
عرضه نیسان ترا در بازار ایران
در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ خورشیدی (معادل فوریه 2015 میلادی)، شرکت نیسان تصمیم به قطع تولید خودروی پالادین گرفت. این خودرو، که در برخی بازارها به نام نیسان اکسترا (Xterra) نیز شناخته میشد، از جمله خودروهایی بود که در بازار خاورمیانه عرضه میشد.
بعد از گذشت حدود سه سال از آن واقعه، تصمیم ژاپنیها دوباره تغییر کرد و خودروی شاسیبلند سایز متوسط، در سال 2018 به بازار بازگشت. اما این بار، نام آن دیگر پالادین نبود. شرکت نیسان نام جهانی این خودرو را به Nissan Terra تغییر داد و نسخه چینی این خودرو را تولید کرد. در بازار خاورمیانه، همچنان این خودرو با نام نیسان اکسترا عرضه میشد.

پس از آشنایی بیشتر با نیسان ترا، باید ذکر کرد که خودروی ژاپنی انتظار میرود به زودی وارد بازار ایران شود. این محصول توسط شرکت مانیان خودرو عرضه خواهد شد، که یکی از زیرمجموعههای پرشیا خودرو است.
مشخصات فنی نیسان ترا
جالب است بدانید که پلتفرم این خودرو، دقیقا همان پلتفرمی است که شرکت ایستا موتور با کمک آن، قصد مونتاژ لئو امایکس8 را دارد. یک نکته دیگر این است که نیسان ترا، فقط یک خط تولید در سراسر جهان دارد که متعلق به شرکت دانگفنگ بوده و در کشور چین قرار دارد.
بله، البته. لطفا پاراگراف مورد نظر خود را برای من بفرستید تا من آن را بهتر کنم.
در بازار ایران، نیسان ترا با موتور توربوشارژ 4K31 به حجم 2.0 لیتر و قدرت حدود 220 اسببخار و 360 نیوتنمتر گشتاور، همراه با گیربکس 8 دنده اتوماتیک ساخت ZF عرضه میشود. این موتور ترا با نیسان ایکستریل همارزی دارد و توانایی انتقال نیرو به تمام چهار چرخ را دارد.

نیسان ترا مانیان خودرو، به ظاهر بیرونی آن اصلاحاتی انجام شده است که ویژگیهای آن را بهبود داده است. این خودرو تا حد زیادی با نسخههای دیگری از خودروهای نیسان ترا مانیان متفاوت است. این تغییرات شامل پاک کردن لوگوی نیسان از جلوپنجره، جایگزینی آن با لوگوی شرکت مانیان خودرو، نوشتههای MAANIAN بر روی درب صندوق و M-TERRA بر روی دستگیره درب صندوق میشود.