Stellantis 6 میلیارد دلار برای موتورهای بنزینی جدید که با اتانول کار می کنند هزینه می کند

مقالات خودرویی
Stellantis 6 میلیارد دلار برای موتورهای بنزینی جدید که با اتانول کار می کنند هزینه می کندمرگ موتور احتراق داخلی اغراق آمیز است زیرا برخی از بزرگترین خودروسازان هنوز میلیاردها دلار را برای ICE های جدید سرازیر می کنند. Stellantis خودروساز بعدی است که نشان می دهد قصد ندارد خودروهای پیستونی را به این زودی ها کنار بگذارد. شرکت خودروسازی که 14 برند دارد، معادل 6 میلیارد دلار در آمریکای جنوبی برای موتورها و وسایل نقلیه جدید هزینه می کند. این هزینه که به عنوان بزرگترین سرمایه گذاری در بخش خودروی آمریکای جنوبی شناخته می شود، از راه اندازی بیش از 40 خودرو و توسعه موتورهای سوخت انعطاف پذیر حمایت می کند. اگر با این اصطلاح آشنا نیستید، به موتور احتراق داخلی اشاره دارد که برای کار با بنزین و اتانول طراحی شده است. Stellantis همچنین در حال برنامه‌ریزی خودروهایی با تنظیمات هیبریدی-فلکس و پلاگین هیبریدی-فلکس برای کارایی بهتر با ترکیب موتور احتراقی همه کاره با باتری است. علاوه بر این، حداقل یک خودروی تمام الکتریکی در منطقه تولید خواهد کرد. سرمایه گذاری ها بین سال های 2025 تا 2030 انجام خواهد شد. این موتورهای سوخت انعطاف پذیر الکتریکی شده برای جای دادن چندین مدل در مجموعه گسترده Stellantis در حال توسعه هستند. علاوه بر این، همه با خطوط تولید موجود در آمریکای جنوبی برای پایین نگه داشتن هزینه ها سازگار خواهند بود. مدل‌های هیبریدی جدید با سوخت انعطاف‌پذیر در اواخر سال 2024 عرضه می‌شوند و برخی از خودروها از گیربکس اتوماتیک دوکلاچه بهره می‌برند. این منطقه نشان دهنده تجارت بزرگی برای شرکت خودروسازی است، با توجه به اینکه Stellantis دارای سهم بازار 31.4 درصد در برزیل و 23.5 درصد در کل آمریکای جنوبی است. همچنین در آرژانتین و شیلی در صدر جدول فروش قرار دارد. سال گذشته، Stellantis بیش از 878000 وسیله نقلیه را در منطقه جابجا کرد. همچنین با سهم 28.6 درصدی، پیشرو در بخش خودروهای تجاری است. دلیل اصلی اینکه فیات برای سومین سال متوالی پرفروش‌ترین برند استلانتیس در سال 2023 بود، عملکرد عالی آن در آمریکای جنوبی بود. این خودروساز ایتالیایی سایه ای از خود سابق خود در اروپا است و تقریباً در آمریکای شمالی غایب است، اما در بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین تجارت بزرگی انجام می دهد. تویوتا همچنین تعهد بلندمدت خود را به موتورهای احتراقی با اعلام آغاز توسعه خانواده جدیدی از ICEها ابراز کرده است. در حالی که مقررات انتشار گازهای گلخانه ای در آمریکای جنوبی به اندازه اروپا سختگیرانه نیست، ممنوعیت اتحادیه اروپا برای خودروهای جدیدی که آلایندگی مضر دارند از سال 2035 ممکن است لغو شود. لوتز مسکه، مدیر مالی پورشه در ابتدای سال در مصاحبه ای با Automotive News Europe چنین گفت. عصر یخ به پایان نرسیده است: تیم موتور روتاری مزدا بازگشته است.

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ