
هیوندای تصمیم دارد به رقابتهای رالی برگردد. این شرکت قصد دارد در مسابقات امسال با نسخه اصلاح شده سانتاکروز پیکاپ شرکت کند. تا به این لحظه، این خودرو اقدام به ارتقاءهای مختلف آفرود و طراحی و رنگهای منحصر به فرد کرده است.
هیوندای تغییرات کمی را برای مدل سانتاکروز ورزشی اعمال کرده است. این تغییرات شامل استفاده از تایرهای آفرودی ۱۷ اینچی Falken Wildpeak A/T3W و نصب کیت ارتفاع Truxxx میشود که باعث افزایش فاصله خودرو از سطح زمین در بخش جلو به ۱.۵ اینچ و در بخش عقب به ۱ اینچ میشود.
این پیکاپ دارای سپر و صفحات اسکید سفارشی است که توسط Rally Innovations و چراغهای بزرگ کمکی پشتیبانی میشود. همچنین، در بالای خودرو، کراس بار، لوازم جانبی اصلی هیوندای و نوار نور نیز نصب شدهاند.

کاور این خودرو توسط بخش طراحی هیوندای آمریکای شمالی طراحی شده است و توسط Matt Marble، طراح گرافیک ارشد، و Kellen Gustine، طراح خارجی، طراحی شده است.
ترجمه بهتر: در مسابقات کروس کانتری کلاس X، سانتاکروز به رقابت با خودروهایی مانند کیا تلوراید X-Pro میپردازد. خودروی کیا تلوراید X-Pro دارای ویژگیهایی از جمله سیستم تعلیق ۱.۵ اینچی، تایرهای BFGoodrich T/A K02، رینگهای ۱۸ اینچی، دو هوک، و فاصله ۱۰ اینچی از سطح زمین میباشد.
هیوندای پیش از این با معرفی مدل تریم XRT، تغییرات جدیدی روی سانتاکروز انجام داده بود که شامل گلگیرهای جدید، پلههای جانبی و تزئینات خارجی بود.
این مدل پیکاپ دارای دو نوع پیشرانه مختلف است. قویترین آن دارای یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با خروجی ۲۸۱ اسببخار و ۶۵۹ نیوتنمتر گشتاور است. این مدل همچنین با سیستم تمام چرخ محرک و گیربکس هشت سرعته دوکلاچه مجهز شده است. نسخه دیگر این مدل دارای یک پیشرانه ۲.۵ لیتری بدون توربو با قدرت ۱۹۱ اسببخار میباشد.

شرکت هیوندای برای مسابقات رالی ربل امسال نیز سانتا کروز را به عنوان خودروی رقابتی خود انتخاب کرده است. Jill Ciminillo و Kristin Shaw نیز به عنوان تیم رانندگی هیوندای در این مسابقه حضور دارند، همانطور که در سال گذشته نیز با سانتا کروز شرکت کرده بودند.
مسابقه رالی ربل از سال ۲۰۱۶ برگزار میشود و یک چالش مسیریابی آفرودی برای بانوان است. شرکتکنندگان باید با استفاده از قطبنما و نقشههای کاغذی، در این مسابقه شرکت کنند و اتصال به اینترنت ممنوع است.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.