![هیوندای سانتا کروز جدید کمی کامیون تر است]()
به هیوندای سانتا کروز 2025 سلام کنید که ظاهری کمی تازه دارد و کمی بیشتر در کابین خلبان اتفاق می افتد. وانت کوچک انتخاب های پیشرانه آشنا خود را حفظ کرده است، اما توجه ویژه به تریم XRT معطوف است. هنگامی که در ژوئیه 2023 عرضه شد، صرفاً یک بسته ظاهری بود. اکنون همه چیز تغییر کرده است، هرچند اندکی.
برای شروع، تمام مدل های سانتا کروز 2025 از یک فیس لیفت کوچک اما قابل توجه بهره می برند. یک جلوپنجره جدید که از بریدگی های مستطیلی تشکیل شده است، در بالای یک قسمت پایینی کمی اصلاح شده قرار دارد. جلوپنجره V شکل از بین رفته و با خطوط مستقیم و اشکال متقارن جایگزین شده است که رک و پوست کنده ظاهری شبیه تراک به سانتا کروز می دهد. ما نمیتوانیم تعجب نکنیم که دماغه ماوریک چقدر بر طراحان هیوندای تأثیر گذاشته است، اما به وضوح نقطه کانونی برای بهروزرسانی سانتا کروز بود. جدای از چرخهای جدید و نمای عقب خاص در XRT، گیره جلو تنها اصلاحی است که در بیرون پیدا میکنید.
صحبت از XRT شد، هیوندای تایرهای تمام زمینی را نصب میکند تا به کامیون کمک کند تا از مسیر شکسته خارج شود. قبلاً XRT روی همان لاستیکهای خیابانی مانند سایر تریمها سوار میشد، اما اتفاقات کمی بیشتر از لاستیکها رخ میدهد. جلوپنجره از الگوی خاصی برخوردار است و نمای جلو و عقب برای زاویه نزدیک شدن بهتر در خارج از جاده مخصوص XRT هستند. قلابهای یدککش قرمز برجسته به جلو اضافه شده و بر روی چرخهای 18 اینچی مخصوص XRT سوار میشود.
در مورد داخل، تغییرات در اینجا بسیار برجسته تر است. این گلخانه جدید صفحهای از توسان بهروزرسانی شده با صفحه نمایش پانوراما خمیده که دارای نمایشگرهای اطلاعات سرگرمی و اطلاعاتی در مرکز است وام گرفته است. هر کدام تا اندازه 12.3 اینچ در دسترس هستند و در یک دایره جدید با قفسه بالای جعبه دستکش قرار گرفته اند. مجموعه ای از کنترل های لمسی برای تنظیمات صدا و آب و هوا در وسط قرار دارد، با یک دسته شیفت برجسته هنوز برای انتقال در جای خود قرار دارد. یک فرمان جدید شبیه توسان نیز اضافه شده است.
ارتقای داخلی با فناوری بیشتری همراه است. بهروزرسانیهای هوایی اکنون امکانپذیر است و Apple CarPlay/Android Auto بیسیم را در همه تریمها خواهید یافت. فناوری خودروی متصل Bluelink+ همراه با سیستمهای پرداخت درون خودروی Hyundai Pay وصل شده است. کلید دیجیتال 2 لمسی هیوندای به شما امکان می دهد کامیون را با گوشی هوشمند خود قفل یا باز کنید و در بخش ایمنی، هشدار توجه به جلو اضافه شده است. XRT را انتخاب کنید و دوربین های دید فراگیر و نقطه کور استاندارد را نیز دریافت خواهید کرد.
در زیر پوست، شما هنوز یک انتخاب از دو موتور دارید. موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر 191 اسب بخاری استاندارد است که یا چرخ های جلو یا هر چهار چرخ را به حرکت در می آورد. نسخه تنومند 2.5 لیتری توربو است که 281 اسب بخار قدرت و 311 پوند فوت گشتاور دارد. این به یک گیربکس هشت سرعته دوکلاچه متصل است و در تریم های XRT یا Limited، توربو حالت بکسل جدیدی را برای 5000 پوند به شما ارائه می دهد.
سانتا کروز 2025 تابستان امسال به نمایندگی ها می رسد. قیمت آن نزدیک به تاریخ فروش آن اعلام خواهد شد. برای مرجع، سانتا کروز 2024 از 28275 دلار شروع می شود و مقصد نیز در آن گنجانده شده است. انتهای دیگر ترازو سانتا کروز محدود با قیمت برچسب 42695 دلار است. دریافت خبرنامه Motor1 امروز ثبت نام کنید
اطلاعات بیشتر از خانه هیوندای: کانسپت جنسیس نئولن میتواند یک GV90 سه ردیفه را پیشنمایش کند. جنسیس نمیخواهد ماگما مانند M و AMG «هاردکور» باشد.