
مدلهای کوپه و روباز مازراتی MC20 به جز قسمتهای سقف و عقب، ظاهری مشابه دارند. به همین دلیل، تیونرها میتوانند یک کیت بدنه را برای هر دو نسخه گسترش دهند.
شرکت منصوری یک کیت بدنه جدید را به بازار عرضه کرده است که تغییرات ظاهری آن مشابه بهبودهایی است که در نسخه قبلی کوپه رخ داده بود. این کیت، با طراحی ملايم خود ممکن است به نظر برسد که تغییرات چندان بزرگی نداشته است، اما ظاهر آن از هر زاویهای تغییر داده شده است. در بخش جلویی این کیت، یک اسپلیتر بزرگ با بالههای یکپارچه قرار دارد و ورودیهایی روی کاپوت و تزئینات فیبرکربنی اطراف جلوپنجره نیز اضافه شده اند.

رکابهای جانبی بزرگ شده و ورودیهای متعددی روی نمای جانبی مشاهده میشود. به جای رنگهای معمولی، رینگهای FV.5 در محور جلو به اندازه ۲۱ اینچ و در محور عقب به اندازه ۲۲ اینچ بیشتر شدهاند. علاوه بر این، در بخش عقب، یک بال بسیار بزرگ و دیفیوزر نیز نصب شده است. به نظر میرسد که مازراتی MC20 Cielo منصوری، حتی از ظاهر سختتری برخوردار است.
تضاد قوی بین رنگ زرد و مشکی در فضای داخلی آن قابل مشاهده است.

درست همانند نسخه کوپه، پیشرانه ۳ لیتری بایتوربو آن طوری تنظیم شده است تا قدرت ۷۱۰ اسببخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتن متر تولید کند. این یعنی یک افزایش ۸۹ اسببخار و ۱۲۰ نیوتنمتر نسبت به نسخه استاندارد. شتاب صفر تا صد آن به ۲.۷ ثانیه کاهش یافته و حداکثر سرعت آن ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت است.
منصوری قیمت این کیت را اعلام نکرده است و به دلیل استفاده از حجم بزرگ فیبرکربن، قیمت آن احتمالا بسیار بالاست.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.