![نگاهی به داخل مینی ون پورشه که هرگز نبود]()
کمتر از 15 مفهوم در سال 2020 با انتشار کتاب "Porsche Unseen" کشف شد. این خودروها همگی مخفیانه بین سالهای 2005 تا 2019 طراحی شده بودند تا اینکه سرانجام خانه زوفنهاوزن تصمیم گرفت همه آنها را کشف کند. بدون هیچ تردیدی، شگفتانگیزترین مفهوم لات، Vision Renndienst بود. بله، این مینی ون با ظاهری آینده نگر است.
با پیشرانهای الکتریکی تصور میشد، این حرکت مردمی چیزی بیش از یک نقاشی بود، زیرا پورشه یک مدل در مقیاس کامل ساخت. یک ویدیوی جدید این فرصت نادر را به ما می دهد تا بهتر با MPV بعید و فضای داخلی عجیب و غریب آن آشنا شویم. این خودرو دارای یک صندلی راننده مرکزی در مک لارن F1 / Speedtail، لامبورگینی ایگویستا و گوردون موری T.50 است. با این حال، بسیار کاربردی تر از سایرین است زیرا به لطف یک جفت صندلی در ردیف وسط و یک نیمکت سه نفره در پشت آنها، پنج صندلی بیشتر در عقب دارد. خوب، شاید فقط دو صندلی عقب از آنجایی که تنها دو تکیه گاه سر "شناور" وجود دارد.
Vision Renndienst یک طرح درب نامتقارن با یک در در یک طرف و دو در طرف دیگر داشت. اینها همه درهای کشویی هستند و از آنجایی که ستون B وجود ندارد، ورود و خروج آسان است. کف کاملاً مسطح است زیرا پورشه مینی ون را با معماری سفارشی EV که شامل باتریهایی در زیر خودرو میشد تصور کرد. صندلی راننده نیز به سمت جلو میچرخد و سرنشینان ردیف دوم راحتتر میتوانند روی صندلیهای خود بپرند.
دسته ابزار توسط یک جفت صفحه نمایش که احتمالاً فیلم گرفته شده توسط دوربین های جانبی جایگزین آینه را نشان می دهد، احاطه شده است. مینی ون برقی یکی از عجیب ترین گلخانه هایی را دارد که تا به حال دیده ایم، به خصوص در میان مینی ون ها، با یک سانروف کوچک فقط برای راننده. همچنین کنترلهای لمسی روی درها و سقف وجود دارد، اما این فقط برای نمایش است زیرا آنها کاربردی نیستند. این یک مدل در مقیاس 1:1 است.
می توانید تصور کنید که پورشه هیچ قصدی برای تولید Vision Renndienst نداشته است. اگر این اتفاق میافتاد، purists احتمالاً روز بعد 911s مورد علاقهشان را میفروختند. این فقط برای سرگرمی و به عنوان ادای احترام به خودروهای خدماتی پورشه مبتنی بر حمل و نقل فولکس واگن در آن زمان انجام شد. فولکسواگن سال گذشته با یک ID.Buzz که دارای نام تجاری Porsche Renndienst (سرویس مسابقه) بود، این لطف را برگرداند.
مینی ون بدون شک کمترین هیجان را در میان کانسپت Unseen داشت. خودروهایی مانند 904 Le Mans Living Legend، 919 Street، و Vision Spyder همگی برای افرادی که به خودروهای اسپرت با نشان معروف علاقه دارند، جالب تر بودند. یک Vision Turismo نیز وجود داشت که تبدیل به Taycan شد. پورشه نسخههای سافاری 911 و ماکان را ایجاد کرد که اولی به مدل تولید محدود 911 داکار تبدیل شد.
مفاهیمی که قبلاً دیده نشده بود: Porsche Vision Turismo که قبلاً دیده نشده بود راه را برای تایکان هموار کرد پورشه 911 سافاری و ماکان سافاری را برای سالها راز نگه داشت.