
در سالهای اخیر در اروپا، استفاده از خودروهای دیزل کاهش یافته و برای اولین بار در تاریخ، خودروهای برقی در این منطقه از خودروهای دیزل پیشی گرفتهاند.
مشتریان آلمانی همچنان به خودروهای دیزل علاقه دارند. در واقع، 18 درصد از تعداد کل خودروهایی که از ماه ژانویه تا ژوئن امسال در آلمان عرضه شدهاند، خودروهای دیزل بودهاند. به همین دلیل است که شرکت منهارت تصمیم گرفته تا به ساخت مدل MH3 400d تبدیل کند، که از خودروی بامو M340d به نام MH3 400d شروع کرده است.

بامو X محصولی است که به صورت سدان و استیشن واگن تولید میشود. این خودرو با موتور 3 لیتری شش سیلندر توربودیزل مجهز شده است که توان 335 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متر را از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به تمام چرخها منتقل میکند. این موتور در دورهای مابین 1.750 تا 2.250 دور بر دقیقه حداکثر گشتاور خود را ارائه میدهد.
با ارتقای پیشرانه و نصب خفهکن صدا، دریچه فعال 4 خروجی 3.5 اینچی اگزوز و افزایش قدرت و گشتاور، شرکت منهارت MH3 400d نسخه بهبود یافته از MH3 با 380 اسببخار قدرت و 770 نیوتنمتر گشتاور است. این نسخه قویتر از MH3 با 350 اسببخار است. مدت زمان شتاب صفر تا صد MH3 400d هنوز اعلام نشده، اما احتمالاً این مدل با زمانی کمتر از 4 ثانیه برتری دارد.

هارت از اعمال تغییرات ظاهری بر MH3 400d غافل نمانده و مجموعهای از قطعات فیبرکربن M شامل زیرسپری جلو و دیفیوزر عقب را برای این خودرو نصب کرده است. بدنه خودرو هم با مشکی براق و نوارهای نقرهای و قرمز تزئین شده تا همراه با رینگهای 20 اینچی Concave One، چهرهای به مراتب خشن را به نمایش بگذارد.
کاهش 40 و 30 میلیمتری ارتفاع سیستم تعلیق در محورهای جلو و عقب، علاوه بر افزایش خشونت ظاهری، احتمالا بهبود هندلینگ را نیز تسهیل میکند.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.