سرویس ادواری مدیران خودرو 1402

مقالات خودرویی

امداد شبانه‌روزی مدیران خودرو برای سفرهای نوروز

در اسفند 1402، خدمات امداد خودرو شبانه روزی ام وی ام به مسافران نوروزی با کارایی بالا ارائه می‌شود. تیم امداد خودرو آماده پاسخگویی به مشکلات مسافران در تمام جاده‌های کشور است و هرگاه مدیران خودرو به مشکلی برخورد کنند، ام وی ام آن‌ها را به مساعدت می‌رساند.

ام وی ام دارای یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های امداد جاده‌ای در سراسر کشور است که به صورت ۲۴ ساعته، تمام روزه پاسخگوی تماس‌های مشتریان می‌باشد. این شرکت، فوراً امدادگر نزدیکترین را به محل حادثه اعزام کرده و پوشش کاملی در امور امداد خودرو فراهم می‌کند.

امکانات عمده ای که در دسترس است:

  • بیش از ۱۰۰ خودروی امداد کاملا مجهز در سراسر کشور
  • فعالیت ۲۴ ساعته ۱۲۰ مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور
  • شروع طرح نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین
  • میانگین زمان حضور در محل کمتر از ۳۰ دقیقه
  • امدادرسانی جاده ای در تمام استان‌ها در ایام نوروز
  • پوشش تمامی محورهای پر تردد نوروزی
  • پوشش تمام محورهای اصلی کشور در ایام نوروز
  • فعالیت انواع متخصصان خدمات پس از فروش مانند تعمیرکار، صافکار و غیره در ایام نوروز

خدمات خودرویی ام وی ام شامل برطرف کردن مشکلات فنی خودرو در محل و به سرعت، به منظور آماده سازی خودرو برای ادامه سفر می‌باشد. در صورت نیاز، اگر تعمیر در محل امکان‌پذیر نباشد، خودرو به نزدیک‌ترین نمایندگی مدیران خودرو ارسال می‌شود تا توسط تیم تخصصی تعمیر شود.

در طرح امداد نوروزی، بیش از ۱۰۰ خودرو امدادی و ۱۲۰ نمایندگی خدمات پس از فروش از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در تمام استان‌ها، به ویژه در محورهای پرتردد، فعال هستند تا به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی کنند. برای برقراری ارتباط با امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی، کافیست مدیران خودرو با شماره ۴۹۰۸۲- ۰۲۱ تماس بگیرند. در این تماس، علاوه بر دریافت راهنمایی‌های لازم، سریع‌ترین خودرو امدادی به محل حضور شما ارسال خواهد شد.

به طبع متوجه می‌شوید که زمان پاسخ دهی نیروهای امدادی به درخواست های مختلف متناسب با عوامل مختلفی است که شامل وضعیت ترافیک، شرایط جوی، تعداد درخواست های همزمان در منطقه و عوامل دیگر می‌شود. بر اساس این عوامل متغیر، ممکن است زمان پاسخ‌دهی نیروهای امدادی اختلاف داشته باشد. اما به طور کلی، ما تضمین می کنیم که خودروهای امدادی معمولاً در عرض کمتر از ۳۰ دقیقه در محل درخواست قرار می‌گیرند.

کمپین امداد جاده‌ای نوروزی فونیکس

کمپین امداد جاده‌ای فونیکس با شعار "پشتیبان شما به وسعت ایران" در اسفند 1402 آغاز شد و تا 13 فروردین 1403 در سراسر کشور به اجرا درآمد.

به منظور افزایش کیفیت خدمات پس از فروش، شرکت فونیکس ناوگان امداد جاده‌ای خود را توسعه داده و به آن انواع خودروهای جدید اضافه کرده است. این اقدام برای ارائه خدمات سریعتر و بهتر به مشتریان موثر است. در فصل نوروز سال جدید، ۱۱۵ ایستگاه SOS در سراسر کشور قرار دارد تا تضمین کند که کمک همیشه در دسترس است و مشتریان می‌توانند مکان خود را از طریق وب‌سایت spa.radshid.com (از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین) به این واحد اعلام کنند.

خدمات پس از فروش فونیکس اکنون در تمامی استان‌های کشور قابل دسترسی است. این پوشش سراسری نشان از تعهد فونیکس نسبت به مشتریان خود دارد و تضمین می‌کند که آنها می‌توانند در هر نقطه از کشور به خدمات این شرکت دسترسی داشته باشند. به منظور ارائه خدمات در ایام تعطیلات نوروزی، فونیکس بازه زمانی اضطراری را از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین اعلام کرده است. در این دوره، مرکز تماس فونیکس از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۹۰۸۲، به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان خواهد بود.

بخشی از مراکز خدمات پس از فروش در نمایندگی‌های این برند، حتی در ایام نوروز نیز فعال خواهند بود. این بدان معنی است که مشتریان می‌توانند در هر زمان که به پشتیبانی نیاز دارند، حتی در طول تعطیلات، اعتماد کنند.

با تلاشی فعالانه برای بهبود تجربه مشتریان، کمپین نوروزی امداد جاده‌ای فونیکس تضمین می‌کند که امکانات و خدمات خود را بهتر از پیش ارائه دهد. این کمپین شامل گسترش ناوگان امداد جاده‌ای، افزایش تعداد ایستگاه‌های امداد، پوشش سراسری، ایجاد یک مرکز تماس ۲۴ ساعته، فعالیت مراکز خدمات در طول تعطیلات و برگزاری قرعه کشی‌های جذاب است. این تغییرات منحصر به فرد، به عنوان یک استاندارد جدید در ارائه خدمات پس از فروش، قرار خواهد گرفت.

ارائه بیش‌ترین گارانتی در بازار خودرو کشور توسط فونیکس

در آذر ماه سال 1402، برند فونیکس با ارائه گارانتی طولانی‌مدت، که از سایر رقبای بازار خودرو در ایران نیز بیشتر است، استانداردهای جدیدی را برای اطمینان و خدمات پس از فروش تعیین کرده است.

ضمانت محصول، نشانه از تعهد بی قیدوشرط برند فونیکس به کیفیت محصولات و رضایت مشتریان است. فونیکس ارائه دهنده یک ضمانت ۷ ساله یا ۲۰۰ هزار کیلومتر برای خودروهای تیگو ۸ پرو پلاگین-هیبرید، تیگو ۸ پرو و تیگو ۸ پرو مکس می‌باشد. به علاوه، فونیکس یک بسته تعمیر و نگهداری رایگان ۵ ساله یا ۱۰ نوبت را به عنوان امتیاز اضافی فراهم می‌کند که تجربه بهتری را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

مالکان تیگو ۸ پلاگین-هیبرید فونیکس، امتیاز بالاتری دریافت خواهند کرد. این خودرو دارای گارانتی فونیکس به مدت تا ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر است. یکی از ویژگی‌های جالب این محصول، نصب رایگان ایستگاه شارژ خانگی توسط Home Service این برند و اهدای یک شارژر همراه به مشتریان است.

تیگو ۷ پرو دارای گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰ هزار کیلومتر می‌باشد که توسط شرکت فونیکس ارائه می‌شود. برای بهره‌مندی از گارانتی، فونیکس یک بسته تعمیر و نگهداری رایگان به مدت ۲ سال یا ۶ نوبت نیز ارائه می‌دهد. این خدمات پس از فروش جامع تضمین می‌کند که مالکان تیگو ۷ پرو بدون نگرانی از هزینه‌های ناشی از تعمیرات، لذت رانندگی را تجربه کنند. این تعهد به خدمات پس از فروش عالی، از طریق فونیکس به ارمغان آمده و این امر مسئولیت شرکت را برای ارائه تجربه رانندگی بی‌نقص به مشتریانش تضمین می‌کند.

فونیکس اف‌ایکس، یک محصول اسپرت و جوان‌پسند از برند فونیکس است که با گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر ارائه می‌شود. این گارانتی به مالکان اطمینان پایداری در عملکرد خودرو را می‌دهد. علاوه بر این، بسته تعمیر و نگهداری رایگان ۲ سال یا ۶ نوبت نیز برای فونیکس اف‌ایکس فراهم شده است. این پشتیبانی جامع پس از فروش تضمین می‌کند که دارندگان فونیکس اف‌ایکس می‌توانند از تجربه رانندگی خود لذت ببرند و از امکانات و خدمات بی نظیر این برند بهره‌مند شوند.

امتزاج فونیکس با کیفیت، دوام و خدمات استثنایی به مشتریان، آن را به یکی از متمایزترین نام‌ها در صنعت خودرو تبدیل کرده است.

آغاز کمپین تابستانی مدیران خودرو

در مرداد ماه سال 1402، شرکت مدیران خودرو دست به برگزاری یک کمپین ویژه در خصوص خدمات پس از فروش در تابستان زده است. این کمپین به منظور شناسایی و پیشگیری از مشکلات احتمالی خودروی مشتریان و رفع نیازهای آن‌ها در طول سفرهای تابستانی طراحی شده است. با بهره‌گیری از شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش مناسب خود، مدیران خودرو قصد دارند با این کمپین، تجربه تابستانی بی‌نقص و آسوده‌ای را برای مشتریان خود فراهم کنند.

طرح تابستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو

کمپین تابستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو از تاریخ 14 تا 26 مرداد ماه برگزار خواهد شد. در این دوره دو هفته‌ای، تمامی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شرکت، میزبان مراجعین محترم خواهند بود و خدمات برندهای مدیران خودرو را ارائه خواهند داد. این کمپین شامل خدمات گسترده‌ای از جمله (لیست خدمات) می‌باشد.

  • بازدید رایگان
  • 10 درصد تخفیف لوازم مصرفی ( شامل روغن‌موتور، روغن ترمز، ضد یخ، روغن گیربکس، روغن هیدرولیک، فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر بنزین، لنت ترمز)
  • 5 درصد تخفیف تا سقف 500000 تومان برای تعمیرات سنگین بالاتر از 400000 تومان
  • مایع شیشه شوی رایگان برای تمامی مراجعه‌کنندگان

در پایان دوره کمپین تابستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو، از بین مشتریانی که در این بازه زمانی به نمایندگی‌های مدیران خودرو مراجعه کرده‌اند، 20 نفر به صورت رندم انتخاب شده و جوایز ویژه‌ای به آن‌ها اهدا خواهد شد.

امداد 24 ساعته مدیران خودرو برای نوروز 1402

استود نهاد خودرو در اسفند 1401، برنامه‌ی کمپین ۲۴ ساعته‌ای را برای ایام نوروز ۱۴۰۲ تدارک دیده است. هدف این کمپین ارائه خدمات به مشتریان و پشتیبانی فنی سریع و کارآمد از 25 اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی است. بیش از 100 دستگاه خودرو امدادی و بیش از 200 نفر پرسنل متخصص در سراسر کشور به امدادرسانی در طول این کمپین مشغول خواهند بود. مشتریان می‌توانند به شماره تلفن 02147651 در هر ساعت از شبانه‌روز با شرکت تماس بگیرند و از خدمات امدادی بهره‌مند شوند.

در طول کمپین امداد 24 ساعته، بیش از 150 نمایندگی خدمات پس از فروش آماده ارائه خدمات به مشتریان است. اگر مدیران خودرو در ایام نوروز نیاز به مراجعه به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش دارند، می‌توانند از ساعت 8 صبح تا 16 بعد از ظهر به نمایندگی‌های منتخب مراجعه کنند.

اقدام جدید ام وی ام برای ارائه خدمات اختصاصی به مشتریان

در دسامبر 2021، برند ام‌وی‌ام به عنوان یک برند جوان‌پسند شناخته شده است که مشتریان آن رضایت مثبتی نسبت به خدمات و محصولات آن ابراز می‌کنند. امروزه، ام‌وی‌ام به ایجاد واحد عملیات مشتریان (customer operations) پرداخته است. این واحد با استفاده از تحلیل دقیق رفتار مشتریان، بررسی دیدگاه‌های آن‌ها و انجام نظرسنجی‌های گوناگون، نیازهای مشتریان را شناسایی و تحلیل می‌کند. هدف این واحد ارائه خدمات منحصربه‌فرد و جذاب به مشتریان برند، به منظور ارتقا تجربه رانندگی و افزایش رضایت مشتریان است. این اقدامات به منظور تقویت روابط مستقیم با مشتریان و افزایش رضایت آن‌ها در زندگی روزمره است که هدف استراتژی گسترش ارتباط با مشتریان این برند محسوب می‌شود.

مشتریان ام‌وی‌ام را دعوت می‌کند تا با ثبت اطلاعات و علاقه‌مندی‌های خود، عضوی از خانواده بزرگ ام‌وی‌ام شوند و از امکانات و مزایای منحصر به فرد عضویت ویژه در این شرکت بهره‌مند شوند.

به عنوان مشتری ویژه، امکانات و مزایایی از جمله اینها برای شما فراهم می‌شود:

  • شرکت درقرعه‌کشی‌های سالانه
  • اختصاص هدایای روز تولد
  • بهره‌مندی از هدایای ویژه
  • اولویت حضور در رویدادهای باشگاه مشتریان
  • اولویت در تجربه استفاده از اکسسوری‌های جدید
  • اولویت در پروژه‌های تصویربرداری سبک زندگی
  • اولویت در همکاری‌های Co-Branding
  • اولویت حضور در رویدادهای رونمایی و تست محصولات جدید
  • اولویت شرکت در جلسات هم‌اندیشی سالیانه با حضور مدیران ارشد 

ام‌وی‌ام به دنبال ایجاد تجربه لذت‌بخش در زمینه رانندگی است و می‌خواهد در آینده مزایای بیشتری را برای مشتریان خود فراهم کند. این برند تلاش دارد تا تجربه منحصربه‌فردی را برای مشتریان خود ارائه دهد و همراه با آن، خدمات خاص و با کیفیتی را برای آن‌ها فراهم کند.

کمپین زمستان 1401 مدیران خودرو

با آغاز ماه آذر 1401، شرکت مدیران‌خودرو کمپین خدمات پس از فروش زمستانی خود را به مناسبت شب یلدا آغاز کرده است. این کمپین برای محصولات ام‌وی‌ام و فونیکس مخصوص است و از 26 آذر تا 15 دی، به مدت 17 روز کاری برگزار می‌شود. هدف اصلی این کمپین شناسایی مشکلات خودرو و پیشگیری از آنها، همچنین کاهش هزینه‌های تعمیرات است. در این فرصت، خدماتی برای تمام خودروها، با و بدون گارانتی، ارائه می‌شود.

  • بازدید رایگان شامل مواردی از جمله عیب‌یابی با دستگاه، بررسی عملکرد سیستم شارژ، سیستم برف پاک‌کن و شیشه‌شور، سیستم بخاری و کولر، بازدید سطح مایع ضد یخ رادیاتور، بازدید روغن موتور و روغن گیربکس و هیدرولیک و …
  • 20 درصد تخفیف در خرید قطعات مصرفی شامل لنت ترمز، روغن ها، فیلترها و …
  • تخفیف 80 درصدی اجرت تعویض
  • پذیرایی از مشتریان و مالکین خودروهای ام‌وی‌ام و فونیکس در زمان مراجعه به نمایندگی‌ها

در پایان دوره کمپین زمستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو، بین مشتریانی که در این مدت به نمایندگی‌های مدیران‌خودرو مراجعه کردند، یک قرعه‌کشی برگزار خواهد شد. در این قرعه‌کشی 20 نفر برنده انتخاب شده و جوایز ارزشمندی به آن‌ها اهدا خواهد شد. مشتریانی که در طی این دوره بیش از یک میلیون و 200 هزار تومان هزینه کرده‌اند، علاوه بر خدمات ارائه شده، اعتبار هدیه‌ای به ارزش 300 هزار تومان از مدیران‌خودرو دریافت خواهند کرد. این اعتبار برای مشتریان به مدت 8 ماه قابل استفاده است.


اخبار شرکت مدیران خودرو

در مطالب زیر می‌توانید آخرین اخبار شرکت‌های خودروسازی را مطالعه کنید، از جمله شرایط فروش ام‌وی‌ام، چری و فونیکس، قیمت لوازم یدکی ام‌وی‌ام و چری، طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با خودروهای جدید و شرایط تعویض خودروهای قدیمی با محصولات جدید مدیران خودرو.

همچنین، در صورتی که مالک یکی از محصولات شرکت مدیران خودرو هستید، پیشنهاد می‌شود مطلب مورد نظر را هم مطالعه فرمایید.

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ