اجرای طرح بازدید رایگان پیش از نوروز
بازنویسی: در بهمن ماه سال ۱۴۰۱، ماشااله وردینی، معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو، اعلام کرد که شرکت ایرانخودرو طرح ویژهای برای بازدید پیش از نوروز از محصولات خود دارد.
طرح ارتقای خدمات پس از فروش شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در دوره اول تا ۱۸ اسفندماه اجرایی خواهد شد. هدف اصلی این طرح، افزایش رضایت مشتریان و بهبود ایمنی خودرو و سرنشینان در زمان تعطیلات نوروز است. در این طرح، هزینه بازدید قبل از سفر برای همه مشتریان به صورت رایگان خواهد بود.
به گفته آقای وردینی، در این طرح، شش نوع بسته خدماتی برای مشتریان ارائه میشود. این بستهها شامل خدمات سرویس، خدمات تسمه، خدمات مکانیکی و خدمات الکتریکال، برفپاککن و رگلاژ میباشند و قیمت اجرای آنها برای مشتریان به نسبت ۵۰ درصد از قیمت اصلی است. پس از انجام بازدید اولیه که رایگان است، در صورت نیاز به دریافت هر یک از بستههای خدماتی، تخفیفهای ویژهای در قیمت اجرای تعمیرات برای مشتریان اعمال میشود.
با مراجعه به ایرانخودرو، موسسه بازرگانی خودرویی در ایران، دارندگان خودروهای ایرانخودرو با مدل خودروی ۱۳۹۱ به بعد، میتوانند از ۵۰ درصد تخفیف در بستههای خدماتی بهرهمند شوند. این بستهها شامل خدماتی مانند تعویض روغن موتور، تعویض فیلترها، تعویض تسمهها، تعویض لنتهای ترمز و بسیاری از خدمات دیگر است. با این تخفیفات، دارندگان خودروهای ایرانخودرو میتوانند با کاهش هزینهها، خودروی خود را بهتر نگه دارند و نگرانیهای خدمات پس از فروش را کمتر کنند.
آقای وردینی اعلام کرد که طرح بازدید و بررسی سلامت خودرو قبل از نوروز، به هموطنانی که قصد سفر در تعطیلات نوروز را دارند، یک سفر امن و بیدغدغه و به همراه یک ذهن آسوده فراهم میکند. استفاده از شبکه خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایرانخودرو برای رعایت تمامی استانداردهای تعمیراتی و استفاده از قطعات با کیفیت و استاندارد، به علاوه تامین امنیت جانی و مالی مشتریان، تضمین خدمات به مدت دو ماه یا سه هزار کیلومتر و قطعات به مدت شش ماه یا ۱۰ هزار کیلومتر دارد. فهرست نمایندگیهای منتخب انجام این طرح در سایت ایساکو، در دسترس است.
عرضه اینترنتی قطعات تقلبی با نام ایساکو
در تاریخ دی ۱۴۰۱، شرکت ایساکو در جهت مبارزه با تقلب در صنعت لوازم یدکی خودرو، یکی دیگر از مراکز تولید و توزیع قطعات تقلبی تحت نام ایساکو را کشف و از بین برد. این مرکز قطعات تقلبی با استفاده از یکی از سایتهای معتبر فروش اینترنتی، اقدام به فروش این محصولات قلابی میکرد.
به منظور مقابله با فروش لوازم یدکی تقلبی و مجعول توسط سودجویان، ایساکو تصمیم گرفته است که مراکز عرضه لوازم یدکی خودرو را بشکل مداوم نظارت کند و پایش کند. تاکنون او موفق به کشف بیش از ده مرکز تقلبی شده است که در آنها قطعات جعلی تولید، بستهبندی و به بازار عرضه میشوند. با همکاری مراجع قضایی، ایساکو توانسته است فرایند تولید، توزیع و فروش این قطعات جعلی را متوقف سازد. این تلاشها همه به منظور جلوگیری از خطر جان و مال مردم است.
مدیر عامل شرکت ایساکو به این توجه کرد که تا به حال همکاری ثابتی با هیچیک از شرکتهای فروش اینترنتی برای عرضه قطعات اصلی ایساکو، که شامل بستهبندی، لیبل و هولوگرام خاص است، نداشته است. به منظور تسهیل و تسریع عملیات خرید قطعات مورد نیاز مشتریان، بازارگاه فروش الکترونیکی و آنلاین قطعات و لوازم یدکی ایساکو به زودی راهاندازی خواهد شد و همچنین تفاهمنامههایی با وبسایتهای فروش آنلاین در دست بررسی قرار دارد.
سرویس دورهای رایگان برای محصولات ایکاپ
شرکت ایکاپ، در همکاری با ایساکو، برای مالکان خودروهای مدلهای 2008، 301 و 508 سرویس دورهای رایگان را فراهم کرده است. این طرح از تاریخ 15 شهریور تا 14 مهر در دسترس خواهد بود.
برای مالکان خودروهایی که تاکنون به شبکه خدمات پس از فروش نمایندگی مراجعه نکردهاند، پیامکی برای دعوت آنها برای استفاده از این طرح ارسال میشود. پس از دریافت پیامک، مالکان میتوانند به یکی از 65 نمایندگی منتخب ایکاپ در سراسر کشور مراجعه کنند.
طرح حاضر، با رسیدن به بازخوردها و بررسی کامل تمام جنبهها، با هدف بهبود و ارتقای رضایت مشتریان، برای همه صاحبان محصولات ایکاپ گسترش خواهد یافت.
جزئیات طرح عید تا عید
در ماه تیر ۱۴۰۱، شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو تصمیم گرفته است که به مناسبت دو عید قربان و غدیر خم در مجموع هفت روز، طرح "عید تا عید" را اجرایی کند. این طرح با هدف ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز، در این دوره زمانی برگزار میشود.
به گفته معاون شبکه خدمات پس از فروش ایساکو، مشتریان گروه صنعتی ایرانخودرو که خودروهایشان دارای گارانتی یا وارانتی هستند، میتوانند با تعویض برخی قطعات خودرو و تخلیه و شارژ سیستم کولر، 50 درصد تخفیف در هزینههای خدمات دریافت کنند. همچنین، این مجموعه تمامی خدمات تعمیرگاهی و امدادی برای خودروها در فصل تابستان آماده است.
طرح عید تا عید شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، در حال برگزاری است و قرار است در حدود 320 نمایندگی مجاز منتخب برگزار شود. متقاضیان میتوانند اطلاعات تماس و آدرس نمایندگیهای منتخب را از سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir دریافت کنند.
معاون ایساکو به هموطنان توصیه میکند که برای سرویس رسانی به خودروهای خود به نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو مراجعه کنند. این مراجعه به مراکز مجاز از نظر استفاده از قطعات و لوازم مصرفی اصل و باکیفیت بوده و امکان ارائه خدمات استاندارد و با ضمانت فراهم میشود. این کار میتواند به کاهش مخاطرات ناشی از استفاده از قطعات غیراستاندارد و مراجعه به تعمیرگاههای غیرمجاز کمک کند. بهخصوص، توصیه میشود که طبق راهنمای مشتری خود، سرویسهای ادواری خودرو را قبل از سفر و در زمان مقرر انجام دهید. به علاوه، در نمایندگیهای مجاز بدون نیاز به نوبتگیری میتوان به این خدمات دسترسی پیدا کرد.
در ادامه، سیدعباس میرحسینی، مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران، اعلام کرد که در طول تابستان و ایام عید، پایگاههای ثابت امدادی در مسیرهای مواصلاتی به صورت شبانهروزی در حالت آماده بهرهبرداری قرار دارند تا به مشتریان خدمات امدادرسانی ارائه دهند.
این شرکت ارائه دهنده خدمات متنوعی است که شامل سرویس در محل، حمل استاندارد خودرو به تعمیرگاه، تعویض باتری، تعویض روغن، امدادپلاس (شامل تعویض قطعات رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام، امداد سوییچ و بازکردن در خودرو، امداد سریع) و همچنین تعویض شیشه، سوخترسانی، پنچرگیری و تعویض زاپاس را شامل میشود.
وی همچنین اظهار کرد که استفاده از قطعات اصلی و استاندارد ایساکو، امکان ارائه خدمات با کیفیت در نمایندگیها و تضمین خدمات از سوی امدادخودرو ایران، میتواند اعتماد مشتریان گروه صنعتی ایرانخودرو را در سراسر کشور تضمین کند. مشتریان میتوانند در تمام ساعات شبانهروز با شماره سراسری 096440 تماس بگیرند. همچنین، اپلیکیشن ایساکو امکانات متنوعی برای ثبت درخواست امداد، دریافت خدمات در محل، اخذ وقت تعمیرگاه، اطلاع از قیمت به روز قطعات و خدمات و رویت سوابق تعمیرگاهی را فراهم میکند.
نحوه استعلام اصالت قطعات خودرو
در فروردین ۱۴۰۱، بابک سلاجقه، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، برای اطمینان از فروش قطعات اصلی ایساکو، به فروشگاه های مجاز در تهران سفر کرد. او به صورت تصادفی قطعات ایساکو را بررسی کرده و همچنین برچسب قیمت برخی محصولات را بررسی کرد. سلاجقه بیان کرد که ایساکو به تنهایی نمیتواند تقلب را جلوگیری کند، اما راهکارها میتوانند به مردم کمک کنند تا تفاوت بین کالای تقلبی و اصلی را تشخیص دهند.
توصیه میشود که مشتریان از فروشگاهها و نمایندگیهای مجاز ایساکو خرید کنند. برای تأیید اصالت کالا، میتوانند شماره بارکد روی بستهبندی را به شماره 300031 پیامک کنند تا از طریق پیام کوتاه مطلع شوند.
طبق گفتههای وی، نظارتها و بازدیدها در آینده ادامه خواهند داشت. اپلیکیشن ایساکو نیز علاوه بر کاربردی بودن، به خریداران هم راهنمایی میکند.
ایاب و ذهاب رایگان خودروها در طرح نوروزی
با اعلام شرکت ایران خودرو، از تاریخ ۲۵ اسفندماه تا ۱۴ فروردینماه ۱۴۰۱، طرح خدمات نوروزی ایساکو در سراسر کشور آغاز شد. در این طرح، بیش از ۳۲۰ نمایندگی منتخب ایران خودرو به همراه ۲۱۶۰ گروه امدادی، آماده خدماترسانی به دارندگان محصولات ایران خودرو هستند.
با توجه به اعلام شرکت ایساکو، در برنامه خدمات نوروزی ایران خودرو، خدمات رایگان ایاب و ذهاب برای خودروهای امدادی به محل مشتری در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، تخفیف ۵ درصدی برای فروش قطعات خودرو نیز برای همه مشتریان ارائه میشود و حتی افرادی که عضویت ندارند نیز میتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.
صاحبان خودروهای ایران خودرو میتوانند هر لحظه از شبانهروز برای دریافت کمک فوری با شماره تلفن 096440 تماس بگیرند. همچنین، میتوانند از اپلیکیشن ایساکو استفاده کنند تا در محل خدمات مورد نیاز خود را درخواست کنند.
طرح بازدید نوروزی ایران خودرو
با اعلام شرکت ایساکو، در روز چهارشنبه 11 اسفندماه، طرح بازدید قبل از نوروز برای مشتریان ایران خودرو آغاز شده است. این طرح به مدت 8 روز ادامه دارد و در 19 اسفندماه به پایان میرسد. تسهیلاتی در این طرح برای مالکان خودروها در نظر گرفته شده است.
- بازدید رایگان مجموعه چرخ و فرمان (لنت، تایر، ترمز، کلاچ، پلوس و ...)
- بازدید رایگان چراغها
- بازدید رایگان سطح مایعات و روغن
- بازدید رایگان سیستم تهویه و فن رادیاتور
- بازدید رایگان تسمه دینام و کولر
- تعویض رایگان شمع، روغن، فیلتر روغن، فیلتر هوا و فیلتر بنزین
- تخفیف 50 درصدی برای تعویض دیسک و صفحه، لنت جلو و تسمه تایم
مراقب باشید: قبل از عید نوروز، تنها در 270 مقصد در سراسر کشور، برنامه سفر انجام می شود.
خدمات رایگان ایساکو ویژه دهه فجر 1400
به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر در سال 1400، شرکت ایساکو برنامهای خاص اجرا میکند. این برنامه برای مالکان خودروهای ایران خودرویی که دارای گارانتی بوده و مدت گارانتی این خودروها به پایان رسیده، طراحی شده است. این برنامه از تاریخ 12 بهمن تا 21 بهمن اجرا میشود و خدمات ویژهای را برای این مالکان فراهم میکند.
در این برنامه خدماتی، تعویض روغن، فیلتر روغن و هوا و شمع به صورت کاملاً رایگان انجام میشود و همچنین تعویض لنت، تسمه تایم و صفحه کلاچ (شامل دیسک و صفحه) با تخفیف ۴۳٪ انجام میشود.
رکورد جدید فروش ایساکو
در آخرین روز شهریورماه 1400، شرکت ایساکو موفق شد با فروش 58 میلیارد تومان، رکورد فروش روزانه خود را بهبود بخشد. این شرکت در همان ماه، با فروش کلی 603 میلیارد تومان، نیز رکوردی بیسابقه برای فروش ماهانه خود به ثبت رساند. اقدامات موفقیتآمیز ایساکو در زمینه بازاریابی و فروش نشانگر قدرت و عملکرد برتر این شرکت در بازار است.
اطلاعیه: شرکت ایساکو در پایان سال ۱۳۹۹ با افزایش ۵۰ درصدی در فروش لوازم یدکی، به میزان ۱۲۰۰ میلیارد تومان فروش سالانه رکورد زد. در نتیجه، اگر این روند رو به ادامه داشته باشد، احتمالا در پایان سال ۱۴۰۰ نیز یک رکورد فروش سالانه جدید برای این شرکت ثبت خواهد شد.
بهبود خدمات پس از فروش تارا در نمایندگیها
در ماه مرداد سال 1400، آقای وردینی، معاون شرکت ایساکو، از آموزش تعمیرکاران و تجهیز نمایندگیها برای پذیرش خودروی تارا (تولیدانبوه در استان قزوین) خبر داد. او اعلام کرد که در حال حاضر در 57 نمایندگی منتخب ایران خودرو، میتوان خدمات پس از فروش خودرو تارا را دریافت کرد. همچنین طبق برنامهریزی ایساکو، تا پایان سال 1400، تعداد نمایندگیهای تحت پوشش به بیش از 200 عاملیت مجاز خواهد رسید.
تسهیلات ایران خودرو برای خرید قطعات ایساکو
در تیر ماه سال ۱۴۰۰، بانک رسالت با شرکت ایساکو تفاهمنامهای برای آغاز یک طرح پرداخت تسهیلات خرید قطعات خودرو امضا کرد. طبق این تفاهمنامه، حوالی ۲۵ هزار تعمیرکار که در سامانه بانک ثبتنام کردهاند، میتوانند با استفاده از کارت ایساکو از این وام استفاده کنند و قطعات اصلی خودرو را از شرکت ایساکو تهیه کنند و به مشتریان تحویل دهند. علاوه بر تعمیرکاران، فروشندگان قطعات یدکی و رانندگان تاکسی نیز میتوانند از این تسهیلات بهرهبرداری کنند.
نرخ سود این تسهیلات صفر درصد است و مهلت بازپرداخت آن 6 ماه است. همچنین، اگر متقاضیان تراکنشی انجام ندهند، دوره تنفس برای بازپرداخت اقساط تا 3 ماه برای آنها در نظر گرفته میشود. مقدار این تسهیلات از 5 میلیون تومان آغاز میشود و حداکثر تا 120 میلیون تومان خواهد بود.
بهبود بند: "به همین ترتیب، آقای مونسان، مدیرعامل ایساکو، اعلام کرده که گروههای هدف این برنامه باید ابتدا در سامانههای بانک رسالت با اعتبارسنجی مواجه شوند. سپس، به ازای اعتباری که آنها دارند، کارت ایساکو برای آنها صادر خواهد شد و صاحبان این کارت قادر خواهند بود با مراجعه به نمایندگی یا فروشگاههای مجاز ایساکو، اقدام به خرید قطعات اصلی بنمایند."
کشف خودروهای سرقتی ایران خودرو با سیستم ردیاب
خرداد ۱۴۰۰: در بانک اطلاعات سیستم ردیابی قطعات ایران خودرو، بیش از ۲۷ میلیون شماره سریال ثبت شده است. آقای فیروزفر، دبیر کمیته افزایش ایمنی محصولات ایران خودرو، اعلام کرد که از سال ۱۳۸۳ تاکنون، ۸ میلیون محصول ایران خودرو در این سیستم ثبت شدهاند. درباره عملکرد سیستم ردیابی قطعات ایران خودرو، آقای فیروزفر بیان کرد که...
در ابتدا، شماره سریال برای قطعات ایمنی خودرو، قطعات گران قیمت خودرو و قطعاتی که بیشترین تعویضها را در خدمات پس از فروش دارند، مشخص میشود.
شماره سریال یک عدد است که نشان میدهد در کدام روز و سال تولید شده است و همچنین مشخصات تولیدکننده را نیز وارد میکند.
تولیدکنندگان قطعات خودرو باید قبل از ارسال قطعات به شرکت ایران خودرو، شماره سریال را روی قطعات حک کرده و دو برچسب با بارکد روی آنها قرار دهند.
در خطوط تولید شرکت ایران خودرو، سیستم مکانیزه استفاده می شود که شماره سریال های محصولات در آن ثبت می شوند.
با استفاده از این روش، کیفیت قطعات تولیدی با مشخصات سازنده بررسی میشود و در صورت شناسایی قطعه معیوب در شبکه خدمات پس از فروش، تلاش میشود تا این مشکل دست بردار شود و برنامه بهبودی اجرا شود. همچنین، سازندگان قطعات معیوب مسئولیت اصلاح ساختار تولید و استفاده از مواد اولیه مناسب را بر عهده خواهند داشت.
آقای فیروزفر همچنین به اهمیت وجود این سیستم در زمان سرقت اشاره کرده و بیان کرده است که بیش از ۹۵٪ از خودروهایی که در طول یک ماه سرقت میشوند، با کمک سیستم ردیابی قابل شناسایی و کشف هستند.
سایت جعلی ایساکو شناسایی شد
در خبر جدید ارائه شده توسط شرکت ایساکو، اعلام شده است که وبسایت isakco.ir هیچگونه ارتباطی با شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو ندارد و این سایت به صورت جعلی ایجاد شده است. شرکت ایساکو همچنین تاکید کرده است که تبلیغات این سایت در فضای مجازی با استفاده از لوگو و نشان تجاری ایساکو انجام شده و قطعات تقلبی که توسط این سایت عرضه شده اند، تاییدیه ایساکو را ندارند.
ایساکو به دارندگان محصولات ایران خودرو هشدار میدهد که تنها مراکز تاییدشده برای خرید و فروش قطعات، فروشگاهها و نمایندگیهای مجاز ایساکو هستند. همچنین، برای اطمینان از اصالت قطعات، خریداران از اپلیکیشن ایساکو برای بررسی قطعه استفاده کنند یا بارکد روی بستهبندی را به شماره 300031 پیامک کنند.
شناسایی فروشنده قطعات تقلبی در سایت دیجی کالا
در خرداد ۱۴۰۰، با همکاری نیروی انتظامی و تلاش شرکت ایساکو، انبار یکی از توزیع کنندگان لوازم تقلبی ایران خودرو که محصولات خود را از طریق فروشگاه آنلاین دیجیکالا به بازار عرضه می کرد، متوقف شد. طبق اعلام ایران خودرو، در این انبار مقدار قابل توجهی قطعات تقلبی، بسته بندی تقلبی و هولوگرام جعلی ایساکو کشف شد.
شرکت ایساکو به مالکان محصولات ایرانخودرو توصیه می کند که قطعات و لوازم یدکی خود را فقط از فروشگاههای مجاز ایرانخودرو خریداری کنند. همچنین خریداران می توانند با ارسال شماره بارکد موجود بر روی بستهبندی به شماره 300031، اطلاعات اصالت قطعات یدکی را دریافت کنند. همچنین این شرکت امکان استعلام اصالت قطعات از طریق اپلیکیشن ایساکو را نیز فراهم کرده است.
ایساکو به فروشندگان لوازم یدکی آنلاین هم هشدار داده و میگوید که با استفاده از عناوینی مانند "غیراصلی" و "این کالا توسط تولیدکننده اصلی تولید نشده است"، این فروشگاهها نمیتوانند مسئولیت هرگونه صدمه ناشی از فروش قطعات تقلبی را از خود دور بزنند. قطعات یدکی خودرو باید به صورت قانونی با علامت و شماره پروانه استاندارد به فروش میرسدند و در صورت عدم مطابقت با استاندارد، از نظر قانونی معتبر نمیباشد.
فروش ردیاب خودرو در نمایندگی ایساکو
در ماه اردیبهشت سال ۱۴۰۰، شرکت آپکو اعلام کرد که قادر است سیستم ردیابی را برای خودروهای ایران خودرو نصب و فروش کند. آقای جلینی، مدیر عامل شرکت، اعلام کرد که این سیستم که تأیید قوه قضائیه را دریافت کرده است، قابلیت ردیابی خودرو در هر زمان (مخصوصاً در صورت سرقت) و همچنین هشدار دادن در صورت قطع باتری را دارا است. نصب این سیستم در نمایندگیهای مجاز ایران خودرو، باعث لغو گارانتی نخواهد شد.
سیستم ردیاب ایران خودرو به زودی به تولید انبوه خواهد رسید و در نمایندگیهای بیشتری قابل دسترس خواهد بود. همچنین در حال حاضر، امکان نصب سیستم ردیاب برای مشتریان در نمایندگی مرکزی ایران خودرو و تعمیرگاههای شماره 3 و 6 ایران خودرو در دسترس قرار دارد. همچنین، پارکینگ تندگویان نیز این امکان را فراهم می کند.
تسهیلات ایساکو برای بازنشستگان
با امضای تفاهمنامه همکاری بین شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو و صندوق بازنشستگی کشوری در اردیبهشت ۱۴۰۰، ایساکو اعلام کرده است که از این پس بازنشستگان قادر خواهند بود تسهیلات ویژه ای را برای خرید خدمات خودرویی مورد نیازشان بهره مند شوند. این تسهیلات به شرح زیر می باشد:
بهبود و بازنویسی متن: در اینجا امکان خرید طرح های اشتراک کارت طلایی (Gold Card) به صورت سالانه و چهار ستاره و همچنین خرید آن به صورت اقساطی و بدون نیاز به پرداخت اولیه فراهم شده است.
اکنون شما قادر هستید تا با حداکثر 55% تخفیف، اشتراک کارت طلایی را به صورت نقدی تهیه کنید.
امکان خرید اشتراک امدادخودرو در ایران با تخفیف 30 درصد فراهم است.
فرصت های خاص خدمات خودرویی ایساکو برای بازنشستگان، در دسترس هستند. برای افزایش بازدهی خدمات، ایساکو درخواست همراه با شماره دفتر کل، شماره ملی، شماره حساب و شماره تلفن همراه (متعلق به بازنشسته) قبول میکند. افرادی که علاقهمند به بهرهبرداری از این خدمات خاص هستند، میتوانند با تماس با شماره 096440 داخلی 3، خودرو شاپ تماس بگیرند.
استقبال مشتریان ایساکو از طرح سرویس در محل
در فروردین ۱۴۰۰، شرکت ایساکو اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا و افزایش استفاده مشتریان ایران خودرو از خدمات سرویس در محل، میزان این خدمات افزایش یافته است. بر اساس آمارهای ارائه شده توسط شرکت ایساکو، در حال حاضر ۷۹ درصد خدمات امدادی به صورت سرویس در مکان مشتری به ارائه میشود و فقط ۲۱ درصد خدمات در نمایندگیها و تعمیرگاههای مجاز صورت میگیرد.
مشتریان که به نیاز به خدمات امدادی دارند، میتوانند درخواست خود را از طریق اپلیکیشن ایساکو، سایت یا شماره تلفن سراسری 096440 ثبت کنند.
ایساکو، رتبه اول خدمات پس از فروش
در فروردین 1400، آقای مونسان، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، اعلام کرده است که گروه ایساکو موفق به کسب رکورد بیسابقهای در رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش شده است. بر اساس گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد (ISQI)، ایساکو در بهمن ماه سال 99، 784 امتیاز کسب کرده است. این امتیاز نسبت به ماه پیشین، بهمن 98، 14 واحد رشد داشته است. به این ترتیب، ایساکو به عنوان یکی از برترین شرکتهای خدمات پس از فروش در صنعت خودرو در نظر گرفته میشود.
شرکت ایساکو در حال حاضر رتبه اول را در زمینه خدمات پس از فروش خودروسازان با بیش از 10 نمایندگی دارد.
طرح امداد نوروزی ایران خودرو برای 1400
شرکت ایران خودرو در جهت ارائه خدمات امدادی در دوران نوروز، طرح امداد نوروزی را از تاریخ 28 اسفندماه تا 13 فروردینماه 1400 به اجرا میگذارد. این طرح تنها برای سفرهای ضروری در سراسر کشور ارائه خدمات خود را تحت پوشش قرار خواهد داد.
در طرح امداد نوروزی ایران خودرو، ۱۸۶ نمایندگی کشیک طی ایام نوروز در حال فعالیت هستند. همچنین، با بیش از ۱۴۰۰ دستگاه خودرو امدادی متشکل از اتوکلیک، خودروبر، امداد پلاس، موتورسوار و ایستگاههای ثابت امدادی، ناوگان امداد خودرو ایران خدمات را به مشتریان ایران خودرو ارائه میدهند.
به علاوه، ایران خودرو اعلام کرده است که در صورت وجود ظرفیت کافی و همچنان توانایی موجود در خدمات پشتیبانی، قادر به ارائه خدمات پشتیبانی به محصولات خودروسازان دیگر نیز خواهد بود.
افزایش رضایتمندی مشتریان ایساکو
در ماه آذر سال ۹۹، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) با دریافت ۷۸۳ امتیاز، رکورد جدیدی را در زمینه «رضایت مشتریان» به دست آورد. این اطلاعات بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد (ISQI) اعلام شده است.
از آمارهای شرکت ISQI برداشت میشود که عملکرد ایساکو در هر فصل سال 99 بهبود یافته است. به طوری که در بهار امسال، ایساکو موفق به کسب 760 امتیاز، در تابستان 764 امتیاز و در پاییز 99 نیز 779 امتیاز شده است.
الزامی شدن سرویس اولیه ایران خودرو
در دسامبر سال ۹۹، شرکت ایران خودرو اطلاعیهای صادر کرد و به نمایندگیهای خود ابلاغ کرد که سرویس دورهای خودروها هر ۶ ماه یا هر ۱۰۰ هزار کیلومتر الزامی است. این اقدام به منظور حفظ گارانتی خودرو برای مالکان آنها انجام شده است. طبق اطلاعیه ایران خودرو، شرایط سرویس دورهای محصولات این شرکت به ترتیب زیر است: (اطلاعات کامل جدول را قرار دهید)
انجام سرویس | هر 6 ماه |
---|---|
فرصت مراجعه | یکماه قبل از سررسید یا یکماه بعد از آن |
کیلومتر انجام سرویس | هر 100 هزار کیلومتر |
بازه مجاز کیلومتر برای مراجعه | 500 کیلومتر کمتر یا 1500 کیلومتر بیشتر |
انجام سرویس یا تعمیرات برای خودرو در هر 6 ماه یا هر 100 هزار کیلومتر نیازمند است. در نتیجه، باید این سرویس را در زمانی انجام داد که یکی از این دو شرایط اولین بار برسد.
انجام سرویس ادواری خودرو بدون نوبت
در آذر ماه سال ۹۹، آقای وردینی، معاون خدمات پس از فروش شرکت سایپا، تاکید کرد که سرویسهای دورهای خودرو باید براساس روشهای مشخص شده انجام شوند. او افزود که این سرویسها هر ۶ ماه یا هر ۱۰ هزار کیلومتر باید انجام شوند و زمان انجام هر کدام از سرویسها، تعداد کیلومترهایی است که خودرو طی میکند و به کدام یک از آنها زودتر برسد بستگی دارد.
برخلاف تصور عموم، خبر یک پرونده بزرگ اخیر نیست که توسط راوی انتشار یافته، بلکه برای کسانی که ایران خودرو را میخرند، یک عنصر قابل توجهی از تحول است. در واقع، مالکان خودروهای ایران خودرو با خبر یک خبر خوب آمدهاند که به طور معمول آن را به نوبت برای سرویسگیری در نمایندگیهای داخل شهر درخواست میکنند. حالا با تصمیمی که این شرکت به عنوان یکی از شرکتهای بزرگ صنعت خودرویی کشور گرفته است، نیازی به قرار گرفتن در صف منتظر دریافت نوبت سرویس نیست. مالکان خودروهای ایران خودرو می توانند به تمام نمایندگیهای این شرکت در سراسر کشور بروند و بدون هیچ گونه نوبت قبلی اقدام به سرویس گیری کنند. این تصمیم باعث میشود که مالکان خودروهای ایران خودرو بتوانند به راحتی و بدون تنظیم قبلی، به مکانهایی که سرویس خودرو ارائه میدهند، مراجعه کنند و خودروهای خود را تحویل دهند. این اقدام به طور چشمگیری زمان و هزینه صرفه جویی میکند و برای مالکان خودروها سبب راضی بودن یا عدم رضایت نسبی نسبی به آنها میشود.
روش جدید ایساکو برای تشخیص اصالت قطعات
طبق گفته آقای غلامی، معاون بازاریابی و فروش ایساکو، دارندگان محصولات ایران خودرو باید برای تضمین اصالت و قیمت مناسب قطعات خودرو، لوازم یدکی موردنیازشان را از نمایندگیها و فروشگاههای مجاز ایساکو خریداری کنند.
آقای علامی اعلام کرده است که برای بررسی اصالت قطعات، مشتریان میتوانند از دو روش پیامک و اسکن بارکد توسط اپلیکیشن استفاده کنند. همچنین، ایساکو اخیراً تصاویر قطعات پرمصرف خود را نیز بر روی سایت خود منتشر کرده است. این تصاویر در پیامکهایی که به مشتریان ارسال میشود، به صورت لینک اینترنتی قرار میگیرند. با مقایسه تصاویر دریافتی با محصول داخل جعبه، مشتری میتواند به طور مطمئنتری درباره خرید قطعات ایساکو تصمیم گیری کند.
صحبتهای آیزاکو در جریان سال ۹۹ به طوری بود که تصاویر قطعات یدکی غیرمصرفی خود را در اپلیکیشن ایساکو قرار دهند. این کار قبل از پایان سال ۹۹ انجام خواهد شد.
طرح تعویض روغن در محل
امداد خودرو ایران از تاریخ 22 مردادماه، طرح جدید "تعویض پکیج روغن در محل" را به منظور رضایت خریداران محصولات ایران خودرو و جلوگیری از شیوع کرونا، راه اندازی کرده است.
این طرح در حال حاضر در محدوده شهر تهران به صورت آزمایشی اجرا میشود و فقط مالکان خودرو میتوانند از آن استفاده کنند. با استفاده از این سرویس، مشتریان میتوانند از تخفیف ویژه بهرهمند شوند و از کیفیت و اصالت روغن مورد استفاده اطمینان حاصل کنند. برای استفاده از سرویس تعویض روغن در محل، متقاضیان میتوانند با شماره تلفن سراسری 096440 تماس بگیرند یا به سایت اینترنتی امداد خودرو ایران مراجعه کرده و خدمات موردنظر خود را انتخاب کنند.
کوییک سرویس ایران خودرو
تیر ۹۹ | کوییک سرویس یا سرویس سریع، خدمت جدیدی است که ایران خودرو از اسفندماه ۹۸ آن راهاندازی کرد. اولین بار کوییک سرویس در ۱۱ نمایندگی انتخاب شده ایران خودرو در تهران، کرج، تبریز و ارومیه شروع به کار کرد. با توجه به استقبال مشتریان، تعداد نمایندگیهای کوییک سرویس تا پایان تیر ۹۹ به ۴۰ واحد افزایش یافت. البته این پایان کار نیست، زیرا ایران خودرو قصد دارد کوییک سرویس را در اکثر نمایندگیهای انتخاب شده در سراسر کشور راهاندازی کند. اما کوییک سرویس ایران خودرو چیست و چه ویژگیهایی دارد؟
در نمایندگیهایی که خدمات "کوییک سرویس" ارائه میدهند، شما دیگر نیازی به گرفتن نوبت و انتظار در صف برای کارهایی مانند تعویض روغن و فیلترها ندارید.
به گفته ایران خودرو، در سرویس سریع خود، زمانی که از پذیرش تا صدور فاکتور طول میکشد، برابر با نیم ساعت است. همچنین، مالکان خودرو میتوانند در این مدت زمانی، در یک فضای اختصاصی برای مشتریان سریع، حضور یابند و از نزدیک مراحل سرویس را مشاهده کنند. برای مشاهده لیست نمایندگیهای مجاز ایران خودرو که این سرویس را ارائه میدهند، روی لینک زیر کلیک کنید:
با توجه به متباوت و پیچیدگی فضای کسب و کار در دنیای امروز، همواره تلاش برای بهبود عملکرد و افزایش راندمان در هر شرکتی امری حیاتی است. اما این مسئله هیچگاه به راحتی قابل دستیابی نیست و نیاز به راهبرد های جدید و نوآورانه دارد. راهکارهای سنتی و متداول ممکن است در فضای کسب و کار جدید بی قاعده و پیچیده امروزی عملکرد مطلوبی نداشته باشند. بنابراین، شرکت ها نیاز دارند به راهکار های جدید و متناسب با شرایط فعلی پناه ببرند تا بتوانند در برابر چالش های روزمره مقابله کنند و در نهایت راهی به سوی موفقیت باشند. مناسبسازی و بهبود عملکرد در همه جوانب فعالیت های شرکت، از جمله عملکرد سازمانی، عملکرد بازاریابی و عملکرد مالی، بهبود مستمر را به همراه دارد و شرکت را قادر می سازد تا نسبت به رقبا جلوتر برود و در محیط رقابتی برتری را ایجاد کند.
اپلیکیشن ایساکو
هر ۲۴ ساعت در طول شبانهروز، شما قادر خواهید بود تا از خدمات متنوعی مانند رزرو وقت درخواستی برای سرویسدهی ایرانخودرو، نمایش مکان مراکز خدماتی ایرانخودرو بر روی نقشه، دریافت قیمت قطعات، بررسی اصالت قطعات ایساکو، و درخواست خدمات امداد فوری بهرهمند شوید، تنها با استفاده از اپلیکیشن ایساکو.
با سلام. برای بهبود و بازنویسی پاراگرافی از مقالهی شما، لطفاً متن پاراگراف را برایم بفرستید. با تشکر.
با سلام. برای بهبود و بازنویسی پاراگرافی از مقالهی شما، لطفاً متن پاراگراف را برایم بفرستید. با تشکر.
تشخیص اصل بودن قطعات ایساکو
جهت تشخیص تقلب در قطعات موجود در بازار برای محصولات ایران خودرو، لازم است بارکد قرار داده شده روی بسته بندی قطعه را به شماره 300031 پیامک کنید و منتظر پاسخ سرویس بمانید. این روش به منظور جلوگیری از استفاده از قطعات تقلبی ایساکو مخصوصاً بر روی محصولات ایران خودرو استفاده می گردد.
ادراکی متفاوتی از طریق موبایل - خودرو (IoV) ایجاد شده است. مالکان خودروهای ایساکو میتوانند از اپلیکیشن ایساکو بر روی گوشی همراه خود استفاده کنند تا صحت قطعات خودرو را بررسی کنند. این امکان از طریق قسمت "اصالت قطعات" در اپلیکیشن فراهم شده است. با استفاده از شماره سریال قطعه یا اسکن کد QR، کاربران میتوانند تشخیص دهند که آیا قطعاتی که در بازار موجود هستند، اصلی هستند یا تقلبی. این ویژگی باعث میشود که کاربران بتوانند با اطمینان خرید و استفاده از قطعات اصلی برای خودروی خود را جلوه دهند.
قیمت قطعات ایساکو
برای دریافت آخرین قیمت قطعات ایساکو، می توانید از لینک زیر استفاده کنید. شما می توانید با وارد کردن شماره شاسی (VIN) یا شماره سریال قطعه مورد نظر، قیمت آخرین قطعه را بررسی کنید.
با سلام. برای بهبود و بازنویسی پاراگرافی از مقالهی شما، لطفاً متن پاراگراف را برایم بفرستید. با تشکر.
نوبت دهی نمایندگی ایران خودرو
برای قرار گرفتن در صف دریافت نوبت از نمایندگیهای ایران خودرو، شما میتوانید از سه روش زیر استفاده کنید: 1. از طریق تماس تلفنی با نمایندگی ایران خودرو نزدیکترین به شما، نوبت خود را رزرو کنید. 2. به صورت حضوری به نمایندگی ایران خودرو بروید و در قسمت مربوطه نوبت خود را رزرو کنید. 3. از طریق سامانه آنلاین نمایندگیهای ایران خودرو، با ورود به سایت مربوطه، نوبت خود را انتخاب و رزرو کنید.
- اپلیکیشن ایساکو؛
- سایت نوبت دهی اینترنتی ایساکو به نشانی
- مراجعه حضوری به نمایندگیها و درخواست نوبت؛
بهمنظور بهرهبرداری بهتر از وقتتان، لطفاً از حضور حضوری خودداری کرده و در عوض از اپلیکیشن یا وبسایت ایساکو برای رزرو وقت استفاده نمایید.
آدرس نمایندگی ایران خودرو
برای جستجوی نمایندگیهای ایران خودرو و مشاهده آدرس، تلفن، و موقعیت مکانی آنها بر روی نقشه، به لینک زیر مراجعه کنید.
با سلام. برای بهبود و بازنویسی پاراگرافی از مقالهی شما، لطفاً متن پاراگراف را برایم بفرستید. با تشکر.
لطفا توجه فرمایید که پس از انتخاب استان و سپس شهر، بر روی گزینه "نمایش نمایندگی" کلیک نمایید.
مهم ترین اخبار ایران خودرو
مطالب منتخب زیر، شامل اخبار مهم و داغ در مورد ایران خودرو هستند که شامل امار تولید، طرح تبدیل حواله، قیمت جدید، شرایط فروش جدید، مزایدات اینترنتی و دفترچه محصولات میشوند. از این مطالب مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید.
شرایط فروش ایران خودرو
در این مقاله، می توانید از جزئیات فروش شرکت ایران خودرو آگاه شوید. این شرایط شامل پیش فروش، فروش نقدی، فروش فوق العاده و فروش اقساطی می شود. شما می توانید از لینک های مقاله برای دستیابی به آخرین قیمت محصولات ایران خودرو در بازار آزاد و قیمت در نمایندگی ایران خودرو استفاده کنید.
طرح تبدیل ایران خودرو
آخرین شرایط تبدیل خودروی ایران خودرو، طرح تبدیل حواله و دعوتنامه ایران خودرو در این مقاله بررسی خواهند شد.
مزایده اینترنتی ایران خودرو
جهت دریافت اطلاعات جدیدتر در مورد شرایط مزایده ایران خودرو، ثبت نام، تحویل محصولات و شمارهگذاری، لطفاً مقاله زیر را مطالعه فرمایید.
نتایج قرعه کشی ایران خودرو
برای دریافت اطلاعات درباره روش ثبت نام در قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو، روی سیستم ثبت نام در قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو، آخرین آمارهای فروش خودروهای ایران خودرو و اخبار دیگر مرتبط با آن، و نیز تعداد شرکت کنندگان در قرعه کشی خودروها همراه با لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو، لطفاً مقاله زیر را مطالعه کنید:
آمار تولید ایران خودرو
برای آشنایی با میزان تولید ماهانه محصولات مختلف شرکت ایران خودرو، از جمله آمار تولید خودروهای پژو، سمند و سورن، دنا و دنا پلاس، رانا و رانا پلاس، تارا و سایر محصولات این شرکت، میتوانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.
دفترچه راهنمای ایران خودرو
در این مقاله، به شما توصیه میشود که دفترچه راهنمای فارسی تمامی محصولات ایران خودرو را مطالعه کنید. این دفترچهها شامل مدلهای مختلفی هستند از جمله سمند و سورن، دنا و دنا پلاس، رانا و رانا پلاس، انواع پژو، هایما و همچنین سوزوکی ویتارا و خودروهای دیگری که در بازار کشورمان وجود دارند. با مطالعه این دفترچهها، میتوانید با کارکرد و قابلیتهای هر خودرو آشنا شوید و از اطلاعات مورد نیاز برای استفاده بهتر از آنها بهرهمند شوید.
متنی ارسال نشده است. لطفاً متن را برای تغییر و بازنویسی ارسال کنید.