
اتحاد دانگ فنگ-هوندا از یک برند جدید به نام لینگشی (Lingxi) رونمایی کرده است. این اتفاق برای اولین بار است که یک خودروساز چینی به همراه یک برند خارجی همکاری کرده و خودروی الکتریکی جدید را به بازار عرضه کرده است. طبق اعلام شرکت سازنده، لوگوی برند جدید لینگشی از پرنده انسپیر شده که در حال پرواز است.
با توجه به عملکردی که دارید نحوهی کاملی از پلتفرم جدید برای طراحی خودروهای برقی استفاده میکنید. این پلتفرم از محصولات برقی هوندا تحت برند e:NS به طور کامل متمایز شده است.
تمامی ویژگیهای اشتراکی اتحاد دانگ فنگ-هوندا شامل طراحی، فناوری، خدمات و شبکه فروش در خدمت لینگشی قرار خواهند گرفت تا محصولات این برند ارزشمندی را که مطابق با هزینهای که صرف میشود واقع در رقابت باشند.
محصول اولیه شرکت لینگشی یک خودرو سدان به نام L است که طبق اعلام شرکت سازنده، برای افرادی طراحی شده که به تازگی سن ۳۰ سالگی را گذراندهاند.

طراحی منحنی و خمیده سقف، چراغهای جلو و عقب به شکل L، استفاده از چراغهای دیلایت به شکل مثلثی، نصب دوربینهای جانبی، و استفاده از رینگهای بزرگ، بعنوان ویژگیهای برجسته ظاهری مدل L ماشین لوکس لینگشی محسوب میشوند. این طراحی جدید به نوعی تلمیح به سبک و زبان طراحی محصولات فعلی شرکت دانگ فنگ میباشد.
طبق اعلام رسمی، منتظر ورود لینگشی L به خط تولید در سال 2024 باشید؛ اخبار بیشتری همچنان منتظر ماندهاند.
دانگ فنگ-هوندا در حال حاضر یک خودروی برقی و دو مدل پلاگین-هیبرید در بازار عرضه میکند. با این حال، فروش این خودروها به اندازهای بالا نیست، زیرا مدل پلاگین-هیبرید پرفروشترین آنها که CR-V PHEV نام دارد، فقط به تعداد 8 هزار دستگاه به فروش رسیده است. این شرکت چینی-ژاپنی نیت دارد که تا سال 2025، نیمی از خودروهای خود را با پیشرانه برقی مجهز کند و تا سال 2030، ده مدل کاملا جدید برقی عرضه کند.
تمام خودروهای هوندا در چین از سال 2027 به بعد تنها به صورت هیبرید یا الکتریکی تولید خواهند شد. این شرکت نیز از سال 2035 دیگر مدلهای درونسوزی تولید نخواهد کرد.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.