Acura MDX Type S بسیار به عظمت نزدیک است

مقالات خودرویی
Acura MDX Type S بسیار به عظمت نزدیک استآکورا MDX Type S 2024 یک SUV سه ردیفه برای رانندگان است. این یکی از پویاترین وسایل نقلیه لذت بخش در بخش خود است که با استفاده از تنظیم زیبای شاسی، فرمان سریع و پیشرانه هوشمندانه عملکردی شبیه سدان اسپرت را در بسته ای بسیار بزرگتر ارائه می دهد. اما هیچ کدام از اینها مهم نیست، زیرا استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی بسیار آزاردهنده است. در حالی که اکثریت قریب به اتفاق صنعت به سمت صفحه نمایش‌های لمسی رفته‌اند، آکورا در حکمت بی‌پایان خود تصمیم گرفته است که از کنترل‌های سرگرمی اطلاعاتی به سبک تاچ‌پد خود برای MDX 2024 استفاده کند. صفحه نمایش مرکزی بزرگ 12.3 اینچی به هیچ وجه به لمس حساس نیست، در عوض با استفاده از یک پد مربعی روی کنسول مرکزی، باید روی آن کلیک کنید تا مواردی مانند منبع صوتی یا مقصد ناوبری، مانند پد لمسی روی لپ‌تاپ را انتخاب کنید. و این تجربه را خراب می کند. صفحه‌های لمسی برای پیمایش در سیستم‌های اطلاعات سرگرمی در حین حرکت عالی نیستند، اما سیستم پد لمسی آکورا قطعا بدتر است. یادگیری نحوه عملکرد آن نسبتاً ساده است، اما استفاده از آن هرگز فرآیندی روان و آسان نیست، به خصوص در هنگام رانندگی. ما مطمئن هستیم که مالکان به پد لمسی عادت خواهند کرد، اما مجبور کردن خریدار شما به «عادت کردن» به چیزی که باید آسان باشد، راه خوبی برای نزدیک شدن به یک محصول نیست. مشخصات سریع 2024 Acura MDX Type S موتور توربوشارژ 3.5 لیتری V-6 خروجی 355 اسب بخار / 354 پوند فوت مصرف سوخت 17 شهر / 21 بزرگراه / 19 قیمت پایه ترکیبی 73,500 دلار قیمت آزمایشی 75,29 دلار جدای از سرگرمی های اطلاعاتی شگفت انگیز، بقیه قسمت های داخلی MDX مکانی دلپذیر برای گذراندن زمان است. این چیدمان به اندازه چیزی مانند BMW X7 یا مرسدس بنز GLS پر زرق و برق نیست، اما وجود دکمه‌های واقعی و فیزیکی برای مواردی مانند کنترل تهویه مطبوع و صدا مورد استقبال قرار می‌گیرد. به سراغ پکیج Advance بروید و یک سطل پر از فناوری های مفید، مانند نمایشگر هدآپ، سیستم صوتی با 25 بلندگو، و صندلی های اسپرت ماساژ جلویی قابل تنظیم در 16 جهت دریافت خواهید کرد. تایپ اس حتی از فناوری‌های استاندارد بیشتری مانند تهویه صندلی جلو، ناوبری، پد شارژ تلفن بی‌سیم، استارت از راه دور و تعداد انگشت شماری سیستم ایمنی فعال اضافی بهره می‌برد. اما ویژگی‌های اضافی واقعی در زیر پوست ظاهر می‌شوند، جایی که Type S از شاسی‌ها و پیشرانه‌های متعددی بهره می‌برد تا ظاهر آن را بسیار چابک‌تر به نظر برساند. مزایا: دینامیک جامد، ظاهر تیز، فضای داخلی راحت با بسیاری از ویژگی های لوکس MDX Type S به صورت استاندارد از سیستم تعلیق بادی بهره می‌برد، بدون اینکه حالتی را که در سایر سیستم‌های بادی سواری معمول است، به آن اضافه کند. مهمتر از همه، این شاسی بلند اسپرت دارای یک موتور 3.5 لیتری V-6 توربوشارژ دوقلو است که 355 اسب بخار قدرت و 354 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند و به یک موتور 10 سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک متصل می‌شود. این نسخه از AWD "Super Handling" Acura نیز تنظیم استاندارد شما نیست. اکنون در نسل چهارم خود، بردار گشتاور واقعی برای Type S در حال کار است، با این سیستم که می‌تواند تا 70 درصد از گشتاور موتور را به عقب و تا 100 درصد از این گشتاور را به چرخ چپ یا راست ارسال کند. مانند سیستم های موجود در TLX Type S و Volkswagen Golf R. MDX Type S را در جاده‌ای پر پیچ و خم بریزید و به راحتی احساس می‌کنید که به نفع شما کار می‌کند. اگر در حین چرخاندن شتاب دهید، می‌توانید حس کنید که رایانه تمام این نیرو را به چرخ عقب بیرونی می‌فرستد، و در حین مذاکره از طریق خمیدگی، قسمت عقب خودرو را وادار به چرخش کنید. این یک حس طبیعی نیست، اما با این وجود تجربه را سرگرم کننده تر می کند و به ماشین حال و هوای بسیار چابک تری می بخشد. بقیه ماشین هم سرگرم کننده است. دستگیره حالت درایو نصب شده در مرکز را روی Sport بچرخانید، و سیستم تعلیق و فرمان سفت می شوند، در حالی که پدال گاز تیز می شود. بدیهی است که این SUV یک خودروی اسپرت نیست، اما ترکیبی از ارتقاء شاسی که به خوبی طراحی شده است باعث می‌شود احساس کوچک‌تری نسبت به آنچه که هست داشته باشید. در ترکیب با ترمزهای 10 سرعته و استاندارد برمبو با تعویض سریع، به راحتی می‌توانید از مسیر عقب مورد علاقه‌تان با سرعتی نسبتاً تند عبور کنید، بدون اینکه احساس کنید خودرو در حال سقوط است – برای چیزی با وزن 4788 پوند بد نیست. و در حالی که V-6 پرصداترین موتور موجود در حال حاضر نیست، نمی‌توانید از کارایی آن ایراد بگیرید. پای راست خود را مدفون نگه دارید و سرعت واقعی در اینجا وجود دارد. معایب: سیستم اطلاعات سرگرمی غیرقابل قبول، V-6 موثر اما فراموش نشدنی است، مصرف سوخت کم با وسیله نقلیه ای به این اندازه، سرگرمی تنها هدف نیست. خوشبختانه Type S می‌تواند به راحتی در پس‌زمینه ترکیب شود و نقش یک SUV معمولی سه ردیفه را ایفا کند، زمانی که آن را تازیانه نمی‌زنید تا در جاده دره‌ای مورد علاقه‌تان حرکت کنید. در حالی که این سیستم تعلیق کمی سفت تر از معمولی شاسی بلند بزرگ شما است، سیستم تعلیق کاملاً قادر است در حالت عادی ضربه ها را از بین ببرد. ردیف سوم کمی تنگ است، اما هیچ مسافری در طول چهار روزی که با ماشین رفتم شکایت واقعی نداشت. اگر نیاز به حمل و نقل بیش از چهار بزرگسال دارید، ما چیزی بزرگتر را پیشنهاد می کنیم. اما به خاطر داشته باشید، هر چیزی بزرگتر از این MDX Type S احتمالاً رانندگی بسیار کمتری خواهد داشت. رابط صفحه لمسی MDX تنها چیزی است که من را از توصیه جدی آن باز می دارد. اما اگر در بازار هستید، لازم نیست مدت زیادی صبر کنید تا از بین برود. آکورا در اوایل سال جاری اعلام کرد که قصد دارد از اواخر سال 2024 مجموعه خود را از سیستم پد لمسی خلاص کند. توصیه ما؟ یک سال صبر کن تا آن زمان، Type S بسیار جذاب تر خواهد شد. دریافت خبرنامه Motor1 امروز ثبت نام کنید اطلاعات بیشتر در مورد MDX Type S 2022 Acura MDX Type S اولین بررسی درایو: عملکرد نوپا با قیمت 2022 Acura MDX Type S قیمت از 67745 دلار شروع می شود، بالاتر از 73 هزار دلار نظرات رقبا فورد اکسپلورر ST Lexus RX500h F Sport Audi SQ7 BMW X7

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ