
در طول بیش از یک دهه گذشته، لانچیا به دلیل محدود شدن فعالیتهای خود در ایتالیا و عدم ارائه محصولات جدید، از رونق قبلی خود دور شده است. با این حال، با گروه استلانتیس بهعنوان مالک جدید، تغییرات بزرگی برای این برند قدیمی در دست برنامهریزی است.
اگر تا آن زمان وقت بیشتری دارید، میتوانید یک نگاه دقیقتر به گذشته بیندازید. به همین دلیل، شرکت منهارت به زیرمجموعهای از خودروهای کلاسیک مراجعه کرده و خودروی لانچیا دلتا اینتگراله را بهبود بخشیده است.

لاکچریز دلتا HF اینتگراله 16 واحد والو شونده نخستین بار در نمایشگاه ژنو سال 1989 معرفی شد، تنها چند ماه قبل از پیروزی خود در رالی سنرمو 1989. این خودرو دارای موتور 2 لیتری توربوشارژ با توان 197 اسببخار در 5.500 دور در دقیقه و 298 نیوتنمتر گشتاور بود.
با نصب یک توربوجارژ جدید و نیز اعمال تغییرات نرمافزاری در این پیشرانه، همچنین نصب پیستون و یاتاقان سوراخکاریشده، میللنگ Catcams، پمپ سوخت بوش، و رادیاتور و فن جدید، نتوانستیم خروجی این پیشرانه را بهبود بخشیم. همچنین، سیستم اگزوز قدیمی جای خود را به یک مدل جدید با لوله 3.5 اینچی و دو خروجی داده است.
به علت این تغییرات، خروجی موتور 2 لیتری توربوشارژ به 375 اسببخار قدرت و 550 نیوتنمتر گشتاور ارتقاء یافته است. این قدرت از طریق گیربکس دستی 5 سرعته و کلاچ Sachs به تمام چهار چرخ انتقال داده می شود.

سیستم تعلیق اسپرت با ارتفاع کمتر و کیت ترمز Manhart Evo با کالیپرهای چهار پیستونه و دیسکهای 380 میلیمتری در محور جلو، از جمله تغییرات فنی این هاچبک جذاب است. رینگهای 17 اینچی Racing Rallye از تولیدکننده OZ و باله سقفی جدید نیز ظاهر این خودرو را از دیگر مدلها متمایز میکند. در داخل کابین، پوشش چرم آلکانترا در بخش میانی صندلیها، فرمان جدید و کفپوشهای سفارشی، توجه را به خود جلب میکنند.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.