
پس از معرفی به صورت یک کانسپت در انتهای سال گذشته، نسخه نهایی اولین محصول از برند لینگشی (Lingxi) نهایتاً منتشر شده است. این برند با همکاری هوندا و دانگ فنگ تأسیس شده و با هدف تولید خودروهای الکتریکی با توجه به سلیقه جوانان چینی، فعالیت میکند.
طراحی لینگشی L
نسخه تولیدی تا حد زیادی شبیه مدل اصلی است، با این حال نسخه نهایی تا حدودی سادهتر شده و با طرحی زاویهدار و فرمهای مثلثی طراحی شده است. این جزئیات را میتوان در برخی از محصولات جدید هیوندای مشاهده کرد.
میانگین فاصله بین محورهای خودروی لینگشی L حدود 2.731 متر است، که این موضوع آن را به هوندا سیویک نزدیک میکند. این اختلاف فاصله تنها 4 میلیمتر بین این دو مدل است. علاوه بر این، لینگشی L به طور منحصر به فرد دارای مجموعه باتری لیتیوم فلز فسفات است که وزن خودرو را به 1.702 کیلوگرم میرساند.

کابین و امکانات لینگشی L
متاسفانه تصویری از فضای کابین خلبانی لینگشی L در دسترس نیست. بنابراین، نمیتوانم نظری در این خصوص ارائه دهم.
بر اساس تصاویر منتشر شده توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT)، مشخص است که رادار بر روی بدنه خودروی لینگشی L قابل مشاهده است. بنابراین، می توان نتیجه گرفت که این خودرو از فناوری های پیشرفته دستیار راننده تجهیز شده است.
مشخصات فنی لینگشی L
با توجه به منابع موجود، اطلاعات دقیق در مورد ظرفیت باتری و برد حرکتی مدل لینگشی L در حال حاضر در دسترس نیست. اما طبق اظهارات تولید کننده، این خودرو سدان ژاپنی-چینی دارای یک موتور الکتریکی با توان 215 اسب بخار میباشد.
قیمت لینگشی L
باور کنید که هوندا و دانگ فنگ، هنگام معرفی برند لینگشی، بیان کردند که محصولات این برند از لحاظ طراحی و قیمت از سری e:NS متمایز هستند و به هدف کشیدن یک طیف مختلف از مشتریان میپردازند. هنوز نمیتوان به قیمت محصولات لینگشی نظر دقیقی داد، اما با توجه به تاکید سازندگان و گزارش CNEV Post در خصوص جذب مشتریان جوان توسط این برند، انتظار میرود که قیمتهای محصولات لینگشی به طور قابلتوجهی پایینتر از محصولات هوندا باشند.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.