
به نظر میرسد که تویوتا فعلا از تولید خودروهای هیدروژنی مانند میرای سدان، ناامید نشده است. براساس آخرین اطلاعات، مدل 2024 این خودرو با طراحی لوگوی جدید مشترک با مدلهای برقی و هیبرید عرضه خواهد شد. این مدل با بهبود فناوریهای استاندارد و قیمت مناسبتر، در بازار جای خود را پیدا خواهد کرد.
نسخه سوم از سامانه ایمنی تویوتا به نام Safety Sense به مدل میرای 2024 اضافه شده است و این یکی از تغییرات مهم آن میباشد. این سامانه اکنون قادر به ترمزگیری کامل در صورت تشخیص برخورد با عابر پیاده است. ویژگیهای دیگر این سامانه شامل هشدار خروج از خط با دستیار فرمان، کروز کنترل تطبیقپذیر در تمام سرعتها و دستیار ردیابی خطوط مسیر با امکان اصلاح عملکرد راننده میباشد.
اضافه شده: "این خودرو با تکنولوژیهای پیشرفته، از جمله سیستمهای ایمنی و همچنین سیستمهای حمایتی از راننده بهرهمند است." تصحیح شده: "خریداران تویوتا میرای 2024 قادر خواهند بود رنگ نقرهای Elemental را نیز انتخاب کنند."

تریم XLE، به عنوان یکی از تریمهای پایه تویوتا میرای 2024، همچنان از جایگاه خود در سال گذشته بهره میبرد. قیمت ابتدایی این تریم از 51,215 دلار شروع میشود، که تنها 690 دلار گرانتر از مدل قبلی آن است.
این تریم شامل ویژگیهایی همچون گرم کننده صندلیهای جلو، روکش SofTex، سیستم تهویه دو منطقهای، تنظیم ارتفاع خودکار، چراغهای LED جلو، سیستم صوتی JBL، شارژر بیسیم، آینه وسط حساس به نور و ویژگیهای دیگر نیز موجود است.
با سفارش پکیج فناوری پیشرفته، دستیار پارکینگ جلو و عقب با ترمز خودکار، کلید هوشمند و دوربین 360 درجه نیز به تجهیزات اضافه میشود.

خودرو تویوتا میرا 2024 با ویژگیهای لوکسی به نام لیمیتد عرضه میشود. قیمت پایه این مدل 68,180 دلار است که در مقایسه با نسخههای قبلی، 1,155 دلار گرانتر است. امکانات جدید این مدل شامل گرمکن و سرمایش صندلیهای عقب، سیستم تهویه هوای سه منطقهای، نورپردازی داخلی، سقف پانوراما با شیشه ثابت و دستیار پارک پیشرفته میباشد.
اگر تویوتا میرای 2024 را تا 31 مارس 2024 خریداری کنید، یک اعتبار 15 هزار دلاری برای شارژ مخزن به مدت 6 سال برای شما فراهم میشود. حتی اگر این خودرو را قبل از تاریخ مشخص شده به صورت اقساطی خریداری کنید، همچنان میتوانید از این اعتبار استفاده کنید، اما مهلت استفاده از آن به 3 سال کاهش مییابد.
اطلاعات مربوط به پیشرانه تویوتا در دسترس نیست؛ اما می توان حدس زد که احتمالاً از سه منبع ذخیرهسازی هیدروژن، یک سلول سوختی، باتری لیتیوم یونی ۱.۲۴ کیلوواتساعتی و یک موتور الکتریکی ۱۸۲ اسببخاری استفاده میکند و نیرو به چرخهای عقب انتقال مییابد.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.