شرکت تیونینگ منصوری تاکنون برای لندرور دیفندر، مجموعههای بدنه و قطعات مختلفی را ارائه کرده است. این شرکت ابتدا به تولید قطعات برای دیفندر ۹۰ پرداخت و اکنون نوبت به دیفندر ۱۱۰ رسیده است.
طراحی منصوری دیفندر 110 بلک ادیشن
برنامههای تیره و سیاه منصوری به شکل بلک ادیشن شناخته میشوند، این بدان معناست که دارای گلگیرها با عضلات بیشتر و افزودن عناصر متعددی به بخشهای جلویی، عقب و جانبی است. عناصری مانند چراغهای اضافه در سپر جلو و بالای شیشه، کاپوت جدید، دیفیوزر اسپرت، بال سقفی، و چراغ ترمز مرکزی در قسمت عقب.
در قسمتهای مختلفی از بدنه، مانند روی چرخ زاپاس و کاپوت جدید، لوگوی منصوری مشاهده میشود. طراحی رینگهای این دیفندر، که تایرهای 295/30 را پوشش دادهاند، کمی عجیب به نظر میرسد و بیشتر برای خودروهای رولزرویس مناسب به نظر میرسد.
به دلیل استفاده از بنداژ و لاستیکهای جلو بزرگ و کوچک و کاهش فاصله زمین تا بالای بدنه خودرو، دیفندر قابلیت رفتن در مسیرهای سخت را از دست داده است.
کابین و امکانات منصوری دیفندر 110 بلک ادیشن
منصوری به طور معمول برای ساخت قطعات ویژه خود از فیبرکربن استفاده میکند. اکثر قطعات فیبرکربنی سبک در کابین خودرو قرار دارند. در دیفندر ۱۱۰، از جزئیات رنگ برنز استفاده شده است و چند نشان ویژه نیز بر روی آن حک شده است.
این دیفندر شباهت دیگری هم با رولزرویس دارد و آن سقف کهکشانی است.
مشخصات فنی منصوری دیفندر 110 بلک ادیشن
این نسخه خاص از دیفندر 110 احتمالا با موتور V8 سوپرشارژر مجهز شده است. این موتور ۵ لیتری در حالت استاندارد ۵۱۸ اسببخار قدرت و ۶۲۵ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. اما نسخه منصوری، ۶۴۱ اسببخار قدرت و ۸۷۰ نیوتنمتر گشتاور دارد. این نسخه همچنین حداکثر سرعت را از ۲۴۰ به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت افزایش داده است.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.