دارندگان لاماری در ایام نوروز در راه نمیمانند
در اسفند ماه 1402، وحید قاسمی شیران، مدیر خدمات پس از فروش شرکت آرین پارس موتور، اعلام کرد که خودروهای امدادی به نمایندگیهای لاماری تحویل داده شده است. او بیان کرد که این تحویلات با همکاری مدیران و کارکنان شبکه خدمات پس از فروش انجام شده و با توجه به برنامهریزیهای انجام شده، افزایش سفرهای بین شهری و نزدیکی تعطیلات نوروز، تحویلات به نمایندگیهای لاماری بهموقع انجام شد.
با تاکید بر سیاست آسایش خریداران در گروه آرین، مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور اعلام کرد که از اردیبهشت ماه امسال، تجهیز و تحویل خودروهای خدمات اضطراری به نمایندگان لاماری آغاز شد. ایشان افزود که لاماری ایما به عنوان یکی از با کیفیتترین کراس اوورهای مونتاژ شده در بازار ایران شناخته میشود و با نرخ کاهش خرابی بهعنوان یکی از شاخصهای برجسته، تلاش میکنیم تا رضایت خریداران این خودروها را به حداکثر برسانیم. تاکنون، تعداد نوزده دستگاه خودرو امداد به نمایندگان منتخب آرین پارس موتور تحویل داده شده است.
وی تاکید کرد که در صورت بروز هر گونه مشکل برای خودروهای لاماری به دلیلی در طی تعطیلات نوروز، شرکت آرین پارس موتور طرح ویژهای برای خدمترسانی به مشتریان خود در طول مسافرتهای نوروز سال ۱۴۰۳ راهاندازی کرده است.
افتتاح اولین نمایندگی خدمات پس از فروش لاماری
در فروردین 1402، شرکت آرین پارس موتور به منظور گسترش شبکه خدمات پس از فروش برند لاماری در سطح کشور، برنامههای استانداردسازی تعمیرگاههای مجاز لاماری را شروع کرده است. این تلاش با هدف ارائه خدمات با کیفیت به مالکان خودروهای این برند انجام میشود. اولین نمایندگی استاندارد خدمات پس از فروش لاماری به نام مرکز خدمات پس از فروش تلاش خودرو ایرنیان در تهران، بهطور رسمی افتتاح شد.
در مراسم تجلیل از وحید قاسمی شیران، مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور، او به اهمیت و ضرورت ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت و استاندارد در عملکرد شرکت اشاره کرد. او تاکید کرد که ارائه خدمات مناسب پس از خرید خودرو، آسایش و اطمینان به خریداران برای سالهای آینده را فراهم میکند. وحید قاسمی در سال 1402، به ارتقای خدمات پس از فروش توجه ویژه داده است و با بهبود سطح کیفیت خدمات و تامین صحیح قطعات و لوازم یدکی، هدف اصلی خود را تداوم کیفیت و رضایت مشتریان قرار داده است. او همچنین برای کارکنان بخش خدمات پس از فروش دورههای آموزشی و بازآموزی تدارک دیده تا امکان ارائه خدمات بهتر و با کیفیت بالاتر در کمترین زمان ممکن فراهم شود و رضایت مشتریان را به حداکثر برساند.
وی اعلام کرد که تمامی 26 نمایندگی لاماری در سراسر کشور، فعال و آماده ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان میباشند. همچنین، تا پایان نیمه اول سال 1403، بیش از 15 تعمیرگاه مجاز لاماری با استانداردهای آرین پارس موتور آماده ارائه خدمات توسط تکنسینهای ماهر و تجربهکافی به مشتریان لاماری در سراسر کشور میباشند.
"نمایندگی خدمات پس از فروش تلاش خودرو ایرانیان کد 2103 در منطقه فلکه صادقیه تهران، خدمات سرویسدهی کامل برای خودروهای لاماری ایما به تمامی مشتریان را با رعایت استانداردهای شرکت آرین پارس موتور ارائه میدهد."
امداد خودرو هوشمند آرین پارس موتور
در مهر ماه سال 1402، شرکت آرین پارس موتور خود را با ارائه خودرو امدادی مدل لاماری معرفی کرد. اکنون، این خودرو با نام لاماری امداد با استفاده از تکنولوژی هوشمند داخلی، بهبود یافته و توسط یک استارتاپ محلی تجهیز شده است. این خودرو لاماری امداد، با انجام اصلاحات و افزودن تجهیزات جدید توسط این شرکت، به اولین خودرو امداد هوشمند در ایران تبدیل شده است.
خودرو امدادی هوشمند لاماری اکنون دارای 2 دوربین داشبورد (داشکم) است که فعالیتهای داخلی و خارجی از خودرو را پوشش میدهد. یکی از دوربینها در سمت چپ داشبورد و مقابل راننده قرار گرفته است تا عملکرد و اقدامات راننده خودرو امداد را نظارت کند و در صورت وقوع تخلف توسط راننده، اطلاعات را به شرکت خدمات امدادی لاماری ارسال کند و فعالیتها را کنترل کند.
دوربین دوم در کنار آینه وسط نصب شده است و تمام اتفاقات و سفرهای روزانه خودرو امداد را ثبت میکند. هدف از نصب این دوربینها ثبت و ضبط اطلاعات و وقایع در مسیر خدمترسانی خودرو امداد لاماری است. این اقدام بهبود کیفیت و روش ارائه خدمات امدادی به خانواده محصولات لاماری را تضمین میکند.
در این خودرو که با همکاری دو مجموعه استارت آپی "همران" و "دلفین" تجهیز و هوشمند سازی شده، امکان رصد موقعیت، شرایط و مسیر حرکت، میزان پیمایش مسیر و رفتار رانندگی امدادگر و همچنین بررسی نحوه سرویس دهی خودرو به مشتری فراهم شده است.
خودروهای امدادی لاماری دارای ویژگیهای فنی مشابه با خودروهای معمولی لاماری ایما هستند، اما شرکت آرین پارس موتور طراحی نمای ظاهری خودروهای امدادی لاماری ایما را با رعایت کامل هویت بصری برند لاماری انجام داده است. از تکنولوژی مدلسازی سه بعدی پیشرفته برای طراحی تجهیزات داخل کابین نیز استفاده شده است.
این خودروها دارای ویژگیهایی مانند جامپ استارت، مخزن آب، جک و ابزارهای لازم برای سرویس سریع مجهز شدهاند. خودروهای سرویس لاماری در آینده قادر به ارائه خدمات سرویس سریع و سرویس در محل خواهند بود.
طراحی این خودرو شامل ویژگیهای جالبی همچون شاخ گوزن در نمای جانبی، شبرنگهای زیر پنل جلو و عقب، و چراغهای هشدار نارنجی بدون صدا و بلندگو میباشد.
به طور کلی، ۳۲ دستگاه از این خودروهای سرویس بین نمایندگیهای لاماری در سراسر کشور پخش خواهند شد. هر نمایندگی حداقل یک یا حداکثر دو دستگاه خودرو امدادی در اختیار خود داشته و از آن برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده خواهد کرد.
خودرو سرویس لاماری رونمایی شد
در ماه اردیبهشت سال 1402، شرکت آرین پارس موتور خودرو سرویس برند لاماری را معرفی کرد. این خودرو با طراحی ویژه با توجه به برند لاماری طراحی شده و از مدلسازی سه بعدی برای تجهیزات داخلی کابین آن استفاده شده است. شرکت برنامهریزی کرده است که 32 دستگاه از این خودروهای سرویس را بین نمایندگان فروش در سراسر کشور توزیع کند، به طوری که هر نماینده به یک یا دو خودرو امداد سیار دسترسی داشته باشد.
درخصوص طراحی این خودرو سرویس باید به نکات مهمی توجه کرد. این نکات شامل ویژگی شاخ گوزن در طراحی جانبی، شبرنگ های زیر سپر جلو و عقب و چراغهای هشدار نارنجی بدون سیستم آژیر و بلندگو میشود.
برای نصب تجهیزات خدمات فنی در خودروها، ابتدا یک مدل سه بعدی از داخل کابینه این خودروها ایجاد شده است. سپس، با براساس این مدل، کابینت بنا به نقشه های دقیق خودرو ساخته شده است که باعث افزایش عمر مفید این تجهیزات می شود. شرکت آرین پارس موتور تاکنون بیش از 3800 دستگاه لاماری ایما را تولید و به بازار عرضه کرده است.
بررسی انواع لاماری در بازار
برای آشنایی با خودروهای لامبورگینی در ایران و همچنین اطلاع از مشخصات فنی، آپشنها و تستهای مختلف این خودروها، مقالات زیر را بررسی کنید:
لطفا پاراگراف اول متن خود را بنویسید تا بتوانم آن را بهبود ببخشم.
اگر شما نیز یکی از مالکان محصولات لاماری هستید، احتمالاً مطالب زیر برای شما نیز جالب خواهد بود:
لطفاً پاراگراف اصلی را وارد کنید تا من بتوانم آن را بازنویسی کنم.