سرویس لاماری و خدمات پس از فروش آرین موتور

مقالات خودرویی

دارندگان لاماری در ایام نوروز در راه نمی‌مانند

در اسفند 1402، وحید قاسمی شیران، مدیر خدمات پس از فروش شرکت آرین پارس موتور، اعلام کرد که خودروهای امدادی به شبکه خدمات پس از فروش محصولات لاماری تحویل داده شده‌اند. او از همکاری مدیران نمایندگی‌های لاماری و تلاش بی‌وقفه همکاران در شبکه خدمات پس از فروش تقدیر کرد و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده را تحسین نمود. این تحویلات در زمانی انجام شد که نزدیکی تعطیلات نوروزی و افزایش سفرهای داخلی مورد توجه قرار گرفته بود.

مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور اعلام کرد که سیاست کلی گروه آرین ارائه خدماتی با کیفیت و آسودگی برای خریداران محصولات لاماری است. او بیان کرد که لاماری ایما یکی از بهترین کراس اوورهای مونتاژی در بازار ایران است و از نظر خرابی‌ها نیز بهتر از رقبا عمل می‌کند. پیرو این رویکرد، از اردیبهشت ماه امسال آغاز به تجهیز و تحویل خودروهای سرویس امداد به نمایندگان لاماری نمودیم و تاکنون نوزده دستگاه خودرو امداد به نمایندگان منتخب آرین پارس موتور تحویل داده‌ایم.

وی همچنین تأکید کرد که در صورت بروز هر گونه مشکل برای خودروهای لاماری در طی دوره نوروز، شرکت آرین پارس موتور به عنوان سازنده لاماری ایما، برنامه‌ی ویژه‌ای برای خدمات پس از فروش در ایام نوروز 1403 را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

افتتاح اولین نمایندگی خدمات پس از فروش لاماری

در اسفند 1402، شرکت آرین پارس موتور به‌منظور گسترش شبکه خدمات پس از فروش برند لاماری در سطح کشور، به استانداردسازی تعمیرگاه‌های مجاز لاماری پرداخت. هدف این تلاش، ارائه خدمات با کیفیت به دارندگان خودروهای این برند بوده است. نخستین مرکز خدمات پس از فروش استاندارد لاماری در تهران، به نام مرکز خدمات پس از فروش تلاش خودرو ایرانیان، به‌طور رسمی افتتاح شد.

<‌p dir="rtl">وحید قاسمی شیران، مدیر خدمات پس از فروش شرکت آرین پارس موتور، در این مراسم اظهار داشت که خدمات پس از فروش اهمیت بسیاری در انتخاب و خرید خودرو دارد. ارائه خدمات استاندارد و مطمئن از سوی شرکت فروشنده، امنیت خاطر خریداران را تضمین می‌کند و باعث می‌شود که آن‌ها اطمینان داشته باشند که به مشکلی در آینده برای تهیه قطعات و خدمات مورد نیاز خود برنمی‌خورند. وی اعلام کرد که سال 1402، سال بهبود خدمات پس از فروش برای این شرکت است و برنامه‌هایی برای ارتقاء سطح کیفیت خدمات پس از فروش و تامین قطعات و لوازم یدکی ارائه کرده‌اند. برای ارتقاء کارکنان این بخش، دوره‌های آموزشی و بازآموزی برگزار شده است تا با ارائه خدمات بهتر و موثرتر به مشتریان، رضایت آن‌ها را افزایش دهند.

بیان موضوع وی آن، که اکنون تمامی 26 نمایندگی لاماری در سطح کشور آماده ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان این برند می‌باشند و توجه به حقیقت این مورد را جلب می‌کند. وی همچنین اظهار داشته که تا پایان نیمه اول سال 1403، بیش از 15 تعمیرگاه مجاز لاماری با استانداردهای آرین پارس موتور فعال هستند و تصریح کرده است که تکنسین‌های آماده و حرفه‌ای این تعمیرگاه‌ها برای ارائه خدمات به دارندگان محصولات لاماری در سراسر کشور در دسترس هستند.

نمایندگی خدمات پس از فروش تلاش خودرو ایرانیان کد 2103، در منطقه فلکه صادقیه تهران واقع شده است. این نمایندگی آماده ارائه تمامی خدمات سرویس ادواری برای خودروهای لاماری ایما، به‌طور مطابق با استانداردهای شرکت آرین پارس موتور، به مشتریان خود می‌باشد.

امداد خودرو هوشمند آرین پارس موتور

در مهر ماه 1402، شرکت آرین پارس موتور خودروی امداد لاماری را معرفی کرد. در یک حرکت جدید، این خودرو حالا به کمک یک استارتاپ داخلی در زمینه فناوری هوشمند سازی شده است. با ارتقاء و تجهیز خودرو ایما، خودرو لاماری امداد تبدیل به اولین خودرو امدادی هوشمند در ایران شده است.

خودرو لاماری امداد هوشمند اکنون با دو دوربین داشبورد (کم عمق) مجهز شده است که فعالیت‌های درون و خارج از خودرو را نظارت می‌کند. یک دوربین در سمت چپ داشبورد و دیگری روبروی راننده قرار دارد تا نقاط کاری و اقدامات راننده خودرو امداد را ثبت کند و در صورت اتفاق افتادن تخلفات توسط راننده، اطلاعات به شرکت خدمات امدادی لاماری ارسال و فعالیت‌ها کنترل شوند.

دوربین دوم در کنار آینه نمایشگر خودرو قرار دارد و در حین رانندگی اتفاقات و سفرهای روزانه را ضبط می‌کند. هدف از نصب این دوربین‌ها استغلال اطلاعات و ثبت وقایع در مسیر ارائه خدمات خودرو امداد لاماری است. به این ترتیب، با بررسی کیفیت و ارائه خدمات امدادی، می‌توان از کارایی و عملکرد محصولات لاماری اطمینان حاصل کرد.

در این خودرو، که با همکاری دو استارتاپ "همران" و "دلفین" تجهیز و هوشمندسازی شده، قابلیت رصد موقعیت خودرو، شرایط و مسیر حرکت، میزان پیمایش مسیر، رفتار راننده امدادگر، و بررسی نحوه سرویس دهی به مشتریان نیز وجود دارد.

خودروهای امداد لاماری از نظر فنی با نسخه‌های معمولی لاماری اما در طراحی و ظاهر خود تفاوت دارند. شرکت آرین پارس موتور طرح‌هایی را برای خودروهای امدادی لاماری به‌کار برده که با هویت بصری برند لاماری هماهنگی دارند. از مدل‌سازی پیشرفته سه بعدی برای تجهیزات داخلی کابین نیز استفاده شده است.

خودروهای لاماری با ویژگی‌هایی نظیر جامپ‌استارت، مخزن آب، جک و ابزارهای لازم برای سرویس سریع تجهیز شده‌اند. خودروهای سرویس لاماری نیز به زودی به خدمات کوییک‌سرویس و سرویس در محل مجهز خواهند شد.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه در طراحی این خودرو، شاخ گوزن در نمای جانبی، شبرنگ‌های زیر سپر جلو و عقب، و چراغ‌های هشدار نارنجی بدون آژیر و بلندگو است.

منظور از این جمله این است که ۳۲ دستگاه از این خودروهای سرویس بین نمایندگی‌های لاماری در سراسر کشور توزیع خواهند شد. هدف این توزیع این است که هر نمایندگی یک یا دو دستگاه خودرو امدادی داشته باشد تا بتوانند به مشتریان خدمات مناسبی ارائه دهند.

خودرو سرویس لاماری رونمایی شد

در ماه اردیبهشت سال 1402، شرکت آرین پارس موتور خودروی سرویس با برند لاماری را معرفی کرد. این خودرو با طراحی مطابق با برند لاماری و استفاده از مدل‌سازی سه بعدی برای تجهیزات داخلی کابین آن طراحی شده است. شرکت قصد دارد 32 دستگاه از این خودروهای سرویس را بین نمایندگان توزیع کند، به طوری که هر نماینده یک الی دو خودرو امدادسیار اختصاصی خواهد داشت.

مشخصات قابل توجه در طراحی خودرو سرویس شامل شکل شاخ گوزن در نمای جانبی، شبرنگ های زیر سپر جلو و عقب، و چراغ‌های هشدار نارنجی بدون آژیر و بلندگو هستند.

برای نصب تجهیزات خدمات فنی در خودروها، ابتدا یک مدل سه‌بعدی از داخل کابین خودرو تهیه شده و براساس آن، کابینت سازی کاملاً منطبق با نقشه خودرو انجام می‌شود که به دوام و عملکرد بهتر این تجهیزات کمک زیادی می‌کند. در سال 1402، شرکت آرین پارس موتور بیش از 3800 دستگاه لاماری ایما را تولید و به بازار عرضه کرده است.


بررسی انواع لاماری در بازار

برای آشنایی با خودروهای لامبورگینی در ایران و همچنین اطلاع از مشخصات فنی، آپشن‌ها و تست‌های آنها، می‌توانید مقالات زیر را مطالعه کنید: - "آشنایی با خودروهای لامبورگینی در ایران" - "مشخصات فنی خودروهای لامبورگینی" - "آپشن‌های موجود برای خودروهای لامبورگینی" - "تست و بررسی خودروهای لامبورگینی"

امیدوارم این تغییرات مناسب باشند:

ممنون میشم بهبودی ها و پیشنهادات شما را به من بگوید.

اگر شما هم یکی از مالکان محصولات لاماری هستید، ممکن است این موارد نیز برای شما جالب باشد:

لطفاً پاراگرافی را ارسال کنید تا آن را بهبود بخشم.

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ