Cadillac CT4-V Blackwing خود را در زمستان نگذارید

مقالات خودرویی
Cadillac CT4-V Blackwing خود را در زمستان نگذاریدیکی از خنده دارترین گزینه های موجود برای کادیلاک CT4-V بلک وینگ هیچ تاثیری بر نحوه رانندگی آن ندارد. با قیمتی بین 1800 تا 3400 دلار، کادیلاک ماشین شما را در یک کانتینر در بسته به فروشنده می‌فرستد، به جای اینکه مانند هر خودروی دیگری در یک باربر باز باشد. زمانی که این CT4-V Blackwing را چند روز پس از یک طوفان برفی (به‌طور ناامیدکننده‌ای کوچک) در کثیفی‌های شمال نیویورک می‌چکیدم، خیلی به آن فکر کردم. سیاست من به طور کلی این است که به علاقه مندان به ماشین اجازه دهم از ماشین ها آن طور که می خواهند لذت ببرند. اما نمی‌توانید تصور کنید که افرادی که برای بلک‌وینگ خود برای حمل‌ونقل سرپوشیده خرج می‌کنند، از ماشین به‌طور کامل استفاده نمی‌کنند. و این ماشینی است که آن را می طلبد. مشخصات سریع 2024 کادیلاک CT4-V موتور دوقلو توربو 3.6 لیتری V-6 خروجی 472 اسب بخار / گیربکس 445 پوند فوت 10 سرعت اتوماتیک 0-60 مایل در ساعت 3.9 ثانیه در مرحله آزمایشی قیمت 75710 دلار به عنوان یک مقدمه کوتاه، CT4-V Blackwing پاسخ کادیلاک به BMW M3 است. چهارصد و هفتاد و دو اسب بخار از یک توربوی دوقلو 3.6 لیتری V-6، دیفرانسیل عقب، و تمام سخت افزار و نرم افزار هوشمندانه شاسی در زرادخانه چشمگیر جنرال موتورز. این خودرو با گیربکس شش سرعته دستی یا 10 سرعته خودکار در دسترس است - همانطور که این یکی مجهز است - و در جاده ها به همان اندازه که یک کورس جاده ای است خوب است. این خودرو چند سالی است که از بازار خارج شده است، اما من هر بهانه ای را برای رانندگی با آن می آورم، و فرصتی برای آزمایش آن روی لاستیک های زمستانی، احتمالات جالب دیگری را ایجاد می کند. برای اولین بار، رانندگی با خودروهای مدرن با عملکرد با لاستیک‌هایی که چسبندگی کمتری دارند، لذت بخش است. در شکل انبار، یکی از اینها می تواند با سرعتی نزدیک به 140 مایل در ساعت خود را در Climbing Esses VIR قرار دهد. اکنون، من از آن دسته ای نیستم که بخواهم در جاده ها بیش فرمانی داشته باشم، زیرا آدم خوبی هستم، اما با استفاده از لاستیک زمستانی، می توانید احساس کنید که لاستیک های واقعی زیر خود می لغزند. این نه تنها بسیار سرگرم کننده است، بلکه به روشن شدن درخشندگی این شاسی کمک می کند. این نشان دهنده اوج سال ها تلاش جنرال موتورز است. پلتفرم آلفای دیفرانسیل عقب آن در سال 2012 با مدل قبلی CT4 یعنی ATS معرفی شد و در اینجا به کمال رسیده است. CT4-V Blackwing یک خودروی سنگین با وزن 3900 پوند است، با این حال اصلاً شبیه آن نیست. محکم است، اما دمپرهای MagneRide همه چیز را به زیبایی صاف می کند. دقیقاً همان چیزی است که در جاده های روستایی پر از آب و هوای زمستانی می خواهید. شاید برف زیادی نباریده باشیم، اما خیابان های اطراف اینجا قطعا نشانه های زمستان را نشان می دهند. مزایا: شاسی عالی، جذاب با وجود فناوری، قابلیت استفاده روزانه چیزی که در مورد CT4-V Blackwing بسیار هوشمندانه است این است که یک ماشین کاملاً پیچیده است که احساس ارگانیک دارد. مهندسان کادیلاک بین دمپرها، کنترل‌های موتور، ABS و دیفرانسیل الکترونیکی انواع اهرم‌ها را برای تأثیرگذاری بر دینامیک رانندگی دارند. با این حال، آنها ماشینی می سازند که با وجود پیچیدگی، احساس ساده و جذاب می کند. انواع تنظیمات قابل تنظیم توسط درایور وجود دارد و در نهایت زیاده روی می کند. چیزی که من متوجه شدم این است که در جاده، بهتر است موتور را در حالت عصبانی تری قرار دهید، در حالی که فرمان و سیستم تعلیق را در تنظیمات راحت تر بگذارید. خوشبختانه شما دو تنظیمات قابل برنامه ریزی توسط کاربر، My Mode و V-Mode را دریافت می کنید، که دومی با یک دکمه دستی روی فرمان قابل دسترسی است. احساس ترمز نیز قابل تنظیم است، و در حالت اسپورت، عالی است، با یک گاز محکم و تقریباً فوری در بالای حرکت پدال. سیستم مدیریت کشش عملکرد جنرال موتورز برای رانندگی در پیست باورنکردنی است، اما ما در جاده با آن مشکلی نداشتیم. نیاز واقعی وجود ندارد و علی‌رغم اینکه لاستیک‌های زمستانی چسبندگی را کاهش می‌دهند، این بلک وینگ همچنان در سراسر جاده پرواز می‌کند. این یک هیولای شلوغ و محرک عقب نیست. دوستانه است و به همان سرعتی که نیاز دارید، حتی در پیاده‌روی سرد و نمکی. موتور کمی کمتر از شاسی الهام بخش است، حتی اگر به قدرت و پاسخ دریچه گاز نیاز نداشته باشد. اما V-6 های دمیده شده به ندرت عالی به نظر می رسند، و این نیز از این قاعده مستثنی نیست، حتی اگر تمام خراش ها در بالابر دریچه گاز با بافل های اگزوز باز بسیار سرگرم کننده باشند. و در حالی که این موتور به طرز شگفت انگیزی با موتور شش سرعته دستی استاندارد جفت می شود، این 10 سرعته اتوماتیک بیشتر شخصیت خودرو را ربوده است. مانند بسیاری از خودروسازان، جنرال موتورز نیز با پدال های دریچه گاز خود بیشتر شبیه پدال های درخواست گشتاور رفتار می کند. که خوب است و CT4-V Blackwing همیشه هنگام فشار دادن پدال به راننده آنچه را که می خواهد می دهد. اما، فلسفه تیونینگ جنرال موتورز در اینجا به خوبی به رانندگی در حالت دستی ترجمه نمی شود. بهترین خودروهای با کارایی بالا از گیربکس دستی تقلید می کنند، البته گیربکس بسیار سریع تر. (گیربکس های دوکلاچه اساساً دستی های خودکار هستند.) به عنوان مثال، گیربکس اتوماتیک BMW M3، مبدل گشتاور را در سریع ترین زمان ممکن قفل می کند تا حسی طبیعی تر و دستی ایجاد کند. اگر در M3 در رتبه چهارم هستید، پدال دریچه گاز را بزنید و دور موتور مانند یک خودروی دستی بالا می‌رود. در CT4-V Blackwing، این اتفاق نمی‌افتد، و کل چیز بیشتر حالتی لطیف دارد، مانند کلاچ لغزیدن. این بد نیست، و مطمئناً مشکلی نیست، اما باعث می‌شود خودرو کمتر درگیر شود. همراه با تعداد بسیار زیادی نسبت های نزدیک، استفاده از حالت دستی در اینجا به گونه ای که در بسیاری از رقبا اینطور نیست، بی معنی است. معایب: سرگرمی Saps خودکار، عقب ماندن کیفیت داخلی از رقابت، در غیر این صورت - نه چندان اعتراف می‌کنم که همانطور که انتظار دارید گیربکس برای رانندگی کندتر خوب و نرم است، اما این یکی از واضح‌ترین موارد «اگر می‌توانید دستی را دریافت کنید» است. Tremec TR6060 یکی از بهترین گیربکس های جهان است و با CT4-V Blackwing V-6 فوق العاده کار می کند. اما انتقال در کنار نکته‌ای است که من در اینجا می‌خواهم به آن اشاره کنم. این واقعیت را تغییر نمی دهد که در فصل زمستان، CT4-V Blackwing به طور خارق العاده ای کار می کند و این ماه های دلخراش را بسیار قابل تحمل تر می کند. من گمان می کنم که بسیاری از خریداران ممکن است از ماشین خود در زمستان استفاده نکنند. مطمئناً کسانی که برای حمل و نقل بسته علامت می زنند، نیستند. آنها ممکن است یک کلکسیون ببینند، و این منصفانه است - به خصوص اگر اعلامیه قبلی کادیلاک مبنی بر این که آخرین سدان اسپرت احتراق داخلی آن است، وجود داشته باشد - اما من می بینم که یکی از بهترین ماشین های راننده در حال حرکت است. آب و هوا نباید مانع لذت بردن از آن شود. اگر نگران نمک هستید، در راه خانه به کارواش بروید. نظرات رقبا آئودی RS3 BMW M3 نظرات بیشتر کادیلاک کادیلاک CT5-V با سوپر کروز آینده ای است که می توانم از کادیلاک 2023 پشتیبانی کنم نقد و بررسی: بهترین های کادیلاک، بهترین های وی عکاسی توسط DW Burnett

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ