
خودروی بامو سری ۶ در دورهای که از سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۹ طول کشید، به عنوان یک کوپه گرندتور با دماغه بلند عرضه میشد و ظاهری بسیار زیبا داشت. کارلکس دیزاین، کابین مجلل و با طراحی زیباتر از نمونه فابریک، برای نسخه سری ۶ طراحی کرده بود.
شرکت تیونینگ کارلکس برای تولید هفت دستگاه از خودروهای ویژه این سری، تلاش میکند. اولین نسخهای که در سال 1986 تولید شد، مدل 635CSi بود که بدنهی آن به رنگ سیاه بود و دارای رینگهای چند پره نیز بود. در این مدل، تغییراتی در ظاهر خارجی اعمال نشده بود و تنها نشان و لوگوی کارلکس به آن اضافه شده بود.
در بخش فنی، تنها تغییر مشاهده شده در سیستم تعلیق بوده است، اما جزئیات این تغییر اعلام نشده است. شرکت موردنظر اشاره کرده است که سیستم تعلیق به طور همزمان اسپرت و نرم میباشد.

مدل 1986 اتومبیل ب ام و 635CSi با حجم ۳.۵ لیتر و پیشرانه شش سیلندر خطی، به توان ۲۱۵ اسببخار مجهز شده است. این خودرو با گیربکس چهار سرعته اتوماتیک عرضه میشود.
کابین خودرو اصلیترین تغییرات را تجربه کرده است. چرم قهوهای صندلی ها پتینه شده است که باعث می شود طراحی بسیار طبیعی و منحصر به فرد برای صندلی ها به نظر برسد. این نوع پوشش همچنین در داشبورد، درها و کنسول استفاده شده است. حتی صفحه کیلومتر نیز با این نوع پوشش پتینه شده است.
صندلیها در اصل همان فریم قبلی را دارند، اما توسط کارلکس با استفاده از فوم محکم و فشرده بهبود یافتهاند. تیونر بر ادعای خود میگوید که اکنون صندلیها از یک مدل ارگونومی طراحی شده بهتر استفاده میکنند.

فردی به نام کارلکس از رادیو Blaupunkt Bremen SQR 46 DAB استفاده میکند. این رادیو شبیه به یک استریو کلاسیک است که قادر به پخش نوارهای کاست است. با این حال، این رادیو در واقع از تکنولوژیهای مدرنی مانند USB و بلوتوث نیز پشتیبانی میکند.
بروزرسانی هر یک از مدلهای سری ۶ توسط کارلکس به مدت ۱۲۰۰ ساعت طول میکشد. اکثر این زمان به خاطر پتینه شدن چرمها مصرف میشود. کارلکس میگوید ساخت از روی الگوی معمول، ۳۴۰ ساعت زمان میبرد.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.