
در ماه تیر، آرین موتور تابان قیمت مدل کوچکی از خودروهای هاچبک، یعنی دیاس ۳، را به میزان ۱۸.۲ میلیون تومان افزایش داد، اما قیمت مدل بزرگش، یعنی دیاس ۵، را به اندازه حدود ۲.۸ میلیون تومان کاهش داد. همچنین، قیمت مدل کراساور دیاس ۶ با افزایشی ۱۷.۸ میلیون تومانی، رکوردار افزایش قیمت در خط محصولات دیاس میباشد.
پاراگرافی که شما فرستادهاید بدون مقدمه و فارغتر بودن از موضوع بنظر میرسد. برای بازنویسی و بهبود آن بهتر است موضوع را واضح کنید و جملات را به شکلی کامل و ساختاری پیاده کنید. ضمناً توصیه میشود که با استفاده از واژهها و جملاتی مناسب روانی و جذابیت به متن ببخشید.
بر خلاف ماههای قبل، آرین موتور تصمیم گرفته است شرایط فروش مشارکتی یا اقساطی را لغو کند، به طوری که مشتریان فقط قادر به خرید خودروهای دیاس به صورت نقدی باشند. همچنین، تحویل خودروها در این شرایط، حداکثر 30 روز زمان خواهد برد. علاوه بر این، مشتریان دیاس 3 میتوانند با پرداخت 5 میلیون تومان، چرم ناپا را برای خودروی خود سفارش دهند.
فروردین | اردیبهشت | خرداد | تیر | |
---|---|---|---|---|
DS3 | - | 200 | 211 | 229.2 |
DS5 | 313 | 329 | 353 | 350.2 |
DS6 | 346 | 359 | 376.5 | 394.3 |
DS7 Rivoli | 395 | 452 | 469 | - |
DS7 Opera | 399 | 459 | 475 | - |
دی اس و داستان آمدنش به ایران دی اس یک تکنولوژی جدید و نوظهور است که در حال حاضر در حوزه های مختلفی از جمله خدمات مالی، بازاریابی، بهداشت و درمان و حتی بازی ها در حال استفاده است. دی اس به معنای واقعی کلمه به یک انقلاب در عالم فناوری تبدیل شده است. این تکنولوژی با ارتباط مستقیم و بی سیم با دستگاه های هوشمند، امکان انتقال اطلاعات دیجیتالی را برقرار می کند. اما داستان ورود دی اس به ایران یک داستان جالب و بی نظیری است. در ابتدا، انتظار می رفت که ایران با محدودیت های قانونی و همچنین عدم آمادگی فنی و امکانات لازم، با مشکلاتی مواجه شود. اما عکس از این تصور وجود داشت. طی دو سال اخیر، بازار دی اس در ایران به شدت رشد کرده است و شرکت های بسیاری وارد این عرصه شده اند. در واقع، ایران یکی از بازارهای رو به رشد دی اس در جهان به حساب می آید. این موضوع نه تنها به وزن و حجم معاملات موجود در این بازار برمی گردد بلکه به عقیده بسیاری از متخصصان بازار، به سرمایه گذاری های انجام شده در این عرصه نیز برمی گردد. با توجه به روند رو به رشد بازار دی اس در ایران، یافتن فرصت های سرمایه گذاری از طریق این عرصه می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد. البته همانطور که اشاره شد، ارائه خدمات در این عرصه ممکن است نیازمندی های قانونی و فنی مشخصی داشته باشد که باید به آن توجه کرد. به هر حال، این روند رشد بازار دی اس در ایران نشان از پتانسیل بسیار بالای این صنعت است و با رشد هر چه بیشتر این بازار، پتانسیل سرمایه گذاری در این عرصه نیز بیشتر می شود.
برند DS در ایران از پاییز ۹۴ شروع به کار کرد. در آن زمان آقای آرناد ریبالت، معاون فروش و بازاریابی DS، در یک مراسم خصوصی اعلام کرد که محصولات DS در بازار ایران عرضه خواهند شد. به سرعت، خودروهای مدل ۲۰۱۶ نیز برای فروش آغاز شدند.

در آستانه یک سالگی حضور DS در کشورمان، آرین موتور از سومین محصول این برند لوکس در آبانماه 95 رونمایی کرد. نام این خودرو DS 5LS است و از سال 2014، تولید آن با همکاری مشترک پژو - سیتروئن و چانگان در چین آغاز شده است. در حال حاضر، DS 5LS تنها سدانی است که اگرچه با ارائه محدود و عصر نما در ایران، اما به تبع آن قادر به رقابت با تلیسمان و پاسات شده است.
با رعایت روال همیشگی آرین موتور، در پاییز ۱۳۹۶ نسخه جدیدی از مدل DS خود را معرفی کرد. این هاچبک تند و تیز، که با تجهیزات فراوانی همراه است، به دلیل قیمت بالای خود مقایسهای با خودروهای بزرگتری نظیر آلفارومئو جولیتا دارد. هنگام عرضه، منتظر کاهش قیمت و فروش بیشتر این خودرو کوچک فرانسوی باشید.

دی اس 7 کراسبک، پنجمین خودرویی است که آرین موتور به بازار ایران عرضه میکند. این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران ۹۶ معرفی شد و در اوایل آذرماه همان سال با سه تیپ پرفورمنس لاین، ریوولی و اوپرا به فروش رسید. تحویل این خودروها نیز در تابستان ۹۷ انجام خواهد شد. در سال ۹۷، آرین موتور تصمیم گرفت تا تیپ پرفورمنس لاین را از تولید خود حذف کند و تنها تیپهای ریوولی و اوپرا را در دسترس مشتریان قرار دهد.