سرویس ادواری بهمن موتور در سال 1402

اخبار خودرو

کسب مقام نخست خدمات فروش در سال 1402

در ماه اسفند سال 1402، گروه بهمن موفق به کسب رتبه اول در ارائه خدمات فروش خودروهای سواری و تجاری شد، طبق گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد به نیابت از وزارت صمت.

این ارزیابی شامل معیارهای اصلی از جمله عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدمات ارائه شده، از جمله وضعیت نمایندگی‌ها، سیستم‌های ارتباطی و اطلاعاتی، اطلاعات مربوط به فروش، ضوابط حمل و نقل، و رسیدگی به شکایت‌ها بود. تمام شرکت‌های خودروسازی این چهار حوزه را تحت بررسی قرار دادند.

در شاخص "وضعیت نمایندگی‌های مجاز "، بهمن موتور با نمره 83 (از 100) عملکرد بسیار خوبی دارد، که این نمره در مقایسه با متوسط نمره 76 شرکت‌های خودروساز سبک بسیار بالاتر است. این اختلاف نشاندهنده کیفیت برتر نمایندگی‌های این شرکت است. در بخش "میزان رضایتمندی مشتریان"، بهمن موتور با نمره 76 نیز تفاوت زیادی با میانگین امتیاز 69 شرکت‌های مشابه دارد، که نشان از عملکرد برتر این شرکت است. در ارزیابی "وضعیت نظام مدیریتی" بهمن موتور نیز بالاترین نمره را کسب کرده است. واز طرفی، در شاخص رتبه بندی خدمات فروش شرکت‌های عرضه کننده خودروهای سبک، بهمن موتور رتبه برتر را به دست آورده است. در حوزه خودروهای تجاری، بهمن دیزل رتبه اول، جایگاه دوم را کسب کرده و سیبا موتور نیز رتبه دوم و جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. در مورد شاخص "وضعیت نمایندگی‌ها"، بهمن دیزل با نمره 78 و سیبا موتور با نمره 75 در رتبه بالاتری نسبت به رقبا قرار دارند و این نمرات بالاتر از میانگین 49.3 این شاخص هستند.

در این گزارش، نتایج ارزیابی 10 شرکت ساخت خودروی سواری و 18 شرکت سازنده خودروهای تجاری، همچنین بررسی 1601 نمایندگی مجاز سواری و 315 نمایندگی مجاز تجاری در سال 1402 (جلد اول) و نظرات 472 هزار مشتری ارائه شده است.

افزایش گارانتی کامیون‌های فورس و امپاور

در نوامبر 1402، عباس مارکلایی، مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن، جزئیات افزایش گارانتی خانواده کامیون های فورس و امپاور شرکت بهمن دیزل را توضیح داد. او بیان کرد که علاوه بر کیفیت ساخت، همکاری با برندهای برجسته جهانی، ویژگی بارز خودروهای شرکت بهمن دیزل شبکه گسترده خدمات پس از فروش این خودروها در سراسر کشور است. از جمله خدمات این شبکه می‌توان به تامین قطعات، توجه ویژه به نیازهای مشتریان، تسریع در تامین قطعات، اعتلای رضایت‌مشتریان، تنوع تولیدات در خودروهای تجاری، و اهمیت گارانتی محصولات بهمن دیزل نسبت به رقبا اشاره کرد.

آقای مارکلایی اعلام کرد که از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱، گارانتی محصولات شرکت بهمن دیزل در خانواده کامیون های فورس و امپاور از ۲ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر به ۳ سال یا ۲۵۰ هزار کیلومتر افزایش یافته است. دارندگان این محصولات می توانند با اطمینان خاطر در شبکه خدمات پس از فروش گروه بهمن استفاده کنند. در مقابل افزایش مدت گارانتی، هیچ اختلافی در ارائه خدمات و الزامات گارانتی وجود ندارد و تمام امکانات مرتبط با گارانتی و خدمات پس از فروش که در دوره دو سال گذشته به مشتریان ارائه می‌شد، در دوره سه ساله نیز در دسترس خواهد بود. مشتریان بهمن دیزل به مدت یک سال می توانند از خدمات دوره‌ای رایگان برای خانواده کامیون های فورس و امپاور بهره ببرند.

چالش‌های خدمات برای خودرو کارکرده وارداتی

در تاریخ ۱۴۰۲، امیر میرمنصف، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن، در همایش تجربیات برتر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش، درباره مشکلات و چالش‌های ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای وارداتی دست دوم توضیح داد. اصلی‌ترین چالش برای این خودروها، که بیشتر قدیمی و با کارکرد بالا هستند، تامین قطعات است. ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای دست دوم نیازمند ایجاد زیرساخت مناسب است که متاسفانه در حال حاضر وجود ندارد. تجربه تامین قطعات برای خودروهای تجاری دست دوم وارداتی هنوز هم برای بسیاری از شرکت‌ها چالش‌برانگیز است. از آنجایی که خودروهای وارداتی برای بازار اروپا و آمریکا ساخته شده‌اند، تفاوت‌های زیادی از نظر فنی با خودروهای مشابه در ایران دارند. به همین دلیل، معمولاً یک خودرو تجاری دست دوم وارداتی در بازار ایران با مشکل قطعات یدکی رو به رو می‌شود؛ زیرا ممکن است با نسخه‌های موجود در ایران تفاوت‌های فنی داشته باشد. این مسئله باعث مواجهه شرکت‌ها که خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند، با مشکل تامین قطعه می‌شود.

در بسیاری از کشورها، خودروها معمولاً بیش از 5 سال در خط تولید نمی‌مانند و پس از آن یا از تولید خارج می‌شوند یا نسخه جدیدی از آن‌ها تولید می‌شود. اما در بازار ایران، اغلب خودروها برای دهه‌ها تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این باعث می‌شود که پیدا کردن قطعات یدکی برای خودروهای دست دوم و قدیمی مشکل‌تر شود و افراد باید به برندهای جایگزین یا قطعات دست دوم مراجعه کنند. خودروهای دست دوم معمولاً با قیمت پایین‌تری نسبت به خودروهای جدید در بازار عرضه می‌شوند و به همین دلیل برخی از افراد ممکن است به دلیل محدودیت‌های مالی به سراغ آن‌ها بروند. اما لازم به ذکر است که خودروهای دست دوم با کارکرد بالا هزینه‌های تعمیر و نگهداری بیشتری نسبت به خودروهای جدید دارند و این ممکن است برای خریداران مشکل‌ساز شود. به عنوان مثال، قیمت قطعه‌های یدکی خودروهای دست دوم با کارکرد بالا ممکن است به اندازه ای بالا باشد که خریداران نتوانند آن‌ها را تهیه کنند.

رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن تاکید کرد که شرکت‌هایی با سابقه و اندازه بزرگ مانند بهمن، در این مسیر قدمی عقب نخواهند نهاد.

جزئیات طرح تابستان 1402 بهمن موتور

تابستان 1402: طرح تخفیفات تابستانی از تاریخ 20 خرداد تا 1 تیرماه برای مالکان اتومبیل‌های فیدلیتی، دیگنیتی، ریسپکت، مزدا ۳ جدید، هاوال، کاپرا، کارا، اینرودز و بسترن فعال خواهد بود.

  • اجرت رایگان انجام سرویس و بازدید خودروهای بدون گارانتی در طرح تابستانی 1402 شامل بازدید کولر، سیتسم خنک کاری موتور، سیستم سوخت رسانی، سیستم ترمز، بررسی نشتی و سطح سیالات است.
  • در این طرح 50 درصد تخفیف برای اجرت سرویس‌های دوره‌ای ویژه خودروهای دارای گارانتی در نظر گرفته شده است.
  • همچنین 50 درصد تخفیف در اجرت تعویض قطعات مربوط به طرح شامل کندانسور و کمپرسور کولر، تسمه کولر، پمپ بنزین، رادیاتور و فن رادیاتور در نظر گرفته شده است.
  • قطعات طرح شامل روغن و روانکارها، فیلترها، کمپرسور و کندانسور کولر، تسمه دینام و کولر، پمپ بنزین، رادیواتور و فن رادیاتور دارای 15 درصد تخفیف هستند.

با اجرای طرح‌های منظم و تطبیق دادن آن‌ها با فصل‌های مختلف، بهمن موتور توجه ویژه‌ای به راحتی و رفاه مشتریان خود دارد. این شامل بازدید از قطعات یا نیازمندی‌های خودرو برای هر فصل است. اعضای طرح با مشارکت در آن، عمر خودروی خود را افزایش می‌دهند و هزینه‌های نگهداری را کاهش می‌دهند. علاوه بر این، مالکانی که در طرح شرکت می‌کنند، فرصتی برای شرکت در قرعه‌کشی طرح تابستان 1402 دارند.

طرح تابستانی بهمن موتور

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشتریان می‌توانند با شماره تماس ۰۲۱-۴۸۰۲۷ یا از طریق وب‌سایت bahman.ir به‌روزرسانی‌های گروه بهمن را دنبال کنند.

طرح ویژه سرویس دوره‌ای در بهار 1402

در اردیبهشت 1402، علیرضا توکلی، مدیر خدمات پس از فروش گروه بهمن، اعلام کرد که محصولات بهمن دیزل و سیبا موتور در طرح خدمات دوره‌ای بهار 1402 خدمات پس از فروش ارائه می‌شوند. این طرح از تاریخ 10 تا 25 اردیبهشت 1402 اجرا خواهد شد و تمام خودروها، شامل خودروهای دارای گارانتی و بدون گارانتی، مشمول این طرح خواهند بود.

در این پیشنهاد، 50 درصد تخفیف برای هزینه سرویس دوره‌ای و 15 درصد تخفیف برای لوازم جانبی ویژه خودروهای تحت گارانتی اعمال می‌شود. خودروهای بدون گارانتی همچنان از بازدید و خدمات رایگان برخوردار هستند.

طرح سرویس دوره ای کامیون بهمن دیزل و سیبا موتور

وسایل نقلیه تجاری باعث تولید و انتشار ذرات معلق در هوا می‌شوند از دو راه مختلف، یکی از اگزوز خودروهای تجاری و دیگری از سایش لنت ترمز، تایر و سطح جاده. انجام به موقع سرویس و نگهداری وسایل نقلیه می‌تواند به کاهش تاثیرات این ذرات بر محیط زیست کمک کند.

مشتریان عزیز می‌توانند برای استفاده از خدمات، به یکی از نمایندگان منتخب بهمن دیزل و سیبا موتور مراجعه کنند یا از طریق سیستم نوبت دهی آنلاین اقدام به ثبت نام کنند. پس از اتمام خدمات دوره‌ای، چک لیست فنی خودرو به همراه مهر و امضای نمایندگی صادر خواهد شد.

مشارکت مشتریان در طرح‌های بهبود عملکرد خودروهای دیزلی، باعث بهبود عملکرد خودروها و کاهش هزینه‌های نگهداری آنها می‌شود.

طرح امدادی بهمن موتور برای نوروز 1402

معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اعلام کرد که طرح امدادی ویژه نوروز 1402 از تاریخ 25 اسفندماه تا چهاردهم فروردین اجرا می‌شود. در این طرح، تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی‌های بهمن موتور از ساعت 8 الی 18 آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهند بود. هم‌چنین مرکز پاسخگویی با شماره تماس 48027-021 در طول شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

با اشاره به دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا و پیش‌بینی حجم سفرهای نوروزی، وی اعلام کرد که اکیپ‌های امدادی در برخی از مسیرها و جاده‌ها مستقر شده و برای ارائه خدمات امدادی به هموطنانی که سفرهای ضروری دارند، آماده هستند.

با همکاری کانون جهانگردی و امداد خودرو ایران، طرح نوروزی امسال علاوه بر حضور تمامی نمایندگی‌های بهمن برگزار خواهد شد. این طرح شامل همکاری با کانون جهانگردی و امداد خودرو ایران است و ارائه خدمات پس از فروش با بالاترین گستردگی و کمترین زمان ممکن، ارسال سریع قطعات مصرفی و امدادی به نمایندگی‌ها در تمام ایام تعطیلات است.

وی توصیه کرد از خدمات امدادی غیرمجاز خودداری کنند و به‌جای آن از خدمات رسمی و معتبر استفاده کنند. استفاده از خدمات غیررسمی می‌تواند منجر به مشکلاتی مانند استفاده از قطعات نامعتبر و پرداخت هزینه‌های بیشتر شود. شرکت بهمن موتور تضمین می‌کند که در تمامی مسیرها خدمات معتبر و اعتمادی را فراهم می‌کند. شهروندان می‌توانند خدمات امدادی خود را از طریق شماره 48027، وب‌سایت و نرم‌افزار گروه بهمن به‌روز کنند. همچنین، لیست نمایندگی‌های گروه بهمن را می‌توانید از وب‌سایت رسمی شرکت بهمن موتور دریافت کنید.

طرح استقبال از بهار 1402 بهمن موتور

با اعلام شرکت بهمن موتور، طرح استقبال از بهار 1402 از روز یکشنبه 23 بهمن ماه آغاز شد و تا روز پنجشنبه 4 اسفندماه 1401 ادامه خواهد داشت.

طرح استقبال از بهار 1402 بهمن موتور

در این طرح، مالکان انواع خودروهای برندهای مختلف مانند دیگنیتی، فیدلیتی، ریسپکت، مزدا، هاوال، کارا، کاپرا، اینروزد و بسترن، می‌توانند از امکانات و مزایای طرح بهار بهمن موتور بهره‌مند شوند.

در طرح استقبال از بهار 1402، خدمات سرویس دهی به خودروها و بازدید از آنها به صورت رایگان ارائه می‌شود. علاوه بر این، برای خرید قطعات مرتبط با این طرح، تخفیف 15 درصدی اعمال می‌شود و سرویس ادواری موتور واقع در ماه بهمن نیز با 50 درصد تخفیف در اجرت انجام می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت قطعات مشمول تخفیف و لیست نمایندگان منتخب طرح استقبال از بهار، می‌توانید با شماره تلفن 02148027 تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید لیست مربوطه را از لینک زیر دریافت نمایید: [لینک دریافت لیست قطعات و نمایندگان منتخب طرح](#)

لطفا متن کامل را ارسال کنید تا بتوانم به درستی اصلاح و بازنویسی کنم.

طرح هوای پاک بهمن موتور

در دسامبر 2022، شرکت بهمن موتور اعلام کرد که طرح "هوای پاک" برای دارندگان خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی، هاوال، کارا، کاپرا، مزدا، اینرودز، ریسپکت و بسترن، از تاریخ 19 دی‌ماه تا 28 دی‌ماه 1401 برگزار خواهد شد.

طرح هوای پاک بهمن موتور در سال 1401

ویژگی‌های اصلی طرح هوای پاک شامل موارد زیر می‌باشد:

  • انجام رایگان سرویس فصلی
  • 50 درصد تخفیف در اجرت سرویس‌ ادواری
  • 15 تا 30 درصد تخفیف در قطعات سرویس ادواری

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با شماره تلفن 02148027 تماس بگیرید.

طرح پاییزه برای خودروهای تجاری

در آذر 1401، شرکت‌های بهمن دیزل و سیبا موتور اعلام کردند که طرح پاییز ۱۴۰۱ راه اندازی خواهد شد. این طرح به منظور جذب رضایت مشتریان خودروهای تجاری و تحقق شعار "همواره مراقبتان هستیم" طراحی شده است و از تاریخ ۱۳ تا ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱ برای ۱۴ روز کاری اجرا خواهد شد.

خودروهای TIGER V و J6 از محصولات سیبا موتور و خودروهای برندهای امپاور، فورس، شیلر و ایسوزو از محصولات بهمن دیزل، مشمول طرح پاییزی هستند.

در این برنامه، تخفیفی برای هزینه‌های خدمات و تعویض قطعات خودرو ارائه می‌شود. همچنین، برای اولین بار، یک فرم کارشناسی خودرو صادر می‌شود که شامل اطلاعاتی درباره وضعیت فنی خودرو است. این فرم توسط نمایندگی‌های مجاز صادر می‌شود تا در صورت نیاز، به تعمیر خودروی خودتان اقدام کنید.

خدمات سرویس و بازدید دوره‌ای برای خودروهای تحت گارانتی به صورت رایگان انجام می‌شود و همچنین خدمات سرویس دوره‌ای برای خودروهای بدون گارانتی با 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود. علاوه بر این، قطعات مصرفی از قبیل روغن موتور، روغن گیربکس، روغن دیفرانسیل، فیلتر روغن، فیلتر سوخت، فیلتر آبگیر سوخت، فیلتر هوا و فیلتر خشک کن نیز با 15 درصد تخفیف به دست مشتریان می‌رسد.

در طرح پاییز 1401، برای اولین بار بازدیدهای فنی کامل در تمام حوزه‌های فنی خودرو انجام می‌شود. مالکان خودرو می‌توانند چک لیست کاملی از وضعیت سلامت خودرو خود را در اختیار داشته باشند.

در این برنامه، خودروهای تجاری با استفاده از دستگاه عیب یابی مورد بررسی قرار می‌گیرند. این بررسی شامل چک کردن نشتی‌های سوخت، روغن و مایع خنک کننده موتور، سطح سیالات، نشتی گیربکس، دیفرانسیل و محورها، عملکرد برف پاک کن، سیستم بوق و روشنایی، تسمه‌ها، عملکرد بخاری و دریچه‌های داشبورد و سوپاپ تعادل هوا گیربکس و دیفرانسیل می‌شود. همچنین، خودروهای شامل درایو، اکسل و مفاصل متحرک و کرپی‌ها گریس خورده و ترمزهای چهار چرخ و کلاچ تنظیم می‌شوند. در نهایت، آب باک تخلیه شده و رادیاتور تمیز می‌شود.

اجرای طرح پاییزی، علاوه بر افزایش ایمنی خودرو در فصل زمستان، باعث کاهش هزینه‌های نگهداری خودرو می‌شود. بنابراین، شرکت کردن در این طرح به افزایش عمر مفید خودرو کمک می‌کند و باعث ایجاد رانندگی ایمن و مطمئن می‌شود.

طرح تخفیف پاییز 1401

در ماه مهر سال 1401، گروه بهمن‌موتور برنامه‌ای ویژه برای فصل پاییز طراحی کرده است. این برنامه از تاریخ یکم تا یازدهم آبان ماه، به مدت ۱۰ روز کاری، اجرا خواهد شد و شامل خودروهای گارانتی و غیرگارانتی این شرکت می‌شود.

در چارچوب شعار «ما همواره مراقبتان هستیم»، طرح پاییز بهمن‌موتور اجرا می‌شود. این طرح ارائه خدمات تعمیراتی و قطعات سرویس‌های ادواری و برخی از قطعات دیگر با تخفیف به مشتریان را فراهم می‌کند. به عنوان مثال، باتری، تیغه برف پاک‌کن، شمع و ترموستات جزو قطعاتی هستند که شامل این طرح می‌شوند. همچنین، سرویس دوره‌ای برای خودروهای غیرگارانتی و خودروهای گارانتی خارج از سرویس دوره‌ای، ایگان است و سرویس دوره‌ای نقدی خودروهای گارانتی با 50% تخفیف ارائه می‌شود.

روی تصویر کلیک کنید

قسمت های مصرفی شامل روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر کابین و ضدیخ، با تخفیف 15 درصد و قطعات یدکی شامل باتری، تیغه برف پاک‌کن، شمع و ترموستات با تخفیف 20 درصد و هزینه تعویض قطعات یدکی مشمول در طرح، با تخفیف 50 درصد محاسبه می‌شود.

خودروهای شامل در طرح پاییزی برند های دیگنیتی، فیدلیتی، مزدا2، مزدا3، هاوال اچ2، B30 ،B50، وانت‌ مزدا، وانت کارا، پیکاپ کاپرا و لندمارک می‌باشند. مشتریان می‌توانند با مراجعه به عاملیت‌های انتخابی یا از طریق نوبت‌دهی آنلاین، در این طرح شرکت کرده و از راهنمایی کارشناسان پذیرش و فنی عاملیت برای بهره‌مندی از این طرح استفاده کنند.

طرح‌های خدمات پس از فروش شرکت بهمن‌موتور، در هر فصل سال اجرا می‌شود و به مالکان این امکان را می‌دهد که با استفاده از تخفیفات ارائه شده، از استهلاک قطعات یدکی خودرو جلوگیری کنند و عملکرد خودرو را بهبود بخشند. علاوه بشرکت کنندگان در این طرح، پنج نفر از آن‌ها به صورت قرعه‌کشی، جوایز ویژه از طرف شرکت بهمن‌موتور دریافت می‌کنند.

طرح بازدید تابستانی 1401 بهمن موتور

در ماه مرداد سال 1401، شرکت بهمن‌موتور طرح خدمات پس از فروش با نام "طرح تابستان 1401" را به منظور بهبود سطح رضایت مشتریان تدارک دیده است.

علیرضا توکلی، مدیر توسعه خدمات و امداد گروه بهمن، اعلام کرده است که خدمات ارائه شده در طرح تابستان 1401 گروه بهمن، با تنوع بیشتری نسبت به سال‌های گذشته ارائه می‌شود. این طرح شامل خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی، مزدا، هاوال، پیکاپ کاپرا، وانت کارا و ون باری اینرودز می‌شود. طرح تابستانی بهمن‌موتور در روز اول مردادماه آغاز می‌شود و تا 11 مرداد ادامه خواهد داشت.

طرح بازدید تابستانی 1401 بهمن موتور
طرح بازدید تابستان 1401 بهمن موتور

با توجه به اظهارات آقای توکلی، طرح حفاظتی از خودروها از افزایش هزینه‌های تعمیرات، با اولویت خدمات رایگان برای بازدید فصلی خودروها از جمله بازدید عملکرد سیستم‌های کولر، ترمز، خنک‌کاری موتور، باتری و سیالات و شناسایی نشتی‌های مرتبط است.

به اضافه اینها، می‌توانید از 15% تخفیف برای قطعات مصرفی مانند روغن موتور، فیلترها و لنت‌ها و 20% تخفیف برای قطعات یدکی اعم از کمپرسور، کندانسور، باتری، پمپ بنزین، رادیاتور و فن رادیاتور نیز بهره‌مند شوید. خدمات سرویس برای خودروهای بدون گارانتی کاملاً رایگان است و برای خودروهای دارای گارانتی، 50% تخفیف برای خدمات سرویس دوره‌ای ارائه می‌شود.

لطفاً متن مورد نظر را بارگیری کنید تا بتوانم آن را ویرایش و بازنویسی کنم.

در این طرح اجرت شارژ گاز کولر با 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود و همچنین برای اولین بار، 50 درصد تخفیف برای تعویض قطعات مشمول طرح در نظر گرفته شده است. خدمات طرح تابستان 1401 در 28 شهر و 86 نمایندگی بهمن‌موتور ارائه می‌شود. تمام خودرو‌های بدون گارانتی و حتی دارای گارانتی نیز می‌توانند از خدمات این طرح بهره‌مند شوند. برای رزرو نوبت، مشتریان می‌توانند از طریق موبایل‌اپ و وبسایت گروه بهمن اقدام کنند.

تامین قطعات دیگنیتی و فیدلیتی

در دسامبر 2021، آقای میرمنصف، معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت بهمن موتور، جزئیاتی از خودروهای جدید دیگنیتی و فیدلیتی را اعلام کرد. او اظهار کرد که تمام قطعات مورد نیاز این خودروها قبل از عرضه به بازار فراهم شده‌اند و در دسترس نمایندگی‌ها قرار دارند. همچنین، آقای میرمنصف اطمینان داده که تمام قطعات مصرفی و لوازم غیرمصرفی این دو خودرو جدید در دسترس مشتریان بهمن موتور قرار دارند.

براساس اظهارات میرمنصف، در حال حاضر 28 نمایندگی انتخابی بهمن موتور با تجهیزات استاندارد و تکنسین‌های آموزش‌دیده در حال ارائه خدمات به خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی می‌باشند. تعداد نمایندگی‌ها به طور مداوم در حال افزایش است.

گارانتی دیگنیتی و فیدلیتی چقدر است؟

در تاریخ ۱۴۰۰، شرکت بهمن موتور پس از معرفی خودروهای جدید خود، کراس‌اورهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم، جزئیات گارانتی و خدمات پس از فروش این خودروها را به شرح زیر اعلام کرده است:

نوع خدمت دیگنیتی فیدلیتی
مدت گارانتی 3 سال یا 100 هزارکیلومتر 5 سال یا 150 هزارکیلومتر
سرویس رایگان 1 سال یا 20 هزارکیلومتر 1 سال یا 20 هزارکیلومتر
بسته ویژه تمدید گارانتی برای 2 سال ندارد
امداد خودرو حمل رایگان تا تعمیرگاه حمل رایگان تا تعمیرگاه

اطلاعات جدول فوق، مربوط به تاریخ 20 تیرماه 1400 است. هزینه‌ی حمل و نقل رایگان برای خدمات اضطراری و تعمیر در نزدیکترین تعمیرگاه مجاز ارائه می‌شود.


لیست نمایندگی بهمن خودرو

جهت دریافت اطلاعات درباره آدرس و شماره تلفن نمایندگی‌های مجاز برندهای بهمن موتور، بهمن دیزل و سیبا موتور، می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

بله، حتما. لطفاً متن پاراگرافی که می‌خواهید بازنویسی شود را برایم ارسال کنید.

نوبتدهی اینترنتی بهمن خودرو

برای رزرو آنلاین وقت ملاقات جهت خدمات فروش و پس از فروش گروه بهمن، لطفا به لینک‌های زیر مراجعه فرمایید:

لطفا متن را ارسال کنید تا من آن را برای شما بهبود ببخشم.


اخبار شرکت بهمن موتور

برای آشنایی با آخرین اخبار شرکت، از جمله طرح‌های پیش‌فروش، فروش فوری، فروش اقساطی و شرایط خرید خودروهای سنگین، موارد زیر را مشاهده کنید:

در این مقاله می‌توانید جدیدترین اخبار محصولات شرکت بهمن موتور، شرایط جدید گارانتی خودروهای بهمن و خدمات پس از فروش جدیدترین اخبار شرکت را مشاهده کنید. اگر شما هم یکی از مالکان محصولات شرکت بهمن موتور هستید، اطلاعات ارائه شده در مقالات زیر برایتان مفید خواهد بود:

اخبار شرکت بهمن دیزل

شرایط آخرین فروش کامیون های بهمن دیزل، بازار محصولات بهمن دیزل، قیمت ها، شرایط پیش فروش کامیون کشنده امپاور، شرایط نقدی برای کامیونت فورس و شرایط فروش کامیون فاو سیبا موتور را در متن زیر مطالعه کنید:

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ