
آمادگی کرمان موتور برای ارائه خدمات نوروزی
در اسفند 1402، محمدرضا محمودی، مدیرعامل کمپانی خودرویی تجارت بم، اعلام کرد که طرح ویژه نوروزی کمپانی کرمان موتور از 26 اسفند 1402 تا 13 فروردین 1403 در 120 پایگاه فروش در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
در طرح نوروزی امداد کرمانموتور، خودروهای استاندارد محصول کیامسی T8 برای ارائه خدمات به مسافران و دارندگان محصولات کرمانموتور در تمامی جادههای کشور آماده استفاده میباشند. متأسفانه امدادگرهای غیر مجاز با استفاده از نام و برند کرمانموتور، با روشهای مختلفی از جمله تبانی با مکانیک، خراب کردن خودروها و درخواست هزینههای بالا از دارندگان خودرو، مسافران را گول زده و گیج میکنند. بنابراین، محمودی تأکید میکند که بسفری آسوده و آرام داشته باشید، بهتر است از خدمات رسمی و معتبر امداد کرمانموتور استفاده کنید.
با ارائه مشاوره فنی، استفاده از قطعات اصلی، حمل خودرو به نمایندگی، گارانتی قطعات و پاسخگویی در صورت بروز مشکلات، امداد کرمان موتور به مشتریان اطمینان میدهد که در صورت نیاز میتوانند از پشتیبانیهای شرکت بهره ببرند.
معاون تجارت بم خودرو اعلام کرد که در نوروز 1403، خدمات امدادی کرمان موتور شامل خدمات تعمیراتی، خدمات جابجایی و کمک به رانندگان در صورت وقوع حادثه در جاده ها، ارائه خواهد شد. خدمات سرویس در محل، تمام ایام نوروز فعال خواهد بود و علاقمندان می توانند از طریق سایت بم خودرو و یا امدادخودرو کرمان نوبت گرفته و خدمات را دریافت کنند. کرمان موتور تمام تلاش خود را برای بهبود کیفیت و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود انجام می دهد.
شما میتوانید با شرکت از طریق سایت رسمی آن به آدرس https://www.bamkhodro.com یا با شماره تماس 02142724 تماس بگیرید. همچنین، اپلیکیشن این شرکت را میتوانید از وبسایت شرکت کرمان موتور دانلود کنید.
بازدید رایگان زمستانی ویژه کیامسی T8
شرکت کرمان موتور در برنامهای است که به مناسبت فصل زمستان، طرح بازدید و سرویس رایگان زمستانی را برگزار میکند. این کمپین از تاریخ 5 تا 14 دی ماه و به مدت 9 روز کاری انجام خواهد شد.
این کمپین ویژه برای تمام خودروهای کیامسی مدل T8، اعم از خودروهای تحت گارانتی و غیرگارانتی، معتبر است. اقدامات اجرایی این پروژه شامل ارائه رایگان قطعات مصرفی مانند روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا، همراه با خدمات سرویس دورهای رایگان برای خودروهای KMC T8 میشود.
دیگر خدمات این بسته شامل کنترل عملکرد پدال کلاچ، بهروزرسانی نرمافزار موتور با استفاده از دستگاه عیبیاب، کنترل عملکرد سیستم تهویه مطبوع، کنترل عملکرد سیستم خنک کننده موتور، کنترل عملکرد سیستم پاککن برف، بازدید از سطح مایع شیشهشور و کنترل عملکرد سیستم روشنایی خودرو (شامل تمامی چراغهای خودرو) میباشد.

این کمپین در تمام نمایندگیهای مجاز خدمات پس از فروش کرمان موتور در سراسر کشور برگزار میشود. متقاضیان میتوانند اطلاعات نزدیکترین نمایندگی خدمات پس از فروش را از وبسایت کرمان موتور به آدرس https://kermanmotor.com/dealers/1 بهدست آورند و یا اقدام به اخذ نوبت اینترنتی از طریق لینک https://www.bamkhodro.com/onlinereservation/ نمایند.
بازدید زمستانه رایگان برای خودروهای هیوندای
شرکت KTL، ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای هیوندای، از تاریخ 11 تا 30 آذر 1402، طرح بازدید تخصصی رایگان از سیستم گرمایشی خودروها را ارائه میدهد.
در این طرح، مالکان و دارندگان خودروهای هیوندای میتوانند با مراجعه به نمایندگیهای مجاز KTL در سراسر کشور، از خدماتی همچون بازدید ضد یخ، سیستم گرمایشی، باتری، تیغههای برف پک کن، تعویض تایرها و در صورت لزوم، بازدید و تعمیر گرمکن صندلی، زیر پوشش گارانتی بهرهمند شوند. همچنین، آنها میتوانند با مشورت فنی از کارشناسان شرکت KTL که در نمایندگیهای این شرکت مستقر هستند، بهره ببرند. برای اطلاع از آدرس و شماره تماس نمایندگیهای مجاز، میتوانید به وب سایت شرکت KTL مراجعه کنید.
رتبه دوم شرکت کرمان خودرو در ارزیابی مشتریان
شرکت تجارت بینالمللی و پشتیبانی خودروی کرمان (KTL) در آذر ماه 1402 موفق شد رتبه دوم را در نظرسنجی بین مشتریان در سه ماهه دوم سال 1402 کسب کند و به سرفصل افتخارات خود برگ زرین دیگری اضافه کند.
بر اساس گزارش شرکت KTL، با دستیابی به اهداف مشخص شده از پیش، این شرکت توانسته است در زمینه های عملکردی، ادراکی، و کارایی به نحو احسن عمل کند و با بهبود فرایندها و رویهها، به نتیجه ای که توسط شرکت ISQI ارزیابی شده، دست پیدا کند. KTL در ارزیابی انجام شده، در رتبه دوم با امتیاز بالاتر از میانگین صنعت قرار گرفته است.
جعل عنوان امداد خودرو کرمان موتور و هشدار به مشتریان
مهر ۱۴۰۲: شرکت کرمان موتور دربارهی انتشار اطلاعیهی جعلی تحت عنوان "خدمات نجات و اعمال خدمات تعمیری خودروهای کرمان موتور" هشدار داد و اعلام کرد که این اطلاعیه متعلق به شرکت آنها نیست.
پیام زیر را به شکل بهتر و موثرتری بازنویسی کردم:
با احترام به مشتریان عزیز، اینجانبان اعلام میداریم که برخی افراد جهت جعل عنوان امداد خودرو کرمان موتور و ادعای فروش کارت طلایی امداد، به سودجویی پرداختهاند. بنابراین، جهت دریافت خدمات امدادی لطفاً تنها از طریق مرکز تماس شرکت با شماره 021-42724 تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق اپلیکیشن کرمان موتور ثبت کنید. با تشکر.
طرح سرویس تابستانی برای پیکاپ T8
در ماه مرداد سال 1402، شرکت کرمان موتور در بخش خدمات پس از فروش، کمپین همیشه به سفر را راه انداخت. این کمپین جدید خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور، از 14 تا 26 مرداد سال 1402 برگزار خواهد شد و تمامی مالکان خودروهای T8 میتوانند از مزایای آن بهرهمند شوند.
این کمپین با هدف شناسایی و پیشگیری از مشکلات در حین سفر و کاهش هزینههای تعمیرات برای مشتریان برگزار میشود. این کمپین شامل خدمات زیر است:
- فیلتر روغن رایگان
- روغن دیفرانسیل رایگان
- اجرت سرویس دوره ای رایگان (شامل اجرت تعویض روغن موتور و فیلتر روغن، اجرت تعویض فیلتر هوای موتور و اتاق، اجرت تعویض فیلتر بنزین، اجرت تعویض روغن دیفرانسیل)
- بازدید رایگان و کنترل عملکرد (شامل: اتصالات برقی و کانکتورها، لوله ها و اتصالات، تسمه ها، خلاصی پدال ترمز و رگلاژ ترمز دستی، ترمز و لنتها، مکانیزم فرمان و باد تایر، سیستم خنک کاری موتور، کمک فنرها، اگزوز، کلیه چراغ های داخلی و خارجی و آچار کشی خودرو)
- بازدید رایگان سیستم 4WD و کنترل عملکرد با دستگاه اسکنر
این کمپین سراسری در تمام نمایندگیهای مجاز خدمات پس از فروش کرمان موتور در سراسر کشور برگزار میشود، و افراد علاقهمند میتوانند اطلاعات و آدرس نزدیکترین نمایندگی را از وبسایت کرمان موتور دریافت کرده و یا از طریق اینترنت نسبت به اخذ نوبت اقدام نمایند.
خدمات کرمان موتور برای توسان و سانتافه
در خرداد ماه سال 1402، به منظور حمایت از کمپین شرکت هیوندای برای خودروهای سانتافه و توسان، نمایندگی رسمی خودروهای سواری هیوندای در ایران، یعنی شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، طرح بروزرسانی سیستم الکترونیکی و تعویض قطعه کیت را برای تمامی خودروهای سانتافه و توسان در شبکه نمایندگیهای مجاز خود اجرا میکند. این خدمات با شرایط گارانتی در حال ارائه است.
خدمات پس از فروش شرکت KTL با بیش از 70 نمایندگی مجاز در سراسر کشور، امکان ارائه خدمات پس از فروش برای خودروهای هیوندای فراهم میکند. شما میتوانید با مراجعه به وبسایت www.ktl-co.com نوبت آنلاین خود را رزرو کنید یا به صورت حضوری به یکی از نمایندگیهای مجاز شرکت مراجعه نمایید.
کی ام سی T8 وارد ناوگان امدادی شد
در اسفند 1401، شرکت کرمان موتور تصمیم گرفته است که با استفاده از پیکاپ کیامسی T8 به عنوان خودرو امدادی، خدمات امداد و راهنمایی جادهای خود را گسترش دهد. این خودرو در حال تجهیز شدن است و از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ برای ارائه خدمات به مشتریان شرکتهای کرمان موتور، خودروسازان بم و ... به جادههای کشور وارد میشود.

شرکت کرمان موتور تنها از خودروهای امدادی با دو دیفرانسیل برای ناوگان خود استفاده میکند. این ویژگی باعث میشود تا در شرایط دشوار نیز بتواند به مشتریان خدمات مناسبی ارائه دهد. از تجهیزات این خودرو میتوان به اینورتر، مخزن آب، پمپ باد و جعبه ابزار Heavy Duty اشاره کرد.

کنوپی T8، مخصوص تیمهای امدادی، دارای ورودیهای سه طرفه با قفلهای داخلی و بخش عقبی که برقی باز میشود است. این خودرو دارای محفظه داخلی با نورپردازی، کشوهایی با ظرفیت تحمل 200 کیلوگرم و امکاناتی مانند شیر آب، خروجی برق و پمپ باد است که ارائه خدمات در محل مشتری و انجام سرویسهای مختلف را آسانتر میکند.
برای دریافت خدمات امدادی، مشتریان محترم کرمان موتور میتوانند با شماره تلفن ۴۲۷۲۴-۰۲۱ تماس بگیرند یا به آدرس مورد نظر مراجعه کنند.
تغییر شرایط گارانتی کرمان موتور
در ماه بهمن سال 1401، ابطال گارانتی خودروها به دلیل عدم انجام سرویس اولیه، یکی از شرایط مهمی بود که وزارت صنعت برای مدت حدود دو سال اجرا کرد. طبق این قوانین قدیمی، اگر 5 ماه پس از تحویل خودرو صفر کیلومتر، سرویس اولیه انجام نشود، گارانتی خودرو باطل میشد. همچنین خودروهایی که در این دوره برای سرویس اولیه مراجعه میکردند، حداقل باید 1000 کیلومتر رانندگی داشته باشند.
از اواسط آذرماه امسال، وزارت صمت قانون مربوط به افزایش تعهدات گارانتی خودروها را لغو کرد. پس از این تصمیم، شرکت کرمان موتور نیز شرایط گارانتی محصولات خود را تغییر داد. طبق این تغییرات، مشتریان باید در کمتر از 6 ماه یا حداکثر با کارکرد 4 تا 5 هزار کیلومتر، خودرو را برای سرویس اولیه به مرکز خدماتی شرکت برسانند. در غیر اینصورت، گارانتی از سوی کرمان موتور باطل میشود.
فروش آنلاین لوازم یدکی کرمان موتور
روز آذر 1401، شرکت کرمانموتور سامانه آنلاین جدیدی برای خرید لوازم یدکی محصولات خود را معرفی کرد. این سامانه توسط شرکت بم خودرو تاسیس شده است و هدف آن تسهیل در دسترسی به قطعات یدکی اصلی برای مشتریان این شرکت است.
این سامانه بدون پیچیدگی طراحی شده است، مشتریان باید به آدرس اینترنتی مراجعه کرده و پس از ثبتنام، اقدام به خرید قطعه موردنظر خود کنند. علاوه بر ارائه قطعات، امکان مشاوره آنلاین با کارشناسان نیز وجود دارد. در صورتی که کاربران نتوانند قطعه مورد نیاز خود را در سامانه انتخاب کنند، مشاوران سایت کاربران را به نزدیکترین نمایندگی مجاز راهنمایی میکنند تا قطعه توسط نمایندگی مجاز سفارش داده شود.
مالکان محصولات شرکت کرمان موتور که پروفایل خود را در این سامانه فعال کردهاند، از طریق پیامک به اطلاعیهها، پیشنهادات فروش، تخفیفهای قطعات و بازدیدهای فصلی با تخفیف مطلع میشوند.
محصولات خریداری شده از طریق این سامانه، در تهران در همان روز و در شهرستانها بین 24 تا 48 ساعت به دست مشتریان میرسد. ارسال هزینهای برای خریدهای بیش از یک میلیون تومان وجود ندارد. علاوه بر این، امکان مرجوعی و دریافت قطعه جایگزین نیز از طریق این سامانه فراهم شده است.
اخبار شرکت کرمان موتور
برای آشنایی با آخرین اخبار شرکت، اعم از طرحهای پیشفروش و فروش فوری خودروهای کرمان موتور، همچنین طرحهای فروش اقساطی محصولات کرمان خودرو، در زمینههای مختلف، مطالب زیر را مشاهده فرمایید:
اگر شما هم یکی از مالکان محصولات شرکت کرمان خودرو هستید، مطالعه مقالات زیر نیز برای شما مفید خواهد بود: