده طراحی شده است و مشتریان میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی و ثبتنام، قطعه موردنظر خود را خریداری کنند. علاوه بر ارائه قطعات، امکان مشاوره آنلاین با کارشناسان نیز وجود دارد. اگر کاربران به هر دلیلی نتوانند قطعه موردنیاز خود را در سایت انتخاب کنند، مشاوران سایت میتوانند آنها را به نزدیکترین نمایندگی مجاز کارخانه راهنمایی کنند تا قطعه توسط نمایندگی مجاز سفارش داده شود.
مالکین محصولات کرمان موتور که در این سامانه پروفایل خود را فعال کردهاند، از طریق پیامک مطلع میشوند در مورد اطلاعیهها، طرحهای فروش، تخفیفهای قطعات و طرحهای بازدید فصلی با تخفیف.
لوازم یدکی خریداری شده از این سامانه، در تهران در همان روز تحویل داده میشوند و در شهرستانها معمولاً بین 24 تا 48 ساعت به دست مشتری میرسند. ارسال خریدهای بیش از یک میلیون تومان نیز به صورت رایگان انجام میشود. علاوه بر این، این سامانه قابلیت مرجوع کردن قطعات و دریافت قطعه جایگزین را نیز برای مشتریان فراهم کرده است.
اخبار شرکت کرمان موتور
برای دریافت آخرین اخبار شرکت کرمان موتور، شامل طرح پیش فروش خودروها، طرح فروش فوری و پیش فروش اقساطی محصولات، مطالب زیر را مورد بررسی قرار دهید:
اگر از مالکان محصولات شرکت خودروی کرمان هستید، ممکن است لذت ببرید از خواندن مقالات زیر: