![فورد ماوریک ترمور زیبا و تا حدودی قادر است]()
فورد ماوریک یک نفس تازه است، مهلتی برای خوش آمدگویی از کامیونهای حجیم و گران قیمت که این روزها بسیار رایج هستند. پیکاپ فورد در اندازه یک پیت بزرگتر از یک خودروی جمع و جور نیست و قیمت آن در جعبه فقط 25000 دلار است. اما این یک کامیون است، هر چند کوچک باشد، بنابراین باید ناهموار باشد.
وارد ترمور شوید که به نظر میرسد یک ماوریک در REI ولگردی کرده است. شایان ستایش است. ترمور دارای لهجه های نارنجی روی چرخ ها و جلوپنجره، برچسب های ترمور روی درب عقب، روکش اضافی و قلاب های یدک کش نارنجی در سپر است. اما این چیزی بیش از یک بسته بصری است. مشخصات سریع 2024 فورد ماوریک ترمور موتور لاریات توربو 2.0 لیتری چهار سیلندر خروجی 250 اسب بخار / 277 پوند فوت وزن 3807 پوند بکسل 2000 پوند قیمت 34275 دلار (پایه) / 40 دلار آمریکا
Maverick Tremor بسیاری از مزایای مشابه برادر بزرگ خود، F-150 Tremor را دارد. کوچکترین ترمور فورد دارای آسانسور 0.8 اینچی، لاستیکهای کلنگی Falken Wildpeak، صفحه لغزنده فولادی، سیستم تعلیق بهروز شده با مفصلبندی بهتر و حالتهای آفرود اختصاصی است که با قفل الکترونیکی دیفرانسیل عقب تقویت شدهاند.
اما آیا واقعاً توانایی دارد؟ تا اندازه ای. یک منطقه نه چندان فنی مدیریت حیات وحش در نزدیکی من با چند جاده خاکی شیاردار جای خوبی برای Maverick Tremor بود تا پاهایش را دراز کند.
سیستم تعلیق به روز شده، ضربه ها را بهتر از تنظیمات پایه جذب می کند و به کنترل بدن کمک می کند. در جاده ای پر از سنگ زیبا و سازگار است. اگر زیر بدنه کامیون بلند شوید، حتی در هر گوشه ضربه های هیدرولیک بامپ استاپ را برای زمانی که کار واقعاً سخت می شود، خواهید دید.
فاصله 9.4 اینچی از زمین، Maverick Tremor را بالاتر از Bronco Sport پایه (8.8 اینچ) و بالاتر از Forester Wilderness سوبارو (9.2 اینچ) قرار می دهد. و زاویه نزدیک در 30.4 درجه بسیار خوب است. اما 19.9 درجه در هنگام شکست و 22.2 درجه در هنگام خروج مشکلی ندارد. شما باید برخی از مهارت های خارج از جاده را به نام یک فاصله بین دو محور طولانی و یک تخت 4.5 فوتی قربانی کنید. مزایا: ارتقاء خارج از جاده با قابلیت واقعی، زیبا، سواری راحت
اما هنگامی که ماوریک ترمور با صفحه ترمز جلو و روکش اضافی ترکیب میشود، فضای کافی برای فرو بردن کامیون تک بدنه در شیارهای عمیقتر دارد. لاستیکهای همهجانبه بهخوبی چسبیدهاند و تفاوت قفل عقب در هر یک از حالتهای آفرود اختصاصی، کشش کافی را برای Mav فراهم میکند تا در موانع کم عمق گیر نکند.
با این حال، من هنوز مردد بودم که Maverick Tremor را از میان برخی از گودالهای عمیقتر و گلهای نرمتر عبور دهم. Maverick به طور غیرعادی طولانی است و 199.7 اینچ است. این به زوایای شکست و خروج ضعیف آن کمک می کند و آن را به کاندیدای اصلی برای تراشیدن زیر بدنه و تخت در راه خروج از یک مانع دشوارتر تبدیل می کند. یا اصلاً آن را از مانعی که گفته شد بیرون نیاورد.
موتور 2.0 لیتری توربوشارژر احساس تندی دارد. این موتور 250 اسب بخار قدرت و 277 پوند فوت گشتاور تولید می کند و با دریچه گاز سنگین صدایی زیبا ایجاد می کند - اما در غیر این صورت یک پیشرانه هیجان انگیز نیست. در مورد اتوماتیک هشت سرعته هم همینطور. در بهترین حالت ناشناس است اما حداقل CVT نیست.
صادقانه بگویم، Maverick در خاک بسیار سرگرم کننده تر از آن است که در پیاده رو. سواری در بزرگراه راحت است، اما حرکات بدن مبهم است، کابین صدای بلندی دارد، و ارگونومی صندلی راننده همه چیز نامناسب است. من برای راحت شدن با پدال های گاز و ترمز عجیب و غریب و قابلیت تنظیم محدود فرمان مشکل داشتم. معایب: گران قیمت با تریم لاریات، فضای داخلی ارزان، صدای بلند در جاده
صندلیهای چرم مصنوعی، حداقل با قابلیت تنظیم برقی در هشت جهت و پشتیبانی از کمر در این تریم Lariat بسیار راحت هستند - یکی از معدود ویژگیهای "ممتاز" در کل کابین. در غیر این صورت، فضای داخلی خانه مواد مجلل نیست.
پلاستیک های سخت بیشتر سطوح را می پوشانند و قسمت اعظم تریم ارزان به نظر می رسد. اما چیدمان داخلی خوب است، با جیب های زیادی برای بطری های بزرگتر آب، عینک آفتابی و موارد دیگر. و برای قیمت اولیه زیر 30000 دلار، متریال داخلی ارزان تری انتظار می رود.
اما اینجاست که کار مشکل میشود—این Maverick Tremor طبق آزمایش ۴۰۱۲۵ دلار قیمت دارد. دقیقا ارزان نیست
بسته Tremor یک گزینه 3495 دلاری است و می توانید آن را در XLT یا Lariat تهیه کنید. اما در XLT، فورد شما را مجبور به سیستم ایمنی Co-Pilot 360 خود میکند و قیمت چهار چرخ متحرک را اعمال میکند و هزینه کل پکیج Tremor را به 6365 دلار در XLT میرساند. ارزان ترین Maverick Tremor XLT 34275 دلار است و با صندلی های پارچه ای عرضه می شود.
Maverick Tremor با قیمت 40,000 دلار حتی کمتر مقرون به صرفه است، به خصوص وقتی به یاد بیاورید که شورلت کلرادو تریل باس بدنه روی قاب وجود دارد، که اکنون برای سال 2024 بسیار ارزان تر است. hp) و قابلیت خارج از جاده بیشتر.
اما برای جنگجویان گاه به گاه آخر هفته، فورد ماوریک ترمور توانایی زیادی دارد. مسلماً راحتتر از Chevy در جاده است. به نظر زیبا نیز میرسد، و اگر مدل XLT را انتخاب کنید، اگر میخواهید صندلیهای چرم مصنوعی را جدا کنید، همچنان میتوانید زیر 35000 دلار درآمد کسب کنید. نظرات رقبا هیوندای سانتا کروز دریافت خبرنامه Motor1 امروز ثبت نام کنید
بررسیهای دیگر فورد ماوریک 2023 بررسی فورد ماوریک ترمور اولین درایو بررسی: تلاقی مقیاس ریشتر 2022 بررسی هیبریدی فورد ماوریک: کامیون رژیمی