
امداد شبانهروزی مدیران خودرو برای سفرهای نوروز
در آخرین روزهای اسفند 1402، خدمات امداد خودرو جادهای شبانه روزی ام وی ام همچون همیشه، با بالاترین کیفیت و کارآمدی به مسافران نوروزی ارائه میشود. اگر هر یک از مشتریان ما در طول سفر خود با مشکلی مواجه شوند، تیم امداد جاده ای شبانه روزی ام وی ام برای حل مشکل آنها آماده و منتظر است.
OMV operates one of the largest road assistance networks nationwide. Upon receiving customer calls, the nearest roadside assistance provider is dispatched to the location. The 24/7 road car assistance services offered by OMV include the following features:
شرکت ما بیش از ۱۰۰ خودروی امداد کاملا مجهز را در سراسر کشور به کار مشتریان میاندازد. از طریق بیش از ۱۲۰ مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور، ما خدمات شیفتی ارائه میدهیم. طرح نوروزی ما از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین آغاز شده است و میانگین زمان حضور در محل کمتر از ۳۰ دقیقه است. ما امدادرسانی جاده ای ۲۴ ساعته را در تمام استانها فراهم میکنیم و تمام محورهای پر تردد نوروزی و اصلی کشور را پوشش میدهیم. همچنین، متخصصان ما از جمله تعمیرکاران، صافکاران و غیره در ایام نوروز فعالیت میکنند.
کارشناسان ام وی ام توانایی برطرف کردن مشکلات فنی خودرو را در محل دارند و در کوتاهترین زمان ممکن خودرو را برای ادامه سفر آماده میکنند. اگر نیاز باشد، خودرو به نزدیکترین نمایندگی مرکزی منتقل میشود تا توسط تکنسینهای ماهر تعمیر شود.
در طرح امداد نوروزی، بیش از ۱۰۰ خودرو امدادی و ۱۲۰ نمایندگی خدمات پس از فروش در تمام استانها، از روز ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳، در حال فعالیت بر روی محورهای پرتردد هستند تا به مسافران نوروزی کمک کنند. برای ارتباط با خودروهای امدادی جادهای شبانه روزی، تنها کافی است با شماره ۴۹۰۸۲ -021 تماس بگیرید. در این شماره، علاوه بر دریافت راهنماییهای لازم، سریعترین خودرو امدادی به محل حضور شما ارسال خواهد شد.
مدت زمان رسیدن نیروهای امدادی متغیر است و به عواملی نظیر وضعیت ترافیک، شرایط آب و هوایی، تعداد درخواستهای همزمان وابسته است. اما در متوسط، خودروهای امدادی در عرض کمتر از ۳۰ دقیقه به محل درخواست کننده میرسند.
کمپین امداد جادهای نوروزی فونیکس
کمپین امداد جادهای فونیکس با شعار "پشتیبان شما به وسعت ایران" در اسفند 1402 راهاندازی شد. این کمپین تا 13 فروردین 1403 در سراسر کشور به اجرا درآمده است.
با توجه به تعهد فونیکس به ارائه خدمات پس از فروش عالی، ناوگان امداد جادهای خود را گسترش داده است تا به مشتریان خدمات سریع و کارآمدتری ارائه دهد. در این کمپین نوروزی جدید، تعداد ۱۱۵ ایستگاه SOS در سراسر کشور فعال خواهند بود تا همیشه کمک در دسترس باشد و مشتریان می توانند مکان خود را از طریق وبسایت spa.radshid.com اعلام کنند (از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین).
خدمات پس از فروش فونیکس اکنون در تمامی استانهای کشور در دسترس است. این امر نشان از تعهد فونیکس به مشتریان خود دارد و اطمینان میدهد که آنها می توانند در هر نقطهای از کشور خدمات فونیکس را دریافت کنند. به منظور اهمیت تعطیلات نوروز، فونیکس بازه زمانی اضطراری را از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین تعیین کرده است. در این دوره، مرکز تماس فونیکس با شماره تلفن ۰۲۱۴۹۰۸۲۴ ساعته پاسخگو خواهد بود.
مراکز خدمات پس از فروش در نمایندگیهای این برند، حتی در ایام نوروز نیز فعال خواهند بود تا مشتریان بتوانند در هر زمانی که نیاز دارند، حتی در طول تعطیلات، به پشتیبانی و خدمات مربوطه دسترسی داشته باشند.
کمپین نوروزی خدمات امداد جاده ای فونیکس، یک اقدام جامع با هدف بهبود تجربه مشتریان است. این کمپین شامل افزایش ناوگان خدمات امداد جاده ای، افزایش تعداد ایستگاه های امداد، پوشش منطقهای گسترده تر، ایجاد مرکز تماس 24 ساعته، فعالیت مراکز خدمات در طول تعطیلات و برگزاری قرعه کشی هیجان انگیز میباشد. این اقدامات جدید، یک استاندارد جدید را در زمینه خدمات پس از فروش ارائه میدهد.
ارائه بیشترین گارانتی در بازار خودرو کشور توسط فونیکس
در آذر ماه 1402، برند فونیکس با گارانتی طولانی مدت خود، که از رقبای بازار خودرو در ایران بیشتر است، استانداردهای جدیدی برای قابلیت اطمینان و خدمات پس از فروش تعیین کرده است.
ضمانت محصول یک تضمین قاطع از برند فونیکس برای کیفیت و رضایت مشتری است که تازه با تزلزل ناپذیر. فونیکس ارائه دهنده گارانتی ۷ ساله یا ۲۰۰ هزار کیلومتری برای خودروهای تیگو ۸ پرو پلاگین-هیبرید، تیگو ۸ پرو و تیگو ۸ پرو مکس است. همچنین، به عنوان یک امتیاز اضافی، فونیکس یک بسته تعمیر و نگهداری رایگان ۵ ساله یا ۱۰ نوبت ارائه میدهد که به تجربه بیشتری برای مشتریان کمک میکند.
اما دارندگان خودروی تیگو ۸ پرو با تکنولوژی پلاگین-هیبرید، از امکانات بیشتری بهره مند خواهند شد. باتری این خودرو از گارانتی تا ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر برخوردار است و افراد مالک این خودرو از نصب رایگان یک ایستگاه شارژ خانگی از طرف Home Service و دریافت یک شارژر همراه به عنوان هدیه نیز بهرهمند خواهند شد.
تیگو ۷ پرو، به همراه گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰ هزار کیلومتر عرضه میشود، همچنین فونیکس یک پکیج تعمیر و نگهداری رایگان ۲ ساله یا ۶ نوبت را برای تکمیل این گارانتی ارائه میدهد. خدمات پس از فروش جامع فونیکس تضمین میکند که دارندگان تیگو ۷ پرو بتوانند از تجربه رانندگی خود لذت برده و به آسودگی از خودرو خود استفاده کنند.
ماشین فونیکس افایکس با طراحی اسپرت و جوانپسند، گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر ارائه میشود. همچنین، بسته تعمیر و نگهداری رایگان ۲ سال یا ۶ نوبت نیز ارائه میشود. این پشتیبانی جامع پس از فروش اطمینان میدهد که مالکان ماشین فونیکس افایکس بتوانند از تجربه رانندگی خود لذت ببرند و به راحتی از خودروی خود استفاده کنند.
در این برند، تمرکز بر روی کیفیت، دوام و ارائه خدمات استثنایی به مشتریان، آن را به عنوان یک نام برجسته در صنعت خودرو تبدیل کرده است.
آغاز کمپین تابستانی مدیران خودرو
در مرداد ماه سال 1402، مدیران شرکت خودروبا برگزاری یک کمپین تابستانی ویژه برای خدمات پس از فروش، سعی دارند مشتریان خود را بهتر شناسایی کرده و مشکلات خودروی آنها را در فصل سفرهای تابستانی رفع کنند. این شرکت، با استفاده از شبکه گسترده نمایندگیهای خدمات پس از فروش خود، به هدف آسانتر کردن تجربه تابستانی مشتریان خود میپردازد.
به تاریخ 14 تا 26 مرداد ماه، کمپین تابستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو برگزار خواهد شد. طی این دو هفته کاری، تمامی نمایندگیهای خدمات پس از فروش شرکت میزبان مشتریانی خواهند بود که از برندهای مدیران خودرو استفاده میکنند. خدمات ارائه شده در این کمپین شامل موارد زیر است:
- بازدید رایگان
- 10 درصد تخفیف لوازم مصرفی ( شامل روغنموتور، روغن ترمز، ضد یخ، روغن گیربکس، روغن هیدرولیک، فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر بنزین، لنت ترمز)
- 5 درصد تخفیف تا سقف 500000 تومان برای تعمیرات سنگین بالاتر از 400000 تومان
- مایع شیشه شوی رایگان برای تمامی مراجعهکنندگان
پس از پایان دوره کمپین تابستانی خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو، 20 نفر از مشتریانی که در این بازه زمانی به نمایندگیها مراجعه کردهاند، به صورت تصادفی انتخاب شده و هدایای ویژهای به آنها اهدا خواهد شد.
امداد 24 ساعته مدیران خودرو برای نوروز 1402
مدیران خودرو، برنامه کمپین ۲۴ ساعته برای ایام نوروز سال 1402 را اعلام کردهاند. این برنامه از 25 اسفند تا انتهای تعطیلات نوروزی برنامهریزی شده است و هدف آن ایجاد آرامش و رضایت مشتریان از خودروهای خود و ارائه خدمات پشتیبانی فنی سریع است. بیش از 100 دستگاه خودرو امدادی و بیش از 200 تخصصیکار آماده پاسخگویی در سراسر کشور خواهند بود و مشتریان میتوانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره تماس 02147651 از خدمات امدادی استفاده کنند.
برای بهبود کیفیت خدمات و افزایش تعداد نمایندگیهای امداد 24 ساعته، بیش از 150 نمایندگی منتخب خدمات پس از فروش در طول کمپین آمادهاند که به مشتریان عزیز خدمات ارائه دهند. مدیران خودروها در ایام نوروز میتوانند از ساعت 8 صبح تا 16 بعد از ظهر به این نمایندگیها مراجعه کنند تا خدمات لازم را دریافت کنند.
اقدام جدید ام وی ام برای ارائه خدمات اختصاصی به مشتریان
در دسامبر 2022، برند امویام به عنوان یک برند جوانپسند با رضایت مشتریان بالا شناخته میشود. امویام اخیراً واحد عملیات مشتریان خود را راهاندازی کرده است. این واحد با تحلیل دقیق رفتار مشتریان، بررسی دیدگاههای آنها و برگزاری نظرسنجیهای متعدد، نیازهای مشتریان را مورد بررسی و تحلیل قرار میدهد. هدف از این واحد، ارائه خدمات منحصربهفرد و جذاب به مشتریان این برند است تا با بهبود تجربه خرید و رانندگی با محصولات امویام، رضایت مشتریان را افزایش دهد و رابطه مستقیم با آنها را تقویت کند.
شرکت ام وی ام به مشتریان خود پیشنهاد میدهد که با ثبت اطلاعات و ترجیحات شخصی خود، و با اطلاع از معیارهای یک مشتری ویژه و وفادار، به عنوان عضوی از این جامعه بزرگ، از امکانات و مزایای ارائه شده در این عضویت ویژه بهرهمند شوند.
به عضویت به عنوان مشتری ویژه امکانات و مزایایی ارزشمند به همراه دارد، از جمله:
- شرکت درقرعهکشیهای سالانه
- اختصاص هدایای روز تولد
- بهرهمندی از هدایای ویژه
- اولویت حضور در رویدادهای باشگاه مشتریان
- اولویت در تجربه استفاده از اکسسوریهای جدید
- اولویت در پروژههای تصویربرداری سبک زندگی
- اولویت در همکاریهای Co-Branding
- اولویت حضور در رویدادهای رونمایی و تست محصولات جدید
- اولویت شرکت در جلسات هماندیشی سالیانه با حضور مدیران ارشد
امویام به دنبال ایجاد تجربهای منحصر به فرد از لذت رانندگی است که دارای خدمات خاصی است. این برند قصد دارد در آینده مزایای بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهد.
کمپین زمستان 1401 مدیران خودرو
در آذر ماه سال 1401، شرکت مدیرانخودرو به مناسبت شب یلدا، کمپین زمستانی خدمات پس از فروش خود را راهاندازی کرد. این کمپین اختصاص دارد به محصولات امویام و فونیکس و از تاریخ 26 آذر تا 15 دی، به مدت 17 روز کاری برگزار میشود. هدف از این کمپین شناسایی و پیشگیری از مشکلات پیچیده خودروها و کاهش هزینههای تعمیرات است. این برنامه شامل ارائه خدمات به تمامی خودروها، با یا بدون گارانتی میباشد.
- بازدید رایگان شامل مواردی از جمله عیبیابی با دستگاه، بررسی عملکرد سیستم شارژ، سیستم برف پاککن و شیشهشور، سیستم بخاری و کولر، بازدید سطح مایع ضد یخ رادیاتور، بازدید روغن موتور و روغن گیربکس و هیدرولیک و …
- 20 درصد تخفیف در خرید قطعات مصرفی شامل لنت ترمز، روغن ها، فیلترها و …
- تخفیف 80 درصدی اجرت تعویض
- پذیرایی از مشتریان و مالکین خودروهای امویام و فونیکس در زمان مراجعه به نمایندگیها
پس از پایان کمپین زمستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو، بین مشتریانی که در این مدت به نمایندگیهای مدیرانخودرو مراجعه کردهاند، قرعهکشی انجام خواهد شد و به 20 نفر از آنها جوایز ارزشمند اهدا خواهد شد. مشتریانی که ببیش از یک میلیون و 200 هزار تومان هزینه کردهاند، 300 هزار تومان اعتبار هدیه از مدیرانخودرو دریافت میکنند که میتوانند تا 8 ماه از آن استفاده نمایند.
اخبار شرکت مدیران خودرو
آخرین اخبار شرکت شامل شرایط فروش ام وی ام، چری و فونیکس، قیمت لوازم یدکی و آخرین اطلاعرسانیها درباره طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با خودروهای جدید را در مقالات زیر بخوانید:
اگر شما هم یکی از مالکان محصولات شرکت مدیران خودرو هستید، پیشنهاد میکنیم مطلب مربوطه را حتما مطالعه کنید.