
با ملاحظه تایرهای 37 اینچی، بدنه بلند و تغییرات ظاهری در این نسخه از فورد F-150، ممکن است به نظر برسد که با مدل رپتور روبرو هستید. اما در واقع، این یک نسخه جدید است که بر اساس تجربیات فورد از ساخت رپتور توسعه یافته است.
ماشین مورد نظر، یعنی موستنگ مک-ای 1400، یک نمونه آزمایشی است که تحت همکاری بین فورد، RTR و Vaughn Gittin Jr تولید شده است.
بر اساس نظر مدیرعامل فورد، ارائه خودروهایی مانند Switchgear میتواند به ارتقای نگرش مشتریان نسبت به برند فورد کمک کند.
پیشکارخانههای آمریکایی فعلاً هیچ برنامهٔ اجرایی برای تولید ابزار کنترلی الکتریکی ندارند، اما آنها تصمیم گرفتهاند که با استفاده از اتومبیل خود، در مسابقهٔ خاص آفرودی King of the Hammers شرکت کنند.

مشخصات فنی فورد Switchgear
با نصب کمکفنرهای Fox 3.0 در محورهای جلو و عقب و همچنین سیستم تعلیق سفارشی دوبل جناغی در جلو و چند-اتصالی با میل تعادل در عقب، فاصله چرخها از یکدیگر به 203 سانتیمتر رسیده است. برای جبران این اختلاف و پنهان کردن پهنای رینگهای 18 اینچی با تایرهای 37 اینچی، پنلهای جدید بدنه از جنس کربن و گلگیرهای برآمده نصب شده است.
با اعمال این تغییرات، فاصله کف بدنه فورد Switchgear از سطح زمین در جهت جلو به 34 سانتیمتر و در جهت عقب به 28 سانتیمتر کاهش مییابد.
در هر دو نسخه از فورد Switchgear مشخصات فنی پیشرانه بدون تغییر باقیمانده است. بنابراین، هنوز دو پیشرانه برقی با مجموع خروجی قدرت 580 اسببخار و 1050 نیوتن متر گشتاور و با مجموعه باتری به ظرفیت 131 کیلووات ساعت وجود دارد.

طراحی فورد Switchgear
وزن فورد Switchgear با اضافه کردن سپرهای آفرود، زیرسپری استیل و ریل محفظه بار سفارشی به 68 کیلوگرم افزایش یافته است، اما این افزایش وزن در مقایسه با وزن کلی خودرو که 3.15 تن است، چندان مهم به نظر نمیرسد.
یک نسخه دیگر از فورد Switchgear وجود دارد که با رینگهای 20 اینچی، تایرهای کوچکتر، حذف زیرسپری و برخی تغییرات دیگر، به همراه افزایش 18 و 13 سانتیمتری ارتفاع جلو و عقب، طراحی شده است تا مناسب برای محیط شهری باشد.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.