سرویس ادواری کرمان موتور در 1402

اخبار خودرو

بازدید زمستانه رایگان برای خودروهای هیوندای

در ماه آذر 1402، شرکت KTL که خدمات پس از فروش خودروهای هیوندای را ارائه می‌دهد، برنامه‌ای رایگان به نام بازدید تخصصی زمستانی سیستم گرمایشی خودرو را برگزار خواهد کرد. این برنامه از تاریخ 11 تا 30 آذر ماه برگزار خواهد شد.

در این طرح، مالکان و دارندگان خودروهای هیوندای می توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز KTL در سراسر کشور، از خدمات متنوعی بهره مند شوند. این خدمات شامل بازدید ضد یخ، سیستم گرمایشی، باتری، تیغه های برف پک کن، تایرها و در صورت وجود، بازدید گرمکن صندلی تحت پوشش گارانتی است. علاوه بر این، دارندگان خودروهای هیوندای می توانند از مشاوره فنی از کارشناسان شرکت KTL در نمایندگی های مجاز این شرکت بهره ببرند. برای اطلاعات بیشتر درباره آدرس و شماره تماس نمایندگی های مجاز، می توانید به وب سایت شرکت KTL مراجعه کنید.

رتبه دوم شرکت کرمان خودرو در ارزیابی مشتریان

شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی خودروی کرمان (KTL)، در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۲ موفق شد رتبه دوم را در نظرسنجی مشتریان کسب کند و به افتخارات خود افزودگی کند. این انجام طی فاصله زمانی مهر ۱۴۰۲ تا آذر ۱۴۰۲ بود.

شرکت KTL با توجه به گزارش حاضر، موفق شده است با اصلاح فرایندها و رویه‌های خود در حوزه‌های عملکردی، ادراکی و اثربخشی، در فراهم کردن حداکثر رضایت مشتریان عزیز پیشرفت کند. به علاوه، در ارزیابی انجام شده توسط شرکت ISQI، شرکت KTL در رتبه دوم قرار گرفته و امتیاز بالاتری نسبت به سایر شرکت‌های خودروسازی کسب کرده است. بدیهی است که رتبه این شرکت در این ارزیابی بالاتر از امتیاز متوسط صنعت است.

جعل عنوان امداد خودرو کرمان موتور و هشدار به مشتریان

در تاریخ مهر ماه سال ۱۴۰۲، شرکت امداد خودرو کرمان موتور، اطلاعات خلاف واقع درباره خدمات خود را نشر داد. این شرکت تصریح کرد که به دارندگان خودروهای کرمان موتور خدمات ارائه می‌دهد، اما واقعیت این است که این عنوان معلوماتی است و شرکتی به نام "امداد خودرو کرمان موتور" وجود ندارد. بنابراین، برای دارندگان خودروهای کرمان موتور، توصیه می‌شود که با خرید و استفاده از خدمات خودرویی، به دقت و دقت بیشتری روی آورند و از اطلاعات نادرست خبرساز صرف نظر کنند.

"مشتریان عزیز، به اطلاع می‌رساند که برخی افراد سودجو تلاش می‌کنند با جعل عنوان "امداد خودرو کرمان موتور" و ادعای فروش کارت طلایی امداد، از شما سود ببرند. بدین ترتیب، توصیه می‌شود در صورت نیاز به خدمات امدادی، تنها از طریق مرکز تماس شرکت با شماره 42724-021 یا ثبت درخواست در اپلیکیشن "کرمان موتور" اقدام کنید."

طرح سرویس تابستانی برای پیکاپ T8

مرداد ۱۴۰۲، شرکت کرمان موتور تصمیم گرفته است کمپین "همیشه به سفر" را در بخش خدمات پس از فروش خود برگزار کند. این کمپین جدید، که از ۱۴ تا ۲۶ مردادماه ۱۴۰۲ برگزار می شود، تمامی مالکان خودروهای مدل T8 این شرکت می توانند از مزایای آن بهره ببرند.

طرح سرویس تابستانی کی ام سی تی8

ما این کمپین را برگزار می کنیم تا مشکلاتی که در طول سفر بوجود می آیند را شناسایی و پیشگیری کنیم. هدف ما در این کمپین کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری برای مشتریان است. در این کمپین ما خدمات زیر را ارائه می دهیم.

  • فیلتر روغن رایگان
  • روغن دیفرانسیل رایگان
  • اجرت سرویس دوره ای رایگان (شامل اجرت تعویض روغن موتور و فیلتر روغن، اجرت تعویض فیلتر هوای موتور و اتاق، اجرت تعویض فیلتر بنزین، اجرت تعویض روغن دیفرانسیل)
  • بازدید رایگان و کنترل عملکرد (شامل: اتصالات برقی و کانکتورها، لوله ها و اتصالات، تسمه ها، خلاصی پدال ترمز و رگلاژ ترمز دستی، ترمز و لنتها، مکانیزم فرمان و باد تایر، سیستم خنک کاری موتور، کمک فنرها، اگزوز، کلیه چراغ های داخلی و خارجی و آچار کشی خودرو)
  • بازدید رایگان سیستم 4WD و کنترل عملکرد با دستگاه اسکنر

شرکت کرمان موتور، یک کمپین سراسری برای بهبود خدمات پس از فروش خود در تمامی نمایندگی‌ها در سراسر کشور برگزار می‌کند. جهت شرکت در این کمپین، متقاضیان می‌توانند از طریق وب سایت کرمان موتور به آدرس نزدیکترین نمایندگی خدمات پس از فروش را پیدا کنند و یا نوبت خود را از طریق سایت آنلاین دریافت کنند.

خدمات کرمان موتور برای توسان و سانتافه

در ماه خرداد سال ۱۴۰۲، به منظور حمایت از کمپین شرکت هیوندای برای خودروهای سانتافه و توسان در نمایندگی‌های مجاز شرکت KTL، که نماینده رسمی خودروهای سواری هیوندای در ایران است، یک برنامه بروز رسانی سیستم الکترونیکی خودرو و تعویض رایگان قطعه کیت با شرایط گارانتی برای تمامی خودروهای سانتافه و توسان در شبکه نمایندگی های مجاز شرکت در دست انجام است.

شرکت KTL با بیش از 70 نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش در سراسر کشور، توانایی ارائه خدمات پس از فروش برای تمام خودروهای هیوندای را دارا است. مشتریان می توانند جهت بهره‌مندی از این طرح، نوبت آنلاین از طریق وب‌سایت www.ktl-co.com رزرو کنند یا به صورت حضوری به نمایندگی‌های مجاز شرکت مراجعه کنند.

کی ام سی T8 وارد ناوگان امدادی شد

شرکت کرمان موتور در اسفند ۱۴۰۱ تصمیم گرفته است که خودروی پیکاپ کی‌ام‌سی T8 را به عنوان خودروی امدادی خود انتخاب کند تا به گسترش ناوگان امداد و خدمات جاده‌ای بپردازد. این خودرو در حال حاضر در حال تجهیز شدن است و از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ برای هر نوع امدادرسانی و ارائه خدمات به مشتریان شرکت‌های کرمان موتور، خودروسازان بم و ... وارد جاده‌های کشور خواهد شد.

کی ام سی تی8 در ناوگان امداد کرمان موتور

کرمان موتور به عنوان تنها گروهی است که در امداد خود از خودروهای امداد با قابلیت دو دیفرانسیل استفاده می‌کند. این ویژگی به آن کمک می‌کند تا حتی در شرایط سخت هم به مشتریان خدمات ارائه دهد. این خودرو دارای تجهیزاتی مانند اینورتر، مخزن آب، پمپ باد و جعبه ابزار Heavy Duty است.

کی ام سی تی8 در ناوگان امداد کرمان موتور

کنوپی ساخته شده برای خودروهای امدادی T8، ورودی‌های سه طرفه با قفل‌های داخلی دارد و بخش عقب آن به صورت برقی باز می‌شود. محفظه داخلی کنوپی T8 نورپردازی شده است و کشوهایی با قابلیت تحمل 200 کیلوگرم بار روی این خودرو نصب شده اند. موجودیت شیر آب در بخش عقب، خروجی برق، پمپ هوا و... باعث می‌شود تا ارائه خدمات در محل مشتری و انجام سرویس‌های مختلف آسان‌تر شود.

بازاریابان ما در خدمت مشتریان عزیز کرمان موتور هستند تا به شما خدمات امدادی ارائه دهند. شما می‌توانید با تماس با شماره تلفن ۴۲۷۲۴-۰۲۱ خودرو شاپ تماس بگیرید یا به آدرس ما مراجعه کنید.

تغییر شرایط گارانتی کرمان موتور

بهمن 1401: تغییر در قوانین گارانتی خودروها

در یک بررسی مداوم از قوانین گارانتی خودروها، وزارت صمت تصمیم گرفت شرایطی که برای ابطال گارانتی صادر می‌شد، بهبود یابند. در قوانین قبلی، ابطال گارانتی برای خودروهایی اتفاق می‌افتاد که پس از گذشت 5 ماه از تحویل گرفتن خودرو، سرویس اولیه‌ای انجام نشده بود و خودروهایی که برای سرویس اولیه مراجعه می‌کردند، باید حداقل 1000 کیلومتر را طی کرده باشند.

با این تغییرات، ابطال گارانتی به دلیل عدم انجام سرویس اولیه، لزوماً برای تمام خودروهایی که 5 ماه از تحویل گرفتن آنها گذشته است اعمال نمی‌شود. به این صورت که اگر خودروی شما پس از انقضای 5 ماه هنوز سرویس اولیه نداشته باشد، گارانتی آن لحاظ نخواهد شد. البته، برای حفظ گارانتی خودرو، توصیه می‌شود که خودرو در زمان مناسبی برای سرویس اولیه واگذار شود.

اگر به آخرین اخبار توجه کرده باشید، می‌دانید که وزارت صمت از اواخر آذرماه امسال، قانون حذف گارانتی شرکت کرمان موتور را ابطال کرده است. به این ترتیب، شرکت کرمان موتور نیز شرایط گارانتی محصولات خود را تغییر داده است. طبق اظهارات مشتریان، سرویس اولیه کرمان موتور هنوز تا 6 ماه پس از تحویل خودرو یا در حالی که کارکرد آن بین 4 تا 5 هزار کیلومتر است (هر کدام زودتر) لازم است و در صورتی که مشتریان این شرایط را رعایت نکنند، گارانتی کرمان موتور لغو خواهد شد.

فروش آنلاین لوازم یدکی کرمان موتور

در آذر ماه سال 1401، شرکت کرمان موتور سامانه آنلاینی را برای خرید لوازم یدکی محصولات خود عرضه کرد. این سامانه توسط شرکت بم خودرو ایجاد شده و هدف آن تسهیل در دسترسی به قطعات یدکی اصلی برای مشتریان خود است.

این سیستم با هدف سادگی و راحتی طراحی شده است، به طوری که مشتریان بتوانند به آدرس وبسایت مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام، قطعات موردنظر خود را خریداری کنند. علاوه بر ارائه قطعات، این سیستم امکان مشاوره آنلاین با کارشناسان نیز فراهم کرده است. در صورتی که کاربران به هر دلیلی نتوانند قطعه موردنیاز خود را در سامانه انتخاب کنند، مشاوران سایت کاربر را به نمایندگی مجاز نزدیکتر هدایت می‌کنند تا قطعه توسط آن نمایندگی ثبت سفارش شود.

مالکین محصولات شرکت Kerman Motor که در این پلتفرم ثبت نام کرده اند، از طریق پیامک به روزرسانی‌ها، اعلانات فروش، تخفیفات قطعات و پیشنهادات ویژه بازدیدهای فصلی با تخفیف‌دار مطلع می‌شوند.

لوازم یدکی خریداری شده از طریق این سامانه به صورت سریع و در سریعترین زمان ممکن به دست مشتریان در تهران و شهرستان‌ها ارسال می‌شود. ارسال برای خریدهای بیش از یک میلیون تومان رایگان است و در تهران تحویل در روز خرید و در شهرستان‌ها در 24 تا 48 ساعت انجام می‌شود. علاوه بر این، مشتریان در صورت نیاز به مرجوعی و یا دریافت قطعه جایگزین نیز می‌توانند از طریق همین سامانه این اقدامات را انجام دهند.


اخبار شرکت کرمان موتور

برای آشنایی بهتر با آخرین اخبار و اطلاعیه‌های شرکت، اینجا تعدادی از طرح‌ها و فعالیت‌های شرکت کرمان موتور را بررسی می‌کنیم. این شامل طرح پیش فروش خودروهای کرمان موتور، طرح فروش فوری کرمان موتور و طرح فروش اقساطی محصولات کرمان خودرو است. برای اطلاعات بیشتر، مطلب زیر را مطالعه کنید.

اگر شما هم یکی از مالکان محصولات کرمان خودرو هستید، شاید مقالات زیر نیز برای شما مفید باشند.

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ