با پیروی از چندین شرکت خودروسازی دیگر، لامبورگینی نیز از لوگوی جدید خود رونمایی کرد. انتظار میرود که جانشین هوراکان، نخستین محصول از این خودروساز ایتالیایی باشد و از اواخر سال 2024 شروع به استفاده از نشان جدید خود خواهد کرد.
با توجه به اطلاعات ارائه شده، مشخص است که تغییرات اندکی در نشان لامبورگینی صورت گرفته است. پهنای نوشته این نام اندکی افزایش یافته و از دو رنگ سفید و مشکی برای نشان استفاده شده است. این تغییرات به منظور بهبود و نمایانسازی هویت اصلی برند لامبورگینی انجام شدهاند.
رنگهای زرد و طلایی در حال حاضر به عنوان رنگهای جانبی شناخته میشوند. همچنان که در گذشته بود، نشان گاو افسانهای لامبورگینی در نشان حضور دارد، اما سایهها از اطراف آن حذف شده است. به نظر میرسد که رنگ طلایی تنها در وبسایت و صفحات اجتماعی لامبورگینی برای استفاده کردن به کار گرفته خواهد شد.
به همراه بنتلی، دوکاتی و ایتال دیزاین، لامبورگینی به عنوان یک عضو از گروه آئودی شناخته میشود. این شرکت اعلام کرده است که با همکاری یک گروه از طراحان و استفاده از رنگهای جدید، طراحی جدیدی با نشان مینیمال و برجسته خود را ارائه خواهد داد.
حذف سایهپردازیها در نشان جدید لامبورگینی، بیانگر تغییر در طراحی زاویهدار محصولات این برند در سالهای اخیر است. علاوه بر هوراکان و شاسی بلند هیبرید، مدل پرچمدار رِووئلتو با پیشرانه V12 نیز به این نشان جدید لامبورگینی تزیین خواهد شد.
در سال 2028، لامبورگینی قصد دارد چهارمین مدل کاملاً برقی خود را به بازار عرضه کند که این خودرو به عنوان اولین محصول برقی کامل این برند معرفی خواهد شد. این خودرو دارای ظرفیت جابجایی 2+2 نفره میباشد که پارسال مدل مفهومی آن با نام لانزادور معرفی شد. همچنین در سال 2029، نسل دوم مدل اوروس نیز با پیشرانه برقی معرفی خواهد شد.
شرایط لامبورگینی در حال حاضر بهتر از هر زمان دیگری است. در سال 2023، این شرکت موفق شد برای اولین بار تعداد 10,112 دستگاه را به مشتریان تحویل دهد. فروش هوراکان و اوروس فعلی به ظرفیت خود رسیده است، در حالی که مدل لامبورگینی روایلتو قبل از سال 2026 به دست مشتریان نخواهد رسید.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.