
در هفته گذشته، شرکت تویوتا اعلام کرد که یک مدل جدید با نام اف جی بروزر (FJ Bruiser) و مجهز به یک موتور V8 از نسکار را تولید خواهد کرد. حال این خودرو قبل از حضور در نمایشگاه SEMA، معرفی شده است. اف جی بروزر از تویوتا همراه با تاکوما X-Runner در نمایشگاه SEMA به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.
کابین و امکانات اف جی بروزر
مدل فنری تویوتا افجی کروزر در واقع یک تجدید نظر از مدل پیکاپ FJ45 معرفی شده در سال ۱۹۶۶ است. اکنون این خودرو بر روی یک شاسی لولهای استوار نشسته و مجهز به میلههای حفاظتی در داخل کابین است.

در کابین ورودی با صندلیهای Daytona EVO از مومو مواجه میشویم، که همانند نسخههای اولیه اف جی با روکش پارچهای شطرنجی پوشیده شدهاند. همچنین، فرمان مدل مربوط به قهرمانی ۱۹۶۸، جکی استوارت، از یک تامینکننده لوازم جانبی به کابین این خودرو اضافه شده است.
طراحی اف جی بروزر
بدنه این خودرو بر رینگهای 20 اینچی Method Beadlock با تایرهای 42 اینچی Krawler T/A KX از برند بی اف گودریچ قرار دارد و قابلیت نفوذ از زوایای بالای شیشه جلو را دارا است.

با این مشخصات، تویوتا اف جی بروزر میتواند با حداقل ضریب دنده و به صورت خزشی در سرعت 20 کیلومتر در ساعت حرکت کند. در حالت حداکثر سرعت 265 کیلومتر در ساعت، دورشمار پیشرانه بر روی عدد 7000 قرار دارد.
محفظه بار خودرو با یک نمونه از CAMSO تعویض شده است که در ظاهر به محفظه سوخت شباهت دارد. این محفظه با کمک فشردن یک دکمه، میتواند به خروج از مهلکه کمک کند و بسیار ساده قابل استفاده است.
مشخصات فنی تویوتا اف جی بروزر
این پیکاپ ژاپنی با محورهای یکپارچه، دیفرانسیل Currie در جلو و عقب، ترنسفر کیس Advanced Adapter Atlas و سیستم تعلیق تقویت شده با کمکفنرهای Fox و فنرهای آیباخ، توانایی بیراههنوردی را بهبود میبخشد.

زیر کاپوت این خودرو هیجانانگیز، یک پیشرانه 358 اینچ مکعبی قرار دارد که توسط تیم مسابقهای تویوتا برای استفاده در مسابقات نسکار توسعه یافته است. این نیروگاه قدرتمند در حالت اولیه، 725 اسببخار قدرت تولید میکند. هنوز اطلاعاتی درباره افزایش یا کاهش خروجی آن در تویوتا اف جی بروزر موجود نیست. امکانات دیگر شامل سیستم انتقال قدرت سه سرعته خودکار Rancho و سیستم اگزوز مگنا فلو میباشند.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.