![میتسوبیشی می تواند با کمک نیسان یک کامیون به آمریکا بیاورد]()
نیسان هفته گذشته از یک طرح گسترده برای فروش خودروهای بیشتر در سراسر جهان رونمایی کرد. این خودرو که The Arc نام دارد، 30 وسیله نقلیه جدید را در سه سال آینده به عنوان بخشی از یک برنامه بلندمدت با هدف گذار به خودروهای برقی معرفی میکند و در عین حال درآمد را به میزان قابل توجهی افزایش میدهد. در میان همه صحبتهای مالی، این خبر منتشر شد که نیسان و میتسوبیشی در حال تقویت همکاری خود با مدلهای جدید، از جمله یک پیکاپ جدید هستند.
در حال حاضر جزییات این کامیون مشخص نیست، جدا از اینکه این کامیون به طور مشترک بین نیسان و میتسوبیشی توسعه می یابد. Automotive News نشان می دهد که در نهایت می تواند به عنوان نسل بعدی نیسان فرانتیر عمل کند، اما همچنین می تواند یک پیکاپ با نشان میتسوبیشی را برای اولین بار از سال 2009 به ایالات متحده بازگرداند. در آن زمان، میتسوبیشی با دوج همکاری کرد تا Raider را بسازد. به شدت روی دوج داکوتای سایز متوسط. این فقط چند سال مدل دوام آورد و داکوتا مدت کوتاهی پس از آن در سال 2011 درگذشت. گالری: 2024 میتسوبیشی تریتون / L200 160 عکس
میتسوبیشی در حال حاضر یک کامیون بسیار جالب دارد: Triton. اما وانت میوه در ایالات متحده به دلیل به اصطلاح مالیات مرغ ممنوع است. این مالیات برای کامیون های سبک وارداتی به ایالات متحده تعرفه 25 درصدی اعمال می کند، اما برای خودروهای ساخته شده در آمریکای شمالی اعمال نمی شود. مشارکت نیسان و میتسوبیشی شاهد تولید در مکزیک خواهد بود و کامیونی با پیشرانه های هیبریدی و الکتریکی ایجاد می کند. بنابراین بدون تعرفه، میتسوبیشی می تواند یک پیکاپ با قیمت رقابتی برای مقابله با فورد، رم، جنرال موتورز، تویوتا و شریک ژاپنی خود نیسان داشته باشد.
ما با میتسوبیشی تماس گرفتیم تا بتوانیم اطلاعات بیشتری در مورد یک پیکاپ تراک آینده به دست آوریم. یک سخنگوی به ما گفت که خودروساز "همیشه در حال بررسی همکاری های مختلف با نیسان است" اما از اظهار نظر فراتر از آن خودداری کرد.
این همکاری گسترش یافته همچنین باعث می شود که میتسوبیشی از فناوری در حال توسعه EV نیسان برای ارائه خودروهای برقی بیشتر در خط تولید خود استفاده کند. Outlander PHEV در حال حاضر این مشعل را حمل می کند، بر روی استخوان های نیسان سوار شده و از پیشرانه نیسان استفاده می کند. همکاری در Outlander برای میتسوبیشی بسیار موفق بوده است. مدل استاندارد با 49182 فروش در سال 2023 پرفروش ترین خودروی این برند است. از این تعداد، 6681 مدل PHEV بودند.
میتسوبیشی در حال حرکت: میتسوبیشی میراژ تا سال 2025 در ایالات متحده متوقف می شود: گزارش 2024 کامیون ورزشی میتسوبیشی تریتون در کنار نسخه های تخصصی نمایش داده شد دریافت خبرنامه Motor1 امروز ثبت نام کنید