
شرکت Apocalypse 6×6 به خاطر ساخت خودروهای شش چرخ شناخته شده است، اما تمام خودروهای آن با سه محور مجهز نیستند. این شرکت تصمیم گرفت تا مدل لندرور دیفندر را تیون کند، با افزایش ارتفاع بدنه، نصب رینگ و تایرهای بزرگتر و برخی تغییرات دیگر برای بهبود عملکرد بیراههنوردی. این تغییرات آن را به یک خودرو مناسب برای رانندگی ماجراجویی تبدیل کرده است.
ارتفاع بدنه لندرور دیفندر 110 با افزایش 9 اینچ یا 228 میلیمتر، همچنان از سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم خود بهره میبرد، بدون تاثیر بر عملکرد آن. آپوکالیپس 6x6 اعلام کرده که این اولین باری است که سیستم تعلیق پیشرفته نسل جدید دیفندر، با افزایش ارتفاع ارائه شده است.

با افزایش ارتفاع چهره لندرور دیفندر، این خودرو با ویژگیهای دیگری مانند زیرسپرهای سفارشی، وینچ، پله رکاب، ریل سقفی و رینگهای بزرگتر نیز بهبود یافته است. رینگهای 5 پره مسی رنگ به همراه تایرهای چهار فصل این مدل را به زیبایی تکمیل میکنند.
در این نگاه اول، لندرور دیفندر از جهت خشونت ظاهری چشمگیر است، اما زیر کاپوت آن پیشرانه ی هفته یا هشت، با سیلندرها ندیده می شود. این مدل مجهز به یک پیشرانه ی چهار سیلندره با حجم دو لیتری توربوکارژ شده است که 296 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این نیرو با استفاده از یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته به هر دو محور انتقال می یابد.

این دیفندری لندرور که در تصاویر مشاهده میشود، توسط South Florida Jeeps با قیمت 99 هزار دلار به فروش میرسد. این خودرو در سال 2020 ساخته شده و تاکنون 5.718 کیلومتر طی کرده است.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.