![مرسدس G کلاس جدید دارای قدرت بیشتر و کاپوت]()
G-Wageن مشعل آفرود مرسدس بنز را در 45 سال گذشته حمل کرده است. و SUV جعبهای تقریباً در نیم قرن گذشته تغییر چندانی نکرده است. اما برای سال 2024، مرسدس بالاخره آفرود آفرود نمادین خود را - به میزان ملایم - قبل از EQG EV آینده در اواخر سال جاری الکتریکی می کند.
G550 پایه V-8 خود را برای یک موتور 3.0 لیتری شش خطی توربوشارژ جدید با کمک هیبریدی ملایم از طریق یک توربو شارژر گاز اگزوز و یک کمپرسور کمکی الکتریکی کنار گذاشته است. این به کلاس G پایه 443 اسب بخار قدرت و 413 پوند فوت گشتاور می دهد و ژنراتور استارت یکپارچه به تنهایی 20 اسب بخار قدرت و 148 پوند فوت می دهد. این 27 اسب بخار بیشتر از مدل قبلی است، اما گشتاور کمی کمتر است. گشتاور اسب بخار موتور 2024 G550 Turbo 3.0L I-6 Hybrid 443 HP 413 LB-FT 2025 G550 Twin-Turbo 4.0L V-8 416 HP 450 LB-FT
یک گیربکس اتوماتیک نه سرعته به روز شده با مبدل گشتاور به طور کلی نسبت دنده وسیع تری را ارائه می دهد، در حالی که سیستم چهار چرخ متحرک با تقسیم گشتاور 40-60 به صورت استاندارد ارائه می شود. و حتی با وجود موتور با حجم کمتر، G550 همچنان قدرت آفرود عالی دارد. سه قفل دیفرانسیل مکانیکی با جعبه انتقالی جفت میشوند که دندههای آفرود با برد پایین را ارائه میدهد. همان 9.5 اینچ فاصله از زمین باقی می ماند، و به ترتیب زوایای نزدیک شدن و خروج کامیون 30 و 31 درجه باقی می ماند.
مرسدس برای کمک به آفرود، یک عملکرد کابین خلبان خارج از جاده را در سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX ایجاد کرد. کابین خلبان خارج از جاده مواردی مانند موقعیت خودرو، ارتفاع، زاویه فرمان و دما را بر روی صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی و دسته ابزار دیجیتال مربوطه نمایش می دهد و به کاربران امکان می دهد نمایشگر را به دلخواه خود سفارشی کنند. عملکرد "Transparent Hood" که از EQE و GLC قرض گرفته شده است نیز وجود دارد و به راننده اجازه می دهد با استفاده از دوربین 360 درجه جلوی خودرو را "از طریق" قسمت جلویی خودرو ببیند.
مجموعهای از فناوریهای دیگر در G-Class موجود است، از جمله مجموعهای از تجهیزات ایمنی به عنوان بخشی از بسته استاندارد Driver Assistance. این شامل کروز کنترل تطبیقی، نظارت بر نقاط کور، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و غیره است. پکیج پارکینگ همچنین دارای دوربین 360 درجه بالای سر است. خریداران میتوانند مواردی مانند دستیار فرمان تطبیقی، توقف فعال اضطراری، و کمک سرعت مبتنی بر مسیر را اضافه کنند.
در حالی که G550 پایه موتور خود را کوچک می کند، G63 عملکرد محور بدون تغییر باقی می ماند. پیشرانه 4.0 لیتری V-8 توئین توربو با 577 اسب بخار قدرت و 627 پوند فوت و همان دستیار هیبریدی ملایم 48 ولتی مدل پایه قابل حمل است. این قدرت برای پرتاب G63 به سرعت 60 مایل در ساعت در 4.2 ثانیه کافی است.
AMG Active Ride Control یک گزینه جدید در G63 است و تثبیت کننده رول هیدرولیک و میرایی تطبیقی قابل تنظیم را برای عملکرد بهتر در داخل و خارج از جاده اضافه می کند. می توانید آن را به عنوان بخشی از AMG Offroad Package Pro دریافت کنید.
هر دو مدل پایه G550 و G63 برای سال 2025 بهروزرسانیهای بصری ظریفی دریافت میکنند. G63 بهطور خاص با گزینه رنگ جدید Manufaktur Hyper Blue Magno، چراغهای LED تطبیقی استاندارد و طراحی جدید سپر عرضه میشود. همچنین می توانید از بین شش چرخ مختلف از 20 تا 22 اینچ انتخاب کنید.
چیزی که مرسدس فاش نمی کند این است که G کلاس جدید و بهبود یافته چقدر هزینه دارد. مدل 2024 از 144150 دلار با مقصد شروع می شود و G63 180950 دلار است. انتظار می رود مدل 2025 از هر دو جنبه کمی گران تر باشد.
ساعت EQG آینده مرسدس بنز G کلاس برقی چرخش های همزمان در وگاس استریپ مرسدس بنز EQG "عملکرد خارق العاده" در داخل و خارج از جاده خواهد داشت.