بازدید رایگان زمستانی ویژه کیامسی T8
در سال 1402، شرکت کرمان موتور یک کمپین به مناسبت فصل زمستان برگزار میکند. در این کمپین طرح بازدید و سرویس رایگان زمستانی برای مشتریان اجرا میشود. این فعالیت در طول 9 روز کاری، از تاریخ 5 تا 14 دی ماه برگزار میشود.
این کمپین ویژه برای تمام خودروهای KMC T8 اعم از خودروهایی که تحت گارانتی قرار دارند یا نیستند، طراحی شده است. این برنامه شامل ارایه رایگان قطعات روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا به همراه ارایه سرویس دوره ای رایگان است.
بخشی از خدمات رایگان این طرح شامل کنترل عملکرد پدال کلاچ، به روزرسانی نرمافزار موتور با دستگاه عیبیاب، کنترل عملکرد سیستم تهویه مطبوع (بخاری)، کنترل عملکرد سیستم خنک کننده موتور، کنترل عملکرد سیستم برفپاک کن و بازدید سطح مایع شیشه شور و همچنین کنترل عملکرد سیستم روشنایی خودرو (شامل کلیه چراغهای خودرو) است.
این کمپین در تمام نمایندگیهای مجاز خدمات پس از فروش کرمان موتور در سراسر کشور برگزار میشود. متقاضیان میتوانند با مراجعه به وبسایت کرمان موتور به آدرس https://kermanmotor.com/dealers/1 از آدرس نزدیکترین نمایندگی خدمات پس از فروش خود مطلع شوند یا از طریق لینک https://www.bamkhodro.com/onlinereservation/ نسبت به اخذ نوبت اینترنتی اقدام کنند.
بازدید زمستانه رایگان برای خودروهای هیوندای
در ماه آذر ۱۴۰۲، شرکت KTL، که خدمات پس از فروش خودروهای هیوندای را ارائه میدهد، طرحی برای بازدید تخصصی زمستانی و رایگان از سیستم گرمایشی خودروها را برگزار خواهد کرد. این برنامه از تاریخ ۱۱ تا ۳۰ آذر ماه به اجرا در خواهد آمد.
در این طرح، مالکان و دارندگان خودروهای هیوندای امکان استفاده از خدمات مراجعه به نمایندگیهای مجاز KTL در سراسر کشور را دارند. در این مراکز خدمات، اقداماتی مانند بازدید ضد یخ، سیستم گرمایشی، باتری، تیغه های برف پک کن، تایرها و در صورت وجود، بازدید گرمکن صندلی تحت پوشش گارانتی ارائه میشود. همچنین، مالکان خودروهای هیوندای در این مراکز میتوانند از مشاوره فنی از کارشناسان شرکت KTL استفاده کنند. برای اطلاع از آدرس و شماره تماس نمایندگیهای مجاز، میتوانید به وب سایت شرکت KTL مراجعه کنید.
رتبه دوم شرکت کرمان خودرو در ارزیابی مشتریان
در آذر ماه ۱۴۰۲، شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) با موفقیت موفق به کسب رتبه دوم در نظرسنجی مشتریان در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۲ شد و افتخار برگ زرین دیگری را به لیست افتخارات خود اضافه کرد.
شرکت KTL با ایجاد تغییرات مؤثر در فرایندها و رویههای مربوط، با تلاش به منظور رسیدن به اهداف پیش تعیین شده در حوزههای عملکردی، ادراکی و اثربخشی، موفق به جلب رضایت بیشتر مشتریان عزیز خود شده است. این اقدام شرکت، بالاترین امتیاز را در ارزیابی انجام شده توسط شرکت ISQI کسب نموده و در رتبه دوم در میان شرکتهای خودروسازی قرار گرفته است. رتبه این شرکت در مقایسه با سایر همتایان خود، بهبود معناداری داشته است.
جعل عنوان امداد خودرو کرمان موتور و هشدار به مشتریان
یک اطلاعیه جعلی با عنوان "خدمات امداد و نجات خودرویی توسط شرکت کرمان موتور" در ماه مهر ۱۴۰۲ منتشر شده است. شرکت کرمان موتور در این اطلاعیه به دارندگان خودروهای خود هشدار داده است و توجه آنان را جلب کرده است. شرکت نصیحت میکند که از خدمات امداد و نجات خودرویی توسط شرکت کرمان موتور استفاده نکنند زیرا این اطلاعیه جعلیست. در صورت بروز هرگونه مشکل با خودرو، دارندگان باید با شرکت خدمات رسانی معتبر تماس بگیرند. توصیه میشود این اطلاعیه را به دوستان و آشنایان نیز اطلاع رسانی نمایید.
کاربران عزیز، ما خبر جعل عنوان خودرو امدادی توسط افرادی که به دنبال سود هستند و ادعاهای فروش کارت طلایی امداد را به شما اعلام می کنیم. برای دریافت خدمات امدادی، لطفاً تنها از طریق مرکز تماس شرکت با شماره 42724-021 یا ثبت درخواست در اپلیکیشن کرمان موتور اقدام کنید.
طرح سرویس تابستانی برای پیکاپ T8
ماه مرداد سال 1402، شرکت کرمان موتور تصمیم به برگزاری یک کمپین خدمات پس از فروش با عنوان "همیشه به سفر" گرفت. این کمپین در بازه زمانی 14 تا 26 مرداد سال 1402 برگزار میشود و تمامی مالکان خودروهای T8 قادر به بهرهبرداری از فواید ارائه شده در این کمپین هستند.
به منظور شناسایی و پیشگیری از احتمال مشکلات در حین سفر و کاهش هزینه های ناگوار تعمیرات برای مشتریان، یک کمپین ویژه ارائه میشود. این کمپین شامل خدمات منحصر به فردی است که به مشتریان ارایه میشود. با استفاده از این خدمات، مشتریان میتوانند با اطمینان کامل سفر کنند و در صورت بروز هر گونه مشکلات، هزینه تعمیر آنها را کاهش دهند. این کمپین با تلفن همراه مشتریان تماس میگیرد و به آنها راهنمایی های لازم را ارایه میدهد. همچنین در صورت لزوم، تعمیرگاه و خدمات راهنمایی در اختیارشان قرار میدهد. از دیگر خدمات این کمپین میتوان به تعیین مبدا و مقصد، ارائه نقشه های مفصل و بروز رسانی های مربوط به شرایط راه و هوا اشاره کرد.
- فیلتر روغن رایگان
- روغن دیفرانسیل رایگان
- اجرت سرویس دوره ای رایگان (شامل اجرت تعویض روغن موتور و فیلتر روغن، اجرت تعویض فیلتر هوای موتور و اتاق، اجرت تعویض فیلتر بنزین، اجرت تعویض روغن دیفرانسیل)
- بازدید رایگان و کنترل عملکرد (شامل: اتصالات برقی و کانکتورها، لوله ها و اتصالات، تسمه ها، خلاصی پدال ترمز و رگلاژ ترمز دستی، ترمز و لنتها، مکانیزم فرمان و باد تایر، سیستم خنک کاری موتور، کمک فنرها، اگزوز، کلیه چراغ های داخلی و خارجی و آچار کشی خودرو)
- بازدید رایگان سیستم 4WD و کنترل عملکرد با دستگاه اسکنر
این کمپین سراسری در تمام نمایندگیهای مجاز خدمات پس از فروش کرمان موتور در سراسر کشور برگزار میشود. افراد علاقهمند میتوانند از طریق وب سایت کرمان موتور، به آدرس نزدیکترین نمایندگی خدمات پس از فروش دسترسی یابند و یا با استفاده از نسخه اینترنتی، نوبت خدمات را رزرو کنند.
خدمات کرمان موتور برای توسان و سانتافه
خرداد ۱۴۰۲: در راستای استقبال از کمپین شرکت هیوندای برای خودروهای سانتافه و توسان در شبکه نمایندگیهای مجاز شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، نماینده رسمی خودروهای سواری شرکت هیوندای در ایران، به اطلاع عموم میرساند که در این طرح، بروزرسانی سیستم الکترونیکی خودرو و تعویض قطعه کیت بصورت رایگان برای تمامی خودروهای سانتافه و توسان با شرایط گارانتی در شبکه نمایندگیهای مجاز شرکت در حال انجام است.
خدمات پس از فروش شرکت KTL با داشتن بیش از 70 نمایندگی مجاز در سراسر کشور، امکان ارائه خدمات پس از فروش برای همه خودروهای هیوندای را فراهم کرده است. مشتریان می توانند جهت بهرهبرداری از این طرح، نوبت آنلاین از وبسایت www.ktl-co.com دریافت کنند یا به صورت حضوری به نمایندگی های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند.
کی ام سی T8 وارد ناوگان امدادی شد
شرکت کرمان موتور در اسفند ۱۴۰۱، خودروی پیکاپ کیامسی T8 را به عنوان خودروی امدادی انتخاب کرده است که برای توسعه ناوگان امداد و خدمات جادهای استفاده میشود. این خودرو در حال تجهیز شدن است و از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ برای امدادرسانی و ارائه خدمات به مشتریان شرکتهای کرمان موتور، خودروسازان بم و سایر شرکتهای مشابه وارد جادههای کشور میشود.
مجموعه کرمان موتور، تنها یکی از مجموعههاست که در ناوگان امداد خود از خودروهای امدادی با قابلیت دو دیفرانسیل استفاده میکند. این قابلیت منحصر به فرد، مشتریان را قادر میسازد به صورت موثر در شرایط سخت همچنان خدمات لازم را دریافت کنند. از جمله تجهیزات این خودرو میتوان به اینورتر، مخزن آب، پمپ باد و جعبه ابزار با ویژگیهای سنگین اشاره کرد.
کنوپی T8 به منظور استفاده در عملیات امدادی ساخته شده است. این نوع کنوپی دارای ورودیهای سه طرفه با قفلهای داخلی است و بخش عقب آن با استفاده از نیروی برقی باز میشود. محفظه داخلی کنوپی T8 با نورپردازی مجهز شده است و دارای کشوهای قابلیت تحمل بار 200 کیلوگرم است. این خودرو همچنین دارای امکاناتی مانند شیر آب در بخش عقب، خروجی برق و پمپ باد است که خدمات و سرویسدهی در محل مشتری را آسانتر میکند.
مشتریان گرامی کرمان موتور میتوانند برای دریافت خدمات امدادی با شماره تلفن ۴۲۷۲۴-۰۲۱ تماس حاصل نمایند یا به آدرس فروشگاه ما مراجعه کنند.
تغییر شرایط گارانتی کرمان موتور
بهمن ۱۴۰۱: لغو گارانتی خودروها به دلیل عدم انجام سرویس اولیه، یکی از شرایط مهمی بود که وزارت صنعت، معدن و تجارت به مدت تقریبی دو سال، آنرا اجرایی کرد. طبق این قانون قدیمی، اگر پس از گذشت ۵ ماه از تحویل گرفتن خودروی صفر کیلومتر، برای انجام سرویس اولیه خودرو اقدام نکنید، گارانتی خودروی شما باطل میشود. همچنین خودروهایی که طی این مدت برای انجام سرویس اولیه مراجعه میکردند، حداقل باید کارکرد ۱۰۰۰ کیلومتری داشته باشند.
اگر با خبرها در اواخر آذر ماه آشنا بودید، حتما مطلع هستید که وزارت صنعت، قوانین مربوط به گارانتی محصولات را لغو کرده است. پس از این تصمیم، کرمان موتور نیز شرایط گارانتی خودروهای خود را تغییر داده است. به عبارتی، مشتریان کرمان موتور اکنون میگویند که خدمات پس از فروش این شرکت در کمتر از ۶ ماه پس از تحویل خودرو یا پس از ۴ تا ۵ هزار کیلومتر رانندگی (بسته به اینکه کدام مورد زودتر رخ دهد) همچنان الزامی است و در صورت رعایت نشدن توسط مشتریان، گارانتی شرکت کرمان موتور باطل میشود.
فروش آنلاین لوازم یدکی کرمان موتور
در آذر ماه سال ۱۴۰۱، شرکت کرمان موتور سامانه آنلاینی برای خرید لوازم یدکی محصولات خود را معرفی کرد. این سامانه توسط شرکت بم خودرو راهاندازی شده است و هدف آن تسهیل دسترسی به قطعات یدکی اصلی برای مالکان محصولات این شرکت است.
سامانه طراحی شده است که به راحتی قابل دسترسی است. مشتریان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی سایت، ثبت نام کنند و قطعه مورد نظر خود را خریداری کنند. علاوه بر ارائه قطعات، سیستم امکان مشاوره آنلاین با کارشناسان را فراهم می کند. اگر به هر دلیلی قادر به انتخاب قطعه مورد نظر نباشند، مشاوران سایت کاربر را به نزدیکترین نمایندگی مجاز راهنمایی می کنند تا سفارش قطعه از طریق نمایندگی مجاز ثبت شود.
صاحبان محصولات کرمان موتور که پروفایل خود را در این سیستم فعال کرده اند، از طریق پیامک اطلاعیه ها، طرح های فروش، تخفیفات قطعات و طرح های بازدید فصلی با تخفیف مطلع می شوند.
لوازم یدکی خریداری شده از طریق این سامانه، در تهران در همان روز و در شهرستانها بین 24 تا 48 ساعت به دست مشتریان خواهد رسید و هزینه ارسال خریدهای بیش از یک میلیون تومان نیز رایگان است. همچنین، این سامانه امکان مرجوع کردن قطعات و دریافت قطعه جایگزین را نیز فراهم کرده است.
اخبار شرکت کرمان موتور
شرکت کرمان موتور در آخرین اخبار خود، طرح پیش فروش خودروهای خود را معرفی کرده است. این طرح شامل فروش فوری و اقساطی ماشینهای کرمان موتور است. با انتخاب این طرح، مشتریان میتوانند خودروی خود را به راحتی و با شرایط مساعدی خریداری کنند. همچنین، با این طرح، شرکت کرمان موتور امکان دسترسی آسانتر به خودروها را برای مشتریان فراهم میکند. با مطالعه مطالب منتخب شرکت کرمان موتور، میتوانید اطلاعات بیشتری درباره این طرحهای فروش به دست آورید.
اگر شما مالک یکی از محصولات شرکت خودروسازی کرمان هستید، مطالعه مقالات زیر برای شما مفید خواهد بود: