
بازدید زمستانه رایگان برای خودروهای هیوندای
در ماه آذر سال 1402، شرکت KTL که خدمات پس از فروش خودروهای هیوندای را ارائه میدهد، برنامهای رایگان و متخصصانه برای بازدید و بررسی سیستم گرمایشی خودروها در طی دوره 11 تا 30 آذر ماه برگزار خواهد کرد.
در این طرح، مالکان و دارندگان خودروهای هیوندای می توانند با مراجعه به نمایندگیهای مجاز KTL در سراسر کشور، از خدمات مختلف بهرهمند شوند. این خدمات شامل بازدید ضد یخ، سیستم گرمایشی، تعویض باتری، تعویض تیغه های برف پک کن، تعویض تایرها و در صورت وجود، بازدید گرمکن صندلی تحت پوشش گارانتی می باشند. همچنین، دارندگان این خودروها می توانند از خدمات مشاوره فنی با کارشناسان شرکت KTL در نمایندگی های مجاز این شرکت نیز بهره بگیرند. برای اطلاعات بیشتر درباره آدرس و شماره تماس نمایندگی های مجاز، به وب سایت شرکت KTL مراجعه کنید.
رتبه دوم شرکت کرمان خودرو در ارزیابی مشتریان
در دومین سه ماهه سال 1402، شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) موفق شد رتبه دوم را در نظرسنجی از مشتریان کسب کند و به لیست افتخارات خود افزوده شود.
با توجه به این گزارش، شرکت KTL توانسته است با بهبود عملکرد، ارتقاء ادراک مشتریان و افزایش اثربخشی، هدف خود را در جهت رضایت حداکثری مشتریان محقق کند. با اصلاح فرایندها و روشهای مربوطه، شرکت KTL در ارزیابی انجام شده توسط شرکت ISQI به عنوان دومین شرکت خودروسازی با امتیاز بالاتر از متوسط صنعت قرار گرفته است.
جعل عنوان امداد خودرو کرمان موتور و هشدار به مشتریان
در ماه مهر سال ۱۴۰۲، شرکت «امداد خودرو کرمان موتور» اعلام کرد که عنوان آن جعل شده است و این شرکت هشداری را برای صاحبان خودروهای کرمان موتور ارائه میدهد. این اطلاعیه به دلیل ریسکهای احتمالی برای مالکان خودروها صادر شده است و شرکت معتقد است که باید از این تقلب جلوگیری شود.
مشتریان عزیز، به اطلاع میرساند که برخی از افراد سودجو تلاش میکنند تا عنوان امداد خودروی کرمان موتور را جعل کنند و همچنین ادعای فروش کارت طلایی امداد را بکنند. به همین دلیل، ما شما را به یادآوری میکنیم که در صورت نیاز به خدمات امدادی، تنها باید با شماره 42724-021 با مرکز تماس شرکت تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق برنامه کرمان موتور ثبت کنید. از توجه شما سپاسگزاریم.
طرح سرویس تابستانی برای پیکاپ T8
در ماه مردادسال ۱۴۰۲، شرکت کرمان موتور اقدام به برگزاری کمپین "همیشه به سفر" در بخش خدمات پس از فروش خود نمود. در این کمپین جدید، که از ۱۴ تا ۲۶ مردادماه ۱۴۰۲ برگزار میشود، تمامی مالکان خودروهای T8 میتوانند از تمامی مزایای آن بهرهمند شوند.
این کمپین با هدف شناسایی و پیشگیری از مشکلات در طول سفر و کاهش هزینه های تعمیرات برای مشتریان برگزار میشود. این کمپین شامل خدمات زیر است:
- فیلتر روغن رایگان
- روغن دیفرانسیل رایگان
- اجرت سرویس دوره ای رایگان (شامل اجرت تعویض روغن موتور و فیلتر روغن، اجرت تعویض فیلتر هوای موتور و اتاق، اجرت تعویض فیلتر بنزین، اجرت تعویض روغن دیفرانسیل)
- بازدید رایگان و کنترل عملکرد (شامل: اتصالات برقی و کانکتورها، لوله ها و اتصالات، تسمه ها، خلاصی پدال ترمز و رگلاژ ترمز دستی، ترمز و لنتها، مکانیزم فرمان و باد تایر، سیستم خنک کاری موتور، کمک فنرها، اگزوز، کلیه چراغ های داخلی و خارجی و آچار کشی خودرو)
- بازدید رایگان سیستم 4WD و کنترل عملکرد با دستگاه اسکنر
این کمپین به صورت سراسری در تمام نمایندگیهای مجاز خدمات پس از فروش کرمان موتور در سراسر کشور برگزار میشود. متقاضیان میتوانند با مراجعه به وب سایت کرمان موتور، آدرس نزدیکترین نمایندگی خدمات پس از فروش را بدانند. همچنین، میتوانند از طریق سایت، نوبت خدمات پس از فروش را آنلاین تهیه کنند.
خدمات کرمان موتور برای توسان و سانتافه
خرداد ۱۴۰۲: به منظور حمایت از کمپین شرکت هیوندای برای خودروهای سانتافه و توسان در شبکه نمایندگیهای مجاز شرکت تجارت بینالمللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، نماینده رسمی خودروهای سواری هیوندای در ایران، اعلام میشود که در این برنامه، سیستم الکترونیکی خودرو و قطعات مربوطه به صورت رایگان و با شرایط گارانتی در شبکه نمایندگیهای مجاز شرکت در حال بهروزرسانی و تعویض میشوند. این خدمات برای تمامی خودروهای سانتافه و توسان در دسترس قرار میگیرد.
خدمات پس از فروش شرکت KTL با دارا بودن بیش از 70 نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش در سراسر کشور، به مشتریان امکان ارائه خدمات پس از فروش برای همه خودروهای هیوندای را فراهم می کند. مشتریان می توانند جهت بهره مندی از این طرح، از طریق وبسایت www.ktl-co.com نوبت آنلاین دریافت کنند و یا به صورت حضوری به نمایندگی های مجاز شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند.
کی ام سی T8 وارد ناوگان امدادی شد
بهتاریخ اسفند ۱۴۰۱، شرکت کرمان موتور تصمیم گرفته است تا خودروی پیکاپ کیامسی T8 را به عنوان خودروی امدادی برای توسعه ناوگان امداد و خدمات جادهای استفاده کند. در حال حاضر، این خودرو در حال تجهیز شدن است و از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ برای ارائه خدمات امدادرسانی به مشتریان شرکتهای کرمان موتور، خودروسازان بم و سایر شرکتها در جادههای کشور آماده میشود.

کرمان موتور تنها مجموعهای است که در ناوگان امداد خود از خودروهای امدادی با قابلیت دو دیفرانسیل استفاده میکند. این ویژگی، امکان ارائه خدمات به مشتریان در شرایط سخت را فراهم میکند. همچنین، تجهیزات این خودرو شامل اینورتر، مخزن آب، پمپ باد و جعبه ابزار Heavy Duty است.

کنوپی T8 به ویژگی های منحصر به فردی مجهز شده است که آن را به یک ابزار امدادی بینظیر تبدیل میکند. ویژگیهایی مانند ورودیهای سه طرفه با قفلهای داخلی و بخش عقبی که به صورت برقی باز میشود، آن را برتر از سایر کنوپیها میسازد. همچنین، کنوپی T8 با نورپردازی داخلی بسیار زیبا و کشوهایی با تحمل بالا که قابلیت تحمل بار تا ۲۰۰ کیلوگرم را دارند، منحصر به فرد است. همچنین، وجود شیر آب در بخش عقب، خروجی برق و پمپ باد، این خودرو را برای خدمات رسانی در محل مشتری و انجام سرویسهای مختلف بسیار مناسب میکند.
مشتریان گرامی شرکت کرمان موتور میتوانند برای دریافت خدمات امدادی با شماره تلفن ۰۲۱-۴۲۷۲۴ تماس حاصل نمایند و یا به آدرس زیر مراجعه کنند.
تغییر شرایط گارانتی کرمان موتور
بهمن ۱۴۰۱: بر اساس قانونی قدیمی، که تقریباً دو سال اجرا شد، ابطال گارانتی خودروها به دلایل عدم انجام سرویس اولیه یک شرط مهم بود. طبق این قانون، اگر پس از گذشت پنج ماه از دریافت خودروی جدید، سرویس اولیه را انجام ندهید، گارانتی خودرو باطل میشود. همچنین، خودروهایی که در این مدت برای سرویس اولیه مراجعه میکردند، باید حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر رانندگی کرده باشند.
اگر اخبار را دنبال کرده باشید، احتمالاً میدانید که وزارت صنعت از اواخر آذرماه سال جاری قانون را لغو کرده است. به علاوه، بعد از این رویداد، شرکت کرمان موتور شرایط گارانتی محصولات خود را تغییر داده است. مشتریان شرکت اظهار داشتهاند که سرویس اولیه کرمان موتور هنوز تا کمتر از 6 ماه پس از تحویل خودرو یا در کارکرد بین 4 تا 5 هزار کیلومتر (هر کدام زودتر رخ دهد) الزامی است و در صورتی که مشتریان این الزامات را رعایت نکنند، گارانتی کرمان موتور ابطال خواهد شد.
فروش آنلاین لوازم یدکی کرمان موتور
در آذر ماه سال 1401، شرکت کرمانموتور سامانه آنلاین خرید قطعات یدکی محصولات خود را معرفی کرد. این سامانه توسط شرکت بم خودرو توسعه داده شده است و هدف آن تسهیل دسترسی به قطعات یدکی اصلی برای مشتریان محصولات این شرکت است.
سامانه حاضر به سادگی طراحی شده است. مشتریان باید به آدرس وبسایت مراجعه کرده و پس از ثبتنام، قطعه مورد نیاز خود را خریداری کنند. علاوه بر ارائه قطعات، سامانه امکان مشاوره آنلاین با کارشناسان را نیز فراهم کرده است. در صورتی که کاربران به هر دلیلی نتوانند قطعه مورد نیاز خود را انتخاب کنند، مشاوران سایت کاربر را به نزدیکترین نمایندگی مجاز راهنمایی میکنند تا قطعه توسط نمایندگی مجاز سفارش داده شود.
مالکان محصولات کرمان موتور که در این سامانه پروفایل خود را فعال کردهاند، از طریق پیامک از اطلاعیهها، طرحهای فروش، تخفیفهای قطعات و طرحهای بازدید فصلی با تخفیف مطلع میشوند.
متن اصلاح شده: از طریق این سامانه، لوازم یدکی خریداری شده در تهران همان روز و در شهرستانها بین 24 و 48 ساعت به دست مشتریان میرسد و هزینه ارسال خریدهای بیش از یک میلیون تومان نیز به صورت رایگان است. از طریق این سامانه، همچنین امکان مرجوع کردن قطعات و دریافت قطعه جایگزین وجود دارد.
اخبار شرکت کرمان موتور
برای بهرهبرداری از جدیدترین اخبار شرکت، در مورد طرح پیش فروش خودروهای کرمان موتور، طرح فروش فوری کرمان موتور و طرح فروش اقساطی محصولات کرمان خودرو، به شرح زیر توجه کنید:
در صورتی که شما یکی از صاحبان محصولات شرکت خودرویی کرمان هستید، مطالعه مقالات زیر نیز برای شما مفید خواهد بود.